Przede wszystkim to wy pracujecie nad sposobami jak okradać klientów z wygranych pieniędzy tak jak mnie. Dlaczego administracja nie da mi bana jak piszę nieprawdę i tylko kasuje moje posty? Może jednak piszę prawdę i ta firma kradnie pieniądze co?
Witam liczba6
2. 11/09/2015 - założył Pan drugie konto. Po dokonaniu aktywacji konta wykorzystał Pan ponownie Lucky Chipa 20 PLN i dokonał depozytu po czym złożył kilka zakładów.
Reasumując Pana przypadek:
- promessa warunkowej weryfikacji została cofnięta z powodu stwierdzenia wyłudzenia w postaci wykorzystania dwukrotnie bonusu Lucky Chip w kasynie OtoBet.com
P.S Zupełnie prywatnie - mam Pan tupet odwracając "kota ogonem". To Pan próbował okraść firmę a nie firma Pana.
Napisałem prawdę w moim odczuciu o państwa firmie, że długo czekam na weryfikację i, że państwa firma celowo przedłuża weryfikację by gracz, który zdołał coś więcej ugrać "miał czas" by przegrać wygrane pieniądze. W ramach zemsty za to co napisałem zamknął mi pan konto i UKRADŁ(UKRADLIŚCIE) pan moje pieniądze w kwocie 5200 złotych. Zrobiłem depozyt 494 złote (w pełni świadomie wpłaciłem 2 razy więcej niż wymaga tego dostanie maksymalnego bonusu, ponieważ nie jestem multikontowcem tylko oprócz bonusu wpłaciłem prawie 300 złotych więcej, ponieważ chciałem sprawdzić tą firmę i sobie pograć). Dostałem bonus 200 złotych i ugrałem z tego 5 700 złotych ma zakładach a następnie państwa firma ukradła mi 5 200 złotych, oddając mi tylko mój depozyt 494 złote. Jeśli piszę nieprawdę, jeśli to ja kłamię to proszę wrzucić bardzo dokładny screen z moją grą w kasynie na moim nowym koncie. Proszę o dokładne screeny sekunda po sekundzie, stawka po stawce gdzie rzekomo grałem. Proszę zasłonić moje dane osobowe i wstawić tutaj w tym temacie screeny. Na mój adres email proszę mi wysłać screeny bez zasłoniętych moich danych osobowych. Nie może pan wstawić tych screenów, ponieważ doskonale pan wie, że to co piszę to prawda. Nigdy nie grałem w kasynie na nowym koncie, które założyłem przez przypadek bo nie pamiętałem, że 3 miesiące wcześniej założyłem inne konto na które nigdy nie wpłacałem pieniędzy. Jak udowodnić wszystkim, że nie pamiętałem o istnieniu starego konta? To proste. Stare konto, które założyłem kilka miesięcy temu kwalifikowało się do bonusu 100% do 500 złotych na zakłady sportowe. Gdybym pamiętam o istnieniu tego starego konta to nie zakładałbym nowego tylko zalogowałbym się na to stare konto i przy wpłacie 494 złote dostałbym podwojenie 494 złotych i miałbym 988 złotych. Nie pamiętałem o tym i założyłem nowe konto. Wpłaciłem 494 złote, dostałem 200 złotych bonusu i sobie grałem w zakłady. Na starym koncie twierdzi pan, że wykorzystałem bonus w kasynie i w innym temacie wrzucił pan screen, który mnie absolutnie nie satysfakcjonuje( to i tak nie ma znaczenia bo moje pieniądze ukradliście podając, ze dwukrotnie wyłudziłem śmieszny bonus w kasynie w wysokości 20 złotych na starym i na nowym koncie). Proszę wrzucić tutaj też dokładny screen z moją grą w kasynie na starym koncie. Wydaje mi się, ze nigdy na starym koncie nie grałem w kasynie, ale nie mam pewności. To i tak nie ma znaczenia bo moglibyście zabrać mi pieniądze tylko w przypadku gdyby było tak jak napisał pan w cytowanym przeze mnie tekście na górze- tylko wtedy gdybym wyłudził bonus w kasynie na starym i na nowym koncie. Na nowym koncie nie grałem w kasynie na 100%. Nie grałem w kasynie za żaden bonus ani za swoje pieniądze czyli pana odpowiedź na moje posty to zwykłe kłamstwo i kradzież moich pieniędzy.
moja wiadomość email do Otobet.com
"Witam,żądam oddania mi moich pieniędzy. Oddajcie mi moje 5200 złotych które mi ukradliście. Punkt regulaminu na który się powołaliście kradnąc moje pieniądze nie ma absolutnie żadnego zastosowania w moim przypadku, ponieważ ja nie wyłudziłem żadnego bonusu w kasynie. Jeśli jest inaczej to proszę przedstawić 2 screeny z bardzo dokładną historią mojej gry na moim starym i na moim nowym koncie Otobet w kasynie, gdzie rzekomo wyłudziłem bonusy."
odpowiedź firmy:
"Witamy,
Pragniemy poinformować, iż sprawa została uznana za zamkniętą.
Pana depozyt został zwrócony na konto
Skrill.
Dalsza komunikacja nie będzie kontynuowana.
Pozdrawiamy,
Support Otobet"
Ucięło państwu zdanie w połowie. Państwa odpowiedź powinna brzmieć:
Dalsza komunikacja nie będzie kontynuowana, ponieważ jesteśmy oszustami. Ukradliśmy panu 5200 złotych i gó*wno nam pan zrobi.
Firma Otobet.com nie przedstawi dowodu mojej winy, ponieważ go po prostu nie ma, a pracownik firmy i użytkownik tego forum "Otobet support" kłamie.
TA FIRMA TO ZŁODZIEJE. WSZYSTKIM ODRADZAM.