>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

MuchBetter - opinie

P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
Ja teraz logowałem się na mucha i mam błąd logowania hmm... Też tak macie ?
tak, też tak mam

edit: jak nieprawidłowe hasło (pin) wpisuje to też taki komunikat wyskakuje
Post automatycznie złączony:

zmieniłem hasło jak pisała baba z supportu i dalej błąd...
 
Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +170
briko 11,9K

briko

Użytkownik
tak, też tak mam

edit: jak nieprawidłowe hasło (pin) wpisuje to też taki komunikat wyskakuje
Post automatycznie złączony:

zmieniłem hasło jak pisała baba z supportu i dalej błąd...

Hmm, ja na razie nic nie zmieniam wpisałem 3 razy prawidłowy pin i dupa. Ciekawe co kombinują. Jak ktoś coś będzie wiedział to info będzie cenne :) może odblokują niebawem, albo zablokowali na amen 🤣
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
udało się zalogować xd
Post automatycznie złączony:

wpisywałem ten tymczasowy kod chyba 3 razy potem wyskoczyła strona "zaloguj się" i wpisałem ponownie swój telefon i stary kod, który miałem wcześniej i udało się zalogować
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
No właśnie udało się teraz mi też. Ciekawie czy coś kombinują, ażeby odblokować wypłaty czy będziemy czekać jeszcze z pół roku cierpliwie 😜
bez wyroku nic nie zrobią ;p mają coś jak "audyt" to musi trwać ;) Być może wiedzą, że jest blisko rozwiązania tego problemu 🤷‍♂️
ja tam mam 106zł i mnie ciekawi co się stanie, bo w przyszłości takie sytuacje mogą się powtarzać.
 
briko 11,9K

briko

Użytkownik
bez wyroku nic nie zrobią ;p mają coś jak "audyt" to musi trwać ;) Być może wiedzą, że jest blisko rozwiązania tego problemu 🤷‍♂️
ja tam mam 106zł i mnie ciekawi co się stanie, bo w przyszłości takie sytuacje mogą się powtarzać.
No tak, jeżeli dali mailing do wszystkich to coś może być na rzeczy i może do końca czerwca się sprawy wyjaśnią
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
"Niemadrym jest robic ciagle to samo i oczekiwac roznych rezultatow" - to cytat z mojego podpisu. Śledztwo wprowadzi bank Litwy a PAyrnet daje ciągle te same odpowiedzi (wirex teraz rozwijają jakby co...) . Czy ktoś wpadł na pomysł aby zapytać bank Litwy (telefon dla obcokrajowców, email, formularz kontaktowy jest na stronie) na to na jakim etapie jest śledztwo i czy są jakieś terminy wiążące? :unsure: Jam jest kropla, która drąży skałę...

 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
  • Question: Hi, i am from Poland and i have account in Muchbetter that is owned by Payrnet UAB register ad Lithuania. Since february 2023 cards and muchbetter account in EEA region are suspensed... no transaction are available... It is over 4 months already and we (customesrs) have no information when it will end.... no nothing... we asking Payrnet UAB about this situation and answer is this same... wait, wait and wait... be patience etc. So i wonder... What stage is the investigation at and how long will it take? Are there any binding dates?

odp.


information regarding disputes between consumers and financial market participants can be found on our website https://www.lb.lt/en/sfi-disputes-between-consumers-and-financial-market-participants





Document and Information Management Division Corporate Services Department Bank of Lithuania

Phone: +370 (5) 2680 029

[email protected]

Totorių g. 4, LT-01121

Super, link do 2 ustaw i całego postępowania xD Jakbym się nie bał ludzi i znał lepiej angielski to zadzwoniłbym xd Fajnie, że dali mi linka nie do tego co trzeba xD normalnie jak ministerstwo finansów w Polsce xD a może tam jest to w ustawie wszystko 🤷‍♂️ Ciul... wysłałem im jeszcze jedno zapytanie o terminy ich rozpraw z PAyrnet UAB a nie moich rozpraw z PAyrnet UAB...
 
Otrzymane punkty reputacji: +230
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
In addition, the Bank of Lithuania restricted the right of UAB PAYRNET to dispose of the funds allocated to its activities with certain reservations. According to the information provided to the Bank of Lithuania, the institution is aware of the amount of its current liabilities to clients, and its client funds are safeguarded in separate dedicated accounts. These funds will not be restricted, therefore clients who hold funds in the accounts of this institution must apply for their refund directly to UAB PAYRNET. The institution must inform clients about the applicable settlement procedure with clients no later than within 5 working days. The funds must be returned to the account specified by a client opened with a credit or other electronic money or payment institution. Read more here.
More: https://www.lb.lt/en/news/licence-o...ations-bankruptcy-proceedings-to-be-initiated

Ponadto Bank Litwy ograniczył z pewnymi zastrzeżeniami prawo UAB PAYRNET do dysponowania środkami przeznaczonymi na jego działalność. Zgodnie z informacjami przekazanymi Bankowi Litwy, instytucja jest świadoma wysokości swoich bieżących zobowiązań wobec klientów, a środki klientów są zabezpieczone na odrębnych, dedykowanych rachunkach. Środki te nie będą ograniczone, dlatego klienci posiadający środki na rachunkach tej instytucji muszą wystąpić o ich zwrot bezpośrednio do UAB PAYRNET. Instytucja musi poinformować klientów o obowiązującym trybie rozliczeń z klientami nie później niż w ciągu 5 dni roboczych. Środki muszą zostać zwrócone na konto wskazane przez klienta otwarte w instytucji kredytowej lub innej instytucji pieniądza elektronicznego lub płatniczej.

edit: To już druga instytucja pieniądza elektronicznego, która traci licencje w tym roku...

https://www.lb.lt/en/news/transactive-systems-uab-faces-fine-and-licence-revocation - ta była nr 2 jeśli chodzi o obroty na Litwie... 1 czerwca wyrok

Cześć Krzysztof,

dziękujemy za skontaktowanie się z nami.

Chociaż nie jesteśmy w stanie podać dalszych szczegółów i szukamy dalszych wyjaśnień w tej sprawie, współpracujemy z odpowiednimi podmiotami, aby lepiej zrozumieć i potrzebować pomocy.

Zapewniamy, że saldo Twojego konta jest bezpieczne, a my powiadomimy naszych klientów o wszelkich nowościach, gdy tylko je otrzymamy.

Niestety, nie jesteśmy w stanie podać dokładnego przewidywanego czasu, w jakim zajmiemy się rozwiązaniem tego problemu, i nie chcemy spekulować, jak długo potrwa ta weryfikacja.

Dziękujemy za nieustanną cierpliwość i zrozumienie.

Regards,
Jolanta
MuchBetter Support Team

xD to jakiś bot xD

edit2:
Transactive Systems UAB - tak się nazywa instytucja z której od 1 czerwca ludzie pieniądze mają dostać z powrotem... ja mecze obstawiam jak to piszę xd może w nocy znajdę w google jakiś sposób jak ludzie to rozwiązują, gdzie i co wysyłają i napisze to tutaj xD jak się komuś nudzi to w google może znaleźć newsy z otatnich 3 tygodni na ten temat, bo instytucja miała większe obroty niż muchbetter, więc gdzieś ludzie powinni pisać jak pieniądze odzyskać...

edit3: jeszcze jeden ciekawy fakt... 18 maja odbyła się konferencja na temat prania pieniędzy i tam została podana informacja, że jedna instytucja straciła licencję... a wyrok w sprawie Transcactive Systems UAB opublikowany 1 czerwca... albo ktoś inny stracił jeszcze licencję albo oni (Ci co przeprowadzają audyt i ich nadzorcy) wiedzą wszystko wcześniej...

edit4:


Witaj krzysztof,

Dziękujemy za wiadomość e-mail i cierpliwość przez cały ten czas.

Jesteśmy bardzo blisko rozwiązania problemu, a po przywróceniu usług będziemy mogli zaoferować nowe i ekscytujące funkcje, które poprawią komfort korzystania z MuchBetter, możliwość dokonywania zakupów za pomocą karty i przetwarzania wszelkich oczekujących wniosków o wypłatę.

Niestety nie jesteśmy w stanie podać dokładnego szacowanego czasu rozwiązania problemu i nie chcemy spekulować, jak długo potrwa przegląd, ale doceniamy cierpliwość i zrozumienie.

Jeśli w międzyczasie będziesz mieć jakiekolwiek pytania, daj nam znać, a chętnie pomożemy Ci we wszystkim, czego możesz potrzebować.

Życzymy miłego dnia! xD nie mam sił xD napisałem do nich to:

Zgodnie z wyrokiem jesteście bankrutem... co to są nowe rozwiązania? :) Windykacja? :) xd
 
Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +320
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
Witaj Krzysztofie,

Dziękujemy za kontakt z odpowiedzią, jesteśmy świadomi informacji, które uprzejmie udostępniłeś na temat UAB Payrnet: Właściciel licencji.

Rzeczywiście są instytucją pieniądza elektronicznego licencjonowaną przez Bank Litwy, który jest podmiotem odpowiedzialnym za ochronę środków przechowywanych w portfelach klientów. MuchBetter jest pośrednikiem UAB Payrnet, dlatego Twój portfel jest przechowywany przez UAB Payrnet (Posiadacz licencji), podobnie jak Twoje środki. MuchBetter nie zabezpiecza (i prawnie nie może) zabezpieczać środków, dlatego UAB Payrnet musi rozliczać się z klientami.

Warto wyjaśnić, że od ponad dwóch miesięcy MuchBetter dokłada wszelkich starań, abyś mógł odzyskać dostęp do swoich środków. Wszelkie decyzje lub działania wymagane do ponownego uzyskania dostępu do środków w portfelu MuchBetter całkowicie zależą od działań UAB Payrnet. Organ nadzorujący UAB Payrnet (Bank Litwy) zaczął z radością przekazywać wyjaśnienia podobne do tych, do których mieli Państwo dostęp.

Sugerujemy również kierowanie pytań, próśb i/lub skarg również do UAB Payrnet. Aby się z nimi skontaktować, wykonaj czynności sugerowane w naszym poprzednim e-mailu: wypełnij formularz online:

https://railsbank.typeform.com/to/vwXAeUkH

lub wyślij je pocztą e-mail na adres [email protected] i [email protected]

edit:

Przecież to prawo fasadowe jest... konstrukcja taka, żeby nikt pieniędzy nie odzyskał :) na pewno ludzie zostaną przy muchbetter po tych cyrkach :) UAB Mir Lithuania też zostało zawieszone przez Bank Litwy w lutym razem z Payrnet :)

https://www.lb.lt/en/sfi-financial-market-participants/uab-mir-lithuania

odp:

Witaj Krzysztofie,

Bardzo dziękujemy za odpowiedź.

Na razie mamy nadzieję, że wkrótce będziemy mogli przekazać dobre wieści, ale dziękujemy również za cierpliwość podczas tego procesu.

Bardzo dziękujemy za poświęcony czas.


Moje podejrzenia? Mir Lithuania (wydawca kart muchbetter) też został zawieszony razem z PAyrnet UAB, więc jak zapadł wyrok w sprawie PAyrnet UAB to może odwieszą Mir Lithuania? :unsure: 🤷‍♂️ To jedyne dobre wieści jakie przychodzą mi do głowy.
 
Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +400
theluk 3,1K

theluk

Użytkownik
od dzisiaj nie działąja też karty Cryptopay, podobna zaasada ,kto nie zdazyl wyplacic juz nic nie zrobi i ma czekac az ich wydawca kart ,to gówno ( payr.net ) odda bezposrednio kase na konto bankowe, w google jakos wyczytalem ze to ten sam krzak co Muchbetter, no ja mam juz tu i tu pare złotych poblokowane.
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
To komentarz Dyrektora Payrnet do całej sprawy, stwierdził, że ta decyzja dotknie wszystkich powiązanych z nimi:


Dyrektor „Payrnetu” Stephen Couttie powiedział w komentarzu przekazanym mediom, że rozumie, że w działalności firmy były uchybienia, ale uważa, że zastosowane środki są nieadekwatne do popełnionych naruszeń, ponieważ ta decyzja Banku Litwy pozostawia pośredników i użytkowników końcowych korzystających z ich usług w całej Europie w ciemności.

„Poprawiając niedociągnięcia wskazane przez Bank Litwy, rozpoczęliśmy gruntowną restrukturyzację organizacji działalności platformy finansowej i wdrażanie szerokiego wachlarza zmian, które obejmują również pakiet działań wzmacniających zapobieganie praniu pieniędzy (AML), i znacząco ograniczył liczbę klientów wysokiego ryzyka. Przygotowaliśmy i przedstawiliśmy Bankowi Litwy szczegółowy plan działania obejmujący wszystkie najważniejsze procesy operacyjne naszej platformy finansowej – od zarządzania ryzykiem i kontroli procesów wewnętrznych, interakcji z naszymi klientami i pośrednikami po nowe rozwiązania technologiczne, a nawet transfer platformę innej firmie „fintech” działającej na Litwie.

Decyzja Banku Litwy, oceniając cały kontekst działań spółki zmierzających do usprawnienia jej działalności, pokazuje wyzwania stojące przed firmami fintech z siedzibą na Litwie, a zwłaszcza tymi, których modele biznesowe są zorientowane na mediację.


Ponieważ ta decyzja Banku Litwy będzie miała konsekwencje dla naszych klientów w całej Europie, wraz z potencjalnymi inwestorami, będziemy pilnie szukać najlepszego rozwiązania, które zapewni wypełnienie naszych zobowiązań wobec klientów, partnerów i pracowników” – powiedział S. Couttie.



edit:

Witaj Krzysztofie,

Dziekuje za Twoj email.

Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby dowiedzieć się więcej i poinformować Cię, gdy tylko będziemy mieli do przekazania jakieś wiadomości lub informacje dotyczące Twojego konta. Jeszcze raz dziękuję za cierpliwość i wyrozumiałość.

Jeśli wkrótce będziemy w stanie dostarczyć więcej informacji lub wskazówek, jak odebrać środki, możesz zostać poproszony o podanie dokładnej kwoty salda MuchBetter.

Cieszymy się, że wkrótce skontaktujemy się z Tobą w celu uzyskania dalszych informacji.

odp.

Wkrótce to jest stwierdzenie niewymierne, niemierzalne... dla jednego wkrótce to do końca tygodnia a dla Was wkrótce to do końca roku? :) przecież te wiadomości o tym, że wkrótce wszystko się wyjaśni dostaje od początku maja a za tydzień koniec czerwca :) czy jest jakiś deadline na to wkrótce? :) xd

edit2:

Cześć Krzysztofie,

Dziękuję za odpowiedź.

Doceniamy i rozumiemy Twoje stanowisko, ostateczna decyzja należy do Payrnet i musimy przestrzegać zasad i przepisów obowiązujących w miejscu, w którym prowadzimy działalność, oraz naszych warunków świadczenia usług.

Nasza praca będzie nadal polegać na tym, aby podmiot EMI wywiązywał się ze swoich obowiązków, a gdy tylko otrzymamy aktualizację, skontaktujemy się z naszymi klientami, których to dotyczy.


Hi Krzysztof,

Thank you for your response.

We appreciate and understand your position, the final resolution rests with Payrnet and we must abide by the rules and regulations where we do business and per our terms of service.

Our work to have the EMI entity honoring its responsibilities will continue, and as soon as we have an update we will communicate with our affected customers.
Regards,
Yes B
MuchBetter Support Team
https://support.muchbetter.com/
IMPORTANT: We will never ask you to enter your security passcode or SMS pin outside the official MuchBetter app. We will never ask you to download a desktop app. Please, do not use your log in credentials outside of the official MuchBetter app.

odp.

To fajnie, ale jest coś takiego jak ustawowe terminy na wykonywanie tych czynności :) ja chciałbym się dowiedzieć ile czasu Wam to zajmie, bo jak pisałem wcześniej... już prawie od 2 miesięcy dostaje wiadomości i żadnego terminu :) Czy jest jakiś termin ostateczny (zapisany w prawie) na rozwiązanie tej sprawy czy ja emaile tego typu mogę dostawać do usranej śmierci? :) pozdrawiam serdecznie :)

xd

edit3:

Cześć Krzysztofie,

Dziękuję za odpowiedź.

Rozumiemy, że nasze odpowiedzi są powtarzalne, Krzysztofie. Nie możemy jednak spekulować, ponieważ, jak powiedzieliśmy wcześniej, ostateczne rozwiązanie należy do UAB Payrnet i musimy przestrzegać zasad i przepisów obowiązujących w miejscu prowadzenia działalności oraz naszych Warunków świadczenia usług.

Nasza praca nad tym, aby jednostka EMI wywiązywała się ze swoich obowiązków, z pewnością będzie kontynuowana. I oczywiście, gdy tylko otrzymamy aktualizację, skontaktujemy się z naszymi klientami, których to dotyczy.

Wasze zrozumienie i cierpliwość były kluczowe, a nasza obietnica pozostaje niezmieniona: aby podmiot EMI wywiązywał się ze swoich obowiązków.

Miłego tygodnia!

odp.

Proszę PAni... czy są jakieś terminy ustawowe, które Payrnet UAB musi przestrzegać czy nie? W wyroku banku Litwy były takowe... więc o jakie spekulacje chodzi? :) Jak przekroczy PAyrnet UAB terminy to zapłaci karę... już minęło 5 dni od wyroku i brak powiadomienia klientów o czymkolwiek :) bardzo ładnie to wygląda, ciekawe co na to inwestorzy railsr :) Same zależne spółki, ludzie pozbawieni dostępu do środków i brak jakiekolwiek odpowiedzialności :)
 
Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +240
Do góry Bottom