>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

MuchBetter - opinie

P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
"

Nie proszę Pani, muszę ponosić wyższe koszty transakcji, bo nie mogę wypłacić gotówki z Bankomatu. Zasada była taka, że ludzie aby zamówić kartę musieli mieć na koncie równowartość 100e (440zł). Zamówili kartę mając środki na koncie a teraz zabrano im możliwość wypłaty środków z najmniejszą prowizją bez powiadomienia. Mało tego, zrobiłem screena na wszelki wypadek z aplikacji i wmawia się ludziom, że jest to usterka, co jest kłamstwem, bo okazuje się, że to planowe działanie! Jest to jawne łamanie praw konsumenckich i wprowadzanie ludzi w błąd. Ja nie odpuszczę już ludzie są oburzeni i będą masowo rezygnować z muchbetter. Skrill wypłacił mi odsetki za niewłaściwe przewalutowanie po 5 latach z odsetkami myślę, że wprowadzanie w błąd konsumentów na taką skale znajdzie swoje reperkusje przed organem nadzorującym. Prawo w Wielkiej Brytanii i krajach anglosaskich jest precedensowe i wystarczy jeden przypadek aby pociągnąć za sobą lawinę. pozdrawiam i w poniedziałek wyślę odpowiednie pismo do organu nadzorującego muchbetter o tym jak pogwałcono prawa użytkowników.


" mój ostatni email do nich jak dostanę odpowiedź to ją wkleję. Nie jestem prawnikiem tak o napisałem, żeby zobaczyć co się stanie :LOL:
 
Otrzymane punkty reputacji: +50
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
Może to co się dzieje (nie tylko w Polsce) ma związek z tym, nie mam pojęcia, ale skoro to się dzieje w różnych krajach to może dotyczyć digital wallet (portfeli cyfrowych) na większą skalę i niektórym się nie opłaca trzymać kart 🤷‍♂️


The European Banking Authority (EBA) today published three Q&As that, jointly with three other Q&As that the EBA had published previously, clarify comprehensively the application of strong customer authentication (SCA) to digital wallets under the revised Payment Service Directive (PSD2). This press release provides a summary of these Q&As and, thus, aims at bringing about a consistent understanding by all market stakeholders of the applicable requirements.

The six Q&As clarify the application of SCA to the enrolment of a payment card to a digital wallet and to the initiation of payment transactions with digitised versions of a payment card. They also clarify the requirements applicable to the outsourcing of the application of SCA to digital wallet providers.

Starting with the enrolment of a payment card to a digital wallet, Q&A 5622, for example, clarifies that this process leads to the creation of a token/digitised version of the payment card and requires the application of strong customer authentication (SCA) under Article 97(1)(c) of PSD2, because it is an action that may imply the risk of fraud or other abuses. By applying SCA, the payment service provider (PSP) verifies remotely that the payment service user (PSU) is the rightful user of the payment card and associates the PSU and the digitised version of the payment card with the respective device.

Q&A 6141 had already clarified that the PSP that has issued the payment card (the issuer) is required to apply SCA when adding a payment card to a digital wallet and is responsible for providing the respective SCA elements to the PSU. The issuer is also required to ensure that adequate security measures are in place to protect the confidentiality and integrity of PSU’s personalised security credentials.

Turning to outsourcing, the Q&As, overall, clarify that issuers may outsource the provision and verification of the elements of SCA to a third party (e.g. by concluding contractual arrangements with the third party), such as a digital wallet provider, in compliance with the general requirements on outsourcing, including the requirements of the EBA Guidelines on Outsourcing arrangements . However, the responsibility for compliance with the SCA requirements cannot be outsourced and issuers remain fully responsible for the compliance with the requirements in PSD2 and the Regulatory Technical Standards (RTS) on SCA&CSC.

When it comes to the initiation of electronic payment transactions, Q&A 5622 clarifies that the initiation of transactions with the digitised version of the payment card also requires the application of SCA under Article 97(1)(b) of PSD2, unless one of the specific exemptions from the application of SCA set out in the RTS on SCA&CSC applies.

Finally, Q&A 6145 clarifies that the unlocking of a mobile phone with biometrics (e.g. a fingerprint) or with a PIN/password cannot be considered a valid SCA element for the purpose of adding a payment card to a digital wallet, if the screen locking mechanism of the mobile device is not a process under the control of the issuer. Q&A 6464 further clarifies that the issuance of a new token, replacing a previously existing one, and binding it to a device/user also requires the application of SCA.

Legal basis and background
The six Q&As referred to in this press release comprises three Q&As the EBA had previously published (4047, 4827 and 6141) and three Q&As the EBA has published today (5622, 6145 and 6464).

Article 97(1) of PSD2 states that “a payment service provider applies strong customer authentication where the payer: (a) accesses its payment account online; (b) initiates an electronic payment transaction; (c) carries out any action through a remote channel which may imply a risk of payment fraud or other abuses”.

Article 24(1) of the Commission Delegated Regulation (EU) 2018/389 provides that ‘payment service providers shall ensure that only the payment service user is associated, in a secure manner, with the personalised security credentials, the authentication devices and the software’. Paragraph 2, letter ‘b’ of the same article continues by specifying that ‘the association by means of a remote channel of the payment service user's identity with the personalised security credentials and with authentication devices or software is performed using strong customer authentication.’

Article 16b of the EBA Regulation (No 1093/2010) provides that “[…] questions relating to the practical application or implementation of the provisions of legislative acts […], associated delegated and implementing acts, and guidelines and recommendations, adopted pursuant to those legislative acts, may be submitted by any natural or legal person, including competent authorities and Union institutions and bodies, to the Authority in any official language of the Union”.

Europejski Urząd Nadzoru Bankowego (EBA) opublikował dziś trzy pytania i odpowiedzi, które wraz z trzema innymi pytaniami i odpowiedziami, które EBA opublikował wcześniej, wyczerpująco wyjaśniają zastosowanie silnego uwierzytelniania klienta (SCA) do portfeli cyfrowych zgodnie ze zmienioną dyrektywą w sprawie usług płatniczych (PSD2). Niniejsza informacja prasowa zawiera podsumowanie tych pytań i odpowiedzi, a tym samym ma na celu doprowadzenie do spójnego zrozumienia obowiązujących wymagań przez wszystkich interesariuszy rynku.



Sześć pytań i odpowiedzi wyjaśnia zastosowanie SCA do rejestracji karty płatniczej w cyfrowym portfelu oraz do inicjowania transakcji płatniczych za pomocą cyfrowych wersji karty płatniczej. Wyjaśniają również wymagania mające zastosowanie do outsourcingu stosowania SCA do dostawców portfeli cyfrowych.



Rozpoczynając od wpisania karty płatniczej do portfela cyfrowego, w pytaniu i odpowiedzi 5622 wyjaśniono na przykład, że proces ten prowadzi do utworzenia tokena/cyfrowej wersji karty płatniczej i wymaga zastosowania silnego uwierzytelnienia klienta (SCA) zgodnie z art. 97 ust. 1 lit. c) PSD2, ponieważ jest to działanie mogące wiązać się z ryzykiem oszustwa lub innych nadużyć. Stosując SCA, dostawca usług płatniczych (PSP) weryfikuje zdalnie, czy użytkownik usług płatniczych (PSU) jest pełnoprawnym użytkownikiem karty płatniczej i kojarzy PSU oraz cyfrową wersję karty płatniczej z odpowiednim urządzeniem.



W pytaniu i odpowiedzi 6141 wyjaśniono już, że PSP, który wydał kartę płatniczą (wydawca), jest zobowiązany do zastosowania SCA podczas dodawania karty płatniczej do portfela cyfrowego i jest odpowiedzialny za dostarczenie PSU odpowiednich elementów SCA. Emitent jest również zobowiązany do zapewnienia odpowiednich środków bezpieczeństwa w celu ochrony poufności i integralności spersonalizowanych danych uwierzytelniających PSU.



Jeśli chodzi o outsourcing, w pytaniach i odpowiedziach ogólnie wyjaśniono, że emitenci mogą zlecić świadczenie i weryfikację elementów SCA osobie trzeciej (np. poprzez zawarcie ustaleń umownych z osobą trzecią), takiej jak dostawca portfela cyfrowego, zgodnie z ogólne wymogi dotyczące outsourcingu, w tym wymogi Wytycznych EBA w sprawie uzgodnień dotyczących outsourcingu. Jednak odpowiedzialność za zgodność z wymaganiami SCA nie może zostać zlecona na zewnątrz, a emitenci pozostają w pełni odpowiedzialni za zgodność z wymogami PSD2 i regulacyjnymi standardami technicznymi (RTS) dotyczącymi SCA&CSC.



Jeśli chodzi o inicjowanie elektronicznych transakcji płatniczych, Q&A 5622 wyjaśnia, że inicjowanie transakcji zdigitalizowaną wersją karty płatniczej wymaga również zastosowania SCA zgodnie z art. obowiązują wyjątki ze stosowania SCA określone w RTS w sprawie SCA&CSC.



Wreszcie, w pytaniu i odpowiedzi 6145 wyjaśniono, że odblokowanie telefonu komórkowego za pomocą danych biometrycznych (np. urządzenia mobilnego nie jest procesem kontrolowanym przez emitenta. Pytania i odpowiedzi 6464 wyjaśniają ponadto, że wydanie nowego tokena, zastąpienie poprzednio istniejącego i powiązanie go z urządzeniem/użytkownikiem również wymaga zastosowania SCA.



Podstawa prawna i kontekst

Sześć pytań i odpowiedzi, o których mowa w niniejszym komunikacie prasowym, obejmuje trzy pytania i odpowiedzi, które EUNB opublikował wcześniej (4047, 4827 i 6141), oraz trzy pytania i odpowiedzi, które EUNB opublikował dzisiaj (5622, 6145 i 6464).



Artykuł 97 ust. 1 PSD2 stanowi, że „dostawca usług płatniczych stosuje silne uwierzytelnianie klienta, gdy płatnik: (a) uzyskuje dostęp do swojego rachunku płatniczego online; (b) inicjuje elektroniczną transakcję płatniczą; c) przeprowadza za pośrednictwem kanału zdalnego jakiekolwiek działania, które mogą wiązać się z ryzykiem oszustwa płatniczego lub innych nadużyć”.



Art. 24 ust. 1 rozporządzenia delegowanego Komisji (UE) 2018/389 stanowi, że „dostawcy usług płatniczych zapewniają, aby tylko użytkownik usług płatniczych był powiązany w bezpieczny sposób ze spersonalizowanymi danymi uwierzytelniającymi, urządzeniami uwierzytelniającymi i oprogramowaniem '. Ustęp 2 litera „b” tego samego artykułu stanowi dalej, że „kojarzenie za pośrednictwem kanału zdalnego tożsamości użytkownika usług płatniczych z indywidualnymi danymi uwierzytelniającymi oraz z urządzeniami lub oprogramowaniem uwierzytelniającym odbywa się przy użyciu silnego uwierzytelniania klienta”.



Art. 16b rozporządzenia w sprawie EUNB (nr 1093/2010) stanowi, że „[…] kwestie dotyczące praktycznego stosowania lub wdrażania przepisów aktów ustawodawczych […], powiązanych aktów delegowanych i wykonawczych oraz wytycznych i zaleceń przyjętych na mocy art. te akty ustawodawcze mogą być przedkładane Urzędowi przez każdą osobę fizyczną lub prawną, w tym właściwe organy oraz instytucje i organy Unii, w dowolnym języku urzędowym Unii”.



Nie jestem prawnikiem, ekonomistą, księgowym ani nikim jakby co
 
puchal 399

puchal

Użytkownik
Ja wypłaciłem w postaci kryptowalut. Na adres LTC (litecoin). ściągasz portfel na telefon np Trust Wallet. Zakładając portfel spisujesz seedy (klucz prywatny). Możesz wypłacić w kilku coinach na kilku łańcuchach. Kasę miałem po 5 minutach. Użyłem sieci Litecoin. Wypłacałem na próbę 700 PLN, przyszło mi 1,54 LTC warte w chwili przesłania jakieś 654 PLN.
 
G 0

gubernator_nh

Gość
Hej. Chce wypłacić kasę z muchbetter,
Co ja mam dać przy wypłacie z muchbetter: local bank transfer czy bank(sepa +local) ? Dzieki , chce na konto w mBank wypłacić,dzieki
Post automatycznie złączony:

Chyba mniejsze koszty będą na przewalutowaniu jak wpłacę hajs z muchbetter do unibet i z unibet na konto? To tylko 7 stówek to przypału nie ma uważam.
Post automatycznie złączony:

Chyba mniejsze koszty będą na przewalutowaniu jak wpłacę hajs z muchbetter do unibet i z unibet na konto? To tylko 7 stówek to przypału nie ma uważam.
 
puchal 399

puchal

Użytkownik
Najtaniej wypłaty na sieci Stellar (XLM) i Litecoin (LTC). Możecie wypłacić po sieci Bitcoin (BTC) lub po sieci Ethereum (ETH, USDC, USDT, DAI)
Post automatycznie złączony:

Pamiętajcie że od czerwca zeszłego roku w Polsce nie obowiązuje tajemnica bankowa. Urzędnik skarbówki ma uprawnienia do przeglądania każdego konta prywatnego bez nakazu.
 
X 0

Xeson

Użytkownik
Moze faktycznie przywrócą karty a jeśli nie to lipa za długo coś trwa ta awaria wydaje mi się że to może być koniec MB
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
Piszą, że to tymczasowy problem i pracują nad tym aby go jak najszybciej rozwiązać a konto jest bezpieczne i można wypłacać.

Dziekuje za Twoj email.

Uprzejmie informujemy, że jest to tymczasowy i nieoczekiwany problem. Zapewniamy, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby rozwiązać ten problem tak szybko, jak to możliwe, ale nie jesteśmy pewni konkretnej daty.

Pamiętaj, że wszystkie nasze opcje wypłat działają normalnie, abyś mógł dokonać wypłaty, możesz również użyć środków u swoich sprzedawców gier. Ściśle współpracujemy z naszym partnerem, aby zapewnić jak najszybsze przywrócenie usługi.

Zapewniamy, że Twoje konto i saldo są bezpieczne, a MuchBetter nieustannie pracuje nad oferowaniem Ci produktów i usług, które lubisz i nie tylko, i mamy nadzieję, że rozwiążemy ten problem tak szybko, jak to możliwe.


Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Nie wahaj się z nami skontaktować, jeśli potrzebujesz dalszych informacji.

Ten tekst został przetłumaczony przez Tłumacza Google. Dziękujemy za zrozumienie, jeśli wystąpią jakiekolwiek błędy gramatyczne
Hello Krzysztof,

Thank you for your email.

Kindly note that this is a temporary and unexpected issue. Rest assured that we are doing everything we can to resolve it as soon as possible but we are not sure of a specific date.

Note that all our withdrawal options are working normally for you to submit a withdrawal, you can also use the funds with your gaming merchants. We are working closely with our partner to ensure the service is restored as soon as possible.

Rest assured that your account and balance are safe, and at MuchBetter we continue to work towards offering you the products and services you like and more and we look forward to resolving this for you as soon as possible.

We sincerely apologize for any inconvenience.

Please don't hesitate to reach out to us if you need further information.
Regards,
Dennis
MuchBetter Support Team
https://support.muchbetter.com/
IMPORTANT: We will never ask you to enter your security passcode or SMS pin outside the official MuchBetter app. We will never ask you to download a desktop app. Please, do not use your log in credentials outside of the official MuchBetter app.
 
Otrzymane punkty reputacji: +583
kriksus 6,2K

kriksus

Użytkownik
Piszą, że to tymczasowy problem i pracują nad tym aby go jak najszybciej rozwiązać a konto jest bezpieczne i można wypłacać.

Dziekuje za Twoj email.

Uprzejmie informujemy, że jest to tymczasowy i nieoczekiwany problem. Zapewniamy, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby rozwiązać ten problem tak szybko, jak to możliwe, ale nie jesteśmy pewni konkretnej daty.

Pamiętaj, że wszystkie nasze opcje wypłat działają normalnie, abyś mógł dokonać wypłaty, możesz również użyć środków u swoich sprzedawców gier. Ściśle współpracujemy z naszym partnerem, aby zapewnić jak najszybsze przywrócenie usługi.

Zapewniamy, że Twoje konto i saldo są bezpieczne, a MuchBetter nieustannie pracuje nad oferowaniem Ci produktów i usług, które lubisz i nie tylko, i mamy nadzieję, że rozwiążemy ten problem tak szybko, jak to możliwe.


Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Nie wahaj się z nami skontaktować, jeśli potrzebujesz dalszych informacji.

Ten tekst został przetłumaczony przez Tłumacza Google. Dziękujemy za zrozumienie, jeśli wystąpią jakiekolwiek błędy gramatyczne
Hello Krzysztof,

Thank you for your email.

Kindly note that this is a temporary and unexpected issue. Rest assured that we are doing everything we can to resolve it as soon as possible but we are not sure of a specific date.

Note that all our withdrawal options are working normally for you to submit a withdrawal, you can also use the funds with your gaming merchants. We are working closely with our partner to ensure the service is restored as soon as possible.

Rest assured that your account and balance are safe, and at MuchBetter we continue to work towards offering you the products and services you like and more and we look forward to resolving this for you as soon as possible.

We sincerely apologize for any inconvenience.

Please don't hesitate to reach out to us if you need further information.
Regards,
Dennis
MuchBetter Support Team
https://support.muchbetter.com/
IMPORTANT: We will never ask you to enter your security passcode or SMS pin outside the official MuchBetter app. We will never ask you to download a desktop app. Please, do not use your log in credentials outside of the official MuchBetter app.
W sumie w bestbet24 też jest tylko przerwa techniczna więc pewnie nie ma się czego bać 🤔
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
W sumie w bestbet24 też jest tylko przerwa techniczna więc pewnie nie ma się czego bać 🤔
ja jestem niedoje... umysłowo i uczę się na błędach... mój ostatni email, teraz wysłany czekam na odpowiedź

Proszę Pana... Parę dni temu był międzynarodowy dzień bezpieczeństwa w sieci i nie wierzę w Pana zapewnienia jako świadomy użytkownik internetu. Wie Pan co to kwadratura koła i jak udowodniono niemożliwość jej istnienia? "Istnienie jednej rzeczy wyklucza istnienie drugiej" Tak najprostszymi słowami można to wyjaśnić. Pańskie słowa są zaprzeczeniem słów Pani Jolanty o tym, że to świadome działanie Muchbetter i jest zależne od strony Muchbetter. Prawo anglosaskie jest precedensowe, ale każde prawo opiera się na podstawach prawa rzymskiego a te opiera się na logice. Logicznym jest, więc fakt że muchbetter wprowadza mnie w korespondencji w błąd. Jako spekulant zawsze muszę być zabezpieczony i ustawiać się w sytuacji "win win" a Państwo mi taką sytuację zapewnili i jeszcze ją uwierzytelniają! Jest taka logiczna zagadka (wykorzystywana czasem podczas procesów właśnie w takich sytuacjach "win win" jak ta, która ma miejsce teraz). Na rozstaju dróg stoi dwóch ludzi jeden z nich zawsze kłamie, drugi z nich zawsze mówi prawdę. Jak rozpoznać który kłamie? Trzeba się zapytać jednego z nich co powiedziałby ten drugi... Więc, kto mnie wprowadza w błąd (bo wprowadza, co wynika z logiki) Pan czy Pani Jolanta? Nie możliwe jest istnienie tych dwóch sytuacji jednocześnie czyli problemów i świadomego działania muchbetter, który zastanawia się nad przywróceniem usługi? Swoich planów o powiadomieniu organu nadzorującego nie porzuciłem a "standardowa formułka" w emailu tylko wzbudziła moje wątpliwości gdyż zaprzecza twierdzeniu o świadomym działaniu i jest tylko próbą uspokojenia mnie. Wiem, że na forach niemieckich oraz włoskich ludzie mają podobne wątpliwości jak ja i po serii bankructw w sektorze finansowym warto dmuchać na zimne i skorzystać ze swoich praw i zgłosić swoje wątpliwości do organu nadzorującego. Efektem kuli śnieżnej i dużej ilości zgłoszeń na pewno ktoś się zainteresuje... pozdrawiam

edit: najwyżej nie zwiększą mi limitów na karcie jak nie mają kłopotów, bo chyba do pierwotnych wszystkie są wyzerowane xd to wtedy napisze, że są łamane moje prawa konsumenckie i przez to, że jestem świadomym użytkownikiem internetu łamie się moje prawa xd
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
Cyrk to odwalił muchbetter jako instytucja objęta nadzorem finansowym przyznając ludziom takim jak ja większe limity na karcie. Wklejałem tutaj pytania jakiejś komisji dotyczące kart do e-portfeli i sprawdzania użytkowników. W jaki sposób muchbetter przyznawał limity to każdy wie... Druga sprawa, do czego zmierzam w korespondencji, bo tego nie widać... Chce doprowadzić do sytuacji, kiedy zadaje pytanie o to czy może zostać u mnie jednorazowo uruchomiona usługa wypłaty kartą, ponieważ zabrano mi taką możliwość jako konsumentowi nie informując mnie o tym wcześniej... Jeśli nie to będę pisał w tej sprawie do komisji nadzoru... co się stanie nie wiem, niczym nie ryzykuję mogę tylko zyskać. Prawo jest precedensowe, więc od powiedźcie sobie sami co się może stać, ale nie musi. Po to zadaje te durne pytania i piszę te cyrkowe emaile, ponieważ "każde słowo może zostać użyte przeciwko Tobie". Chce zobaczyć czy uda mi się postawić muchbetter pod ścianą i zapędzić w kozi róg 🤷‍♂️ Taki będzie mój następny email... zapytam się o możliwość indywidualnego uruchomienia... zauważcie, że muchbetter nie podał pod czyim nadzorem są jak ich o to zapytałem tylko wysyłają mi emaile abym czuł się bezpieczny i nic nie robił... więc warto coś zrobić skoro nie chcą abym tego robił :LOL: zawsze pchałem palce do kontaktu, ale elektryka prąd nie tyka :LOL:

edit2: J jolazambrow, nie jest tylko "wybierz" i białe tło się rozwija tam gdzie były opcje wpłat. W wypłatach są wszystkie opcje dalej.
Post automatycznie złączony:

jeszcze jedna ciekawostka, bo wcześniej tego nie widziałem... w zakłądce oferty są betsson, betsafe jako partnerzy i jakieś kasyno... być może z muchbetter będzie jak z ecopayz... przerzuca się z szarej strefy na bardziej transparentne działanie...
 
Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +230
X 0

Xeson

Użytkownik
Zobaczymy jak sytuacja się rozwinie a wy zabraliscie już środki z MB czy czekacie aż kartę włącza ??
 
Do góry Bottom