Tak czy siak musisz "oficjalnie" złożyć reklamacje wymieniając wszystkie kupony w trybie przewidzianym w Regulaminie. Masz na to 30 dni od daty ogłoszenia oficjalnych wyników. W treści żądania zgłoś nieprawidłowe rozliczenia zdarzenia z uwagi na wynik lub wklej screena z oficjalnym wynikiem tego zdarzenia ze strony Fortuny i prosisz o poprawę i tyle.
3. Wszelkie reklamacje zgłasza się w formie pisemnej na adres Fortuny lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres elektroniczny: [email protected] w terminie 30 dni od daty ogłoszenia oficjalnych wyników.
4. Reklamacja powinna zawierać dane Klienta jego imię i nazwisko, adres zamieszkania, datę i nr Kuponu, którego dotyczy reklamacja, rodzaj gry oraz uzasadnienie reklamacji i treść żądania. W przypadku zgłoszenia roszczenia za pomocą środków komunikacji elektronicznej Klient podaje również adres elektroniczny do komunikacji. Brak powyższych informacji uniemożliwia merytoryczne rozpatrzenie reklamacji.
Jak dostaniesz odpowiedź zgłoś się na prv.
3. Wszelkie reklamacje zgłasza się w formie pisemnej na adres Fortuny lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres elektroniczny: [email protected] w terminie 30 dni od daty ogłoszenia oficjalnych wyników.
4. Reklamacja powinna zawierać dane Klienta jego imię i nazwisko, adres zamieszkania, datę i nr Kuponu, którego dotyczy reklamacja, rodzaj gry oraz uzasadnienie reklamacji i treść żądania. W przypadku zgłoszenia roszczenia za pomocą środków komunikacji elektronicznej Klient podaje również adres elektroniczny do komunikacji. Brak powyższych informacji uniemożliwia merytoryczne rozpatrzenie reklamacji.
Jak dostaniesz odpowiedź zgłoś się na prv.