Ostatnio pinnacle pogrywa ze mną nieładnie. Mam zablokowane wpłaty i wypłaty a to ze względu na konieczność zweryfikowania tożsamości, przyszła od nich taka oto wiadomość:
Szanowny Kliencie Pinnacle!
Zgodnie z przepisami firma Pinnacle jest zobowiązana do posiadania ważnego dowodu tożsamości oraz informacji o miejscu zamieszkania każdego gracza. Konta, które nie zawierają tych danych, są regularnie sprawdzane. Na Twoim koncie dane te są nieprawidłowe, niepełne lub nieważne.
Zgodność Twojego imienia i nazwiska oraz daty urodzenia z danymi przypisanymi do Twojego konta Pinnacle może zostać zweryfikowana na podstawie jednego z wymienionych dokumentów:
paszport,
prawo jazdy,
dowód osobisty.
Twój adres zamieszkania może zostać zweryfikowany na podstawie jednego z dokumentów wymienionych poniżej. Prosimy pamiętać, że dowód adresu nie może być starszy niż trzy miesiące i musi zawierać Twoje dane (imię, nazwisko i adres) zgodne z danymi przypisanymi do Twojego konta Pinnacle.
rachunek za media/telefon,
wyciąg bankowy,
rachunek za usługi medyczne,
ubezpieczenie zdrowotne,
prawo własności,
umowa najmu,
dokument urzędowy.
Dla bezpieczeństwa naszych klientów oraz serwisu Pinnacle akceptowane są jedynie dokumenty przesyłane za pośrednictwem naszej strony internetowej. Są one przechowywane na bezpiecznym serwerze zapewniającym zgodny z branżowym standardem poziom szyfrowania. Dokumenty wysyłane jako załączniki do wiadomości e-mail będą usuwane.
Do momentu dostarczenia i zatwierdzenia wymaganych dokumentów nie możesz zawierać zakładów, dokonywać transakcji finansowych ani uzyskać dostępu do swojego konta. Po otrzymaniu i zatwierdzeniu dokumentów przywrócimy Ci dostęp do Twojego konta.
Kliknij tutaj, aby przejść bezpośrednio do naszego narzędzia do bezpiecznego przesyłania i przesłać wymagane dokumenty.
Dokumenty możesz również przesłać, korzystając z zakładki Dane osobowe w menu Moje konto. Wszystkie kopie muszą być prawidłowe i czytelne.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta czynnym przez całą dobę pod adresem
[email protected] .
Dziękujemy, że jesteś z nami!
Z poważaniem
Dział Obsługi Klienta
Pinnacle
Przesłałem im wyciąg z rachunku bankowego ze swoimi widocznymi danymi, zero odpowiedzi od kilku ładnych dni, po przesłaniu wyciągu wysłali mi tylko identyczną wiadomość tyle, że po angielsku, bez sensu. Chyba zostawię to jak jest i przejdę do innego buka.