@MajkelN
W odniesieniu do Pana wypowiedzi, pragniemy zaznaczyć, iż proces weryfikacji Pana konta został rozpoczęty w dniu 13.09.2016. W przypadku gdy agenci
Live Chat są zajęcie, można pozostawić wiadomość. Odpowiedź na Pana email została przesłana po około 30 minutach. Trudno więc mówić o utrudnionym kontakcie.
Niestety problem powodujący utrudnienia nie leży po naszej stronie.
Na każdym z przesłanych dokumentów widnieje inny adres pocztowy, ale żaden z nich nie potwierdza zarejestrowanych danych.
Informujemy, iż do chwili przesłania potwierdzenia adresu podanego podczas rejestracji konta Pana konto nie może zostać zweryfikowane.
---------
Najczęstszą przyczyną "wydłużenia" procesu weryfikacji jest fakt nie dostarczenia wymaganych dokumentów w odpowiedniej formie. Dokładne informacje można znaleźć w zakładce pomoc. Jeśli użytkownik dostarczy komplet (zdjęcia dwóch dokumentów tożsamości + przynajmniej jeden pliki z listy poniżej), wówczas weryfikacja nie trwa dłużej niżeli 48h.
- Screen konta bankowego (zakładka z danymi właściciela konta)
- Screen zweryfikowanego konta Skril /
Neteller (zakładka z danymi właściciela konta)
- Rachunek za media
W przypadku, gdy użytkownik prześle tylko jeden dokument tożsamości, bądź (najczęściej popełniany błąd) niezweryfikowany
portfel elektroniczny, proces weryfikacji nie może zostać rozpoczęty. Czas na weryfikacje liczony jest od momentu przesłania KOMPLETU plików wymaganych przez Dział Bezpieczeństwa.
Pozdrawiam Zespół OtoBet