>>>BETFAN - BONUS 3X 100% DO 200 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
Fortuna bonus

Oszustwo Fortuny

A 13,1K

asot33

Użytkownik
Tak czy siak musisz "oficjalnie" złożyć reklamacje wymieniając wszystkie kupony w trybie przewidzianym w Regulaminie. Masz na to 30 dni od daty ogłoszenia oficjalnych wyników. W treści żądania zgłoś nieprawidłowe rozliczenia zdarzenia z uwagi na wynik lub wklej screena z oficjalnym wynikiem tego zdarzenia ze strony Fortuny i prosisz o poprawę i tyle.

3. Wszelkie reklamacje zgłasza się w formie pisemnej na adres Fortuny lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres elektroniczny: [email protected] w terminie 30 dni od daty ogłoszenia oficjalnych wyników.
4. Reklamacja powinna zawierać dane Klienta jego imię i nazwisko, adres zamieszkania, datę i nr Kuponu, którego dotyczy reklamacja, rodzaj gry oraz uzasadnienie reklamacji i treść żądania. W przypadku zgłoszenia roszczenia za pomocą środków komunikacji elektronicznej Klient podaje również adres elektroniczny do komunikacji. Brak powyższych informacji uniemożliwia merytoryczne rozpatrzenie reklamacji.


Jak dostaniesz odpowiedź zgłoś się na prv.
 
I 826

illusionist

Użytkownik
Dziękuje za wszelki porady i informacje, na pewno jestem mądrzejszy niż jeszcze kilka dni temu.


Tak czy siak musisz "oficjalnie" złożyć reklamacje wymieniając wszystkie kupony w trybie przewidzianym w Regulaminie. Masz na to 30 dni od daty ogłoszenia oficjalnych wyników. W treści żądania zgłoś nieprawidłowe rozliczenia zdarzenia z uwagi na wynik lub wklej screena z oficjalnym wynikiem tego zdarzenia ze strony Fortuny i prosisz o poprawę i tyle.

3. Wszelkie reklamacje zgłasza się w formie pisemnej na adres Fortuny lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres elektroniczny: [email protected] w terminie 30 dni od daty ogłoszenia oficjalnych wyników.
4. Reklamacja powinna zawierać dane Klienta jego imię i nazwisko, adres zamieszkania, datę i nr Kuponu, którego dotyczy reklamacja, rodzaj gry oraz uzasadnienie reklamacji i treść żądania. W przypadku zgłoszenia roszczenia za pomocą środków komunikacji elektronicznej Klient podaje również adres elektroniczny do komunikacji. Brak powyższych informacji uniemożliwia merytoryczne rozpatrzenie reklamacji.


Jak dostaniesz odpowiedź zgłoś się na prv.
Tak też zrobię, żeby mieć już czyste sumienie, że zrobiłem wszystko co mogłem, żeby wyjaśnić sprawę. Jeżeli dostanę jakąkolwiek odpowiedź, to oczywiście dam znać jak sprawa wygląda. Raz jeszcze wielkie dzięki dla Was Wszystkich.
 
Do góry Bottom