to chyba przeszłość....te szybkie wypłaty....wyplaty na Skrill szybkie, ale brakuje handicapow na NBA a o dziwo na pierwsza polowe sa!
punkty leca wolno nawet bardzo
to chyba przeszłość....te szybkie wypłaty....wyplaty na Skrill szybkie, ale brakuje handicapow na NBA a o dziwo na pierwsza polowe sa!
punkty leca wolno nawet bardzo
Jak to? Mi się nie zdarzyło w ciągu dnia czekać dłużej niż godzinę-dwie poza weryfikacją raz, a jak coś było nie tak to pisali. Co prawda najpierw mi ich maile wpadały do spamu, może dlatego ich nie masz? :-|to chyba przeszłość....te szybkie wypłaty....
</td> </tr> <tr> <td> <table style="background-color: #ffffff; width: 600px; border-spacing: 15px 25px;" align="center" border="0" cellpadding="0" cellspacing="15"> <tbody> <tr> <td width="153px"> Dołącz do gry W ciągu Mistrzostw wygraj co najmniej 20 zakładów na MŚ w Brazylii by wziąć udział w konkursie. </td> <td align="center" valign="middle" width="40px">
Błąd: Opcja wypłaty jest obecnie niedostępna dla Twojego konta użytkownika ponieważ Twoje konto nie zostało zweryfikowane.
Uprzejmie prosimy o dostarczenie następujących dokumentów w celu weryfikacji konta użytkownika:
- zdjęcie dowodu osobistego (lub paszportu ) z widocznym numerem PESEL ( w celu weryfikacji tożsamości i danych wprowadzonych podczas rejestracji);
- kopia rachunku za media z poprzedniego miesiąca z widocznym imieniem i nazwiskiem oraz adresem pocztowym i datą;
lub - kopia umowy otwarcia rachunku bankowego z widocznym imieniem i nazwiskiem oraz adresem pocztowym.
Prosimy o przesyłanie powyższych wymaganych dokumentów do nas na adres "mailto:[email protected]">[email protected]. Prosimy pamiętać, że maksymalny rozmiar załącznika jaki możemy otrzymać wynosi 5 MB.
A pisałeś też bez załącznika? Ostatnio się weryfikowałem i musiałem przesłać dowód w oddzielnym mailu niż kartę paysafe bo mi nie przechodziły razem do nich, i mówili że nie mają maila. :?Nie dostalem od nich ani jednej odpowiedzi wysylajac kilka mailu. ANI JEDNEJ!
Przykro nam, że napotykasz problemy próbując się skontaktować z naszym biurem obsługi klienta - dlatego bardzo prosimy o wysłanie do nas maila na adres [email protected] lub [email protected] , a jeśli w ciągu 24 godzin nie otrzymasz odpowiedzi, o skontaktowanie się z innego adresu mailowego lub wysłanie prośby o telefon zwrotny. Nasz zespół został uczulony odnośnie tej sprawy, i o ile wiadomość otrzymamy - na pewno odpiszemy!No Okej, ale ileż mozna? Juz im wysłałem kilkanaście maili, prosiłem także o telefon zwrotny ale niestety tez nie oddzwonili

