>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

MuchBetter - opinie

P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
ześć Krzysztof,

Dziękujemy za wiadomość i cierpliwość podczas całego procesu.

W nadchodzących godzinach lub dniach skontaktujemy się z tobą ponownie, aby przekazać aktualne informacje o zakłóceniach w świadczeniu usług i ostatnich wydarzeniach, w tym instrukcje dotyczące odebrania środków.

Bardzo ważne jest, abyś znał całkowitą kwotę swojego salda i wstrzymał się z żądaniem nowej wypłaty. Możesz zostać poproszony o podanie całkowitego salda dostępnego na koncie lub kwoty, o którą chcesz się ubiegać.

Jeszcze raz dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość oraz pozostajemy do twojej dyspozycji w przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub pytań w tej sprawie.

muchbetter przed chwilą mi odpisał na mój email odp. na email:

To teraz jest postępowanie Banku Litwy wobec Muchbetter? :) Bank Litwy nakazał zwrot środków Payrnet i podał terminy... Jeżeli prowadzony jest "audyt" to nie może on trwać w nieskończoność... to podważa wiarygodność państwa... Czy Bank Litwy ma jakiś termin graniczny na zakończenie postępowania? pozdrawiam

wydaje się, że jest to połączone i sami wypłacą, ale zawsze zakładam, że mam rację i się mylę jednocześnie xd

edit: prawdopodobnie muchbetter jednak wykonuje w porozumieniu z payrnet uab wyrok Banku Litwy. Tam były terminy graniczne i obowiązek poinformowania klientów o sposobie odzyskania środków a to właśnie wynika z treści ostatniej odpowiedzi.
 
Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +200
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
mi się wydaje, że jak wchodzę w ten temat to mam lepszą fazę niż po 10 wiadrach o_O ;)

ja mam pytanie czy ta ich karta do bankomatu to już będzie do kosza?
Będzie tak jak odpisali na supporcie :)

Witam i coś wiecej wiadomo? Czy każdemu wypłaca i jak to ma przebiegać
tak :) wykonują wyrok Banku Litwy i trzymają się terminów, których muszą przestrzegać :)
Post automatycznie złączony:

Jak ktoś chce dowiedzieć się czy karta będzie działać niech pisze na support ;)
 
Otrzymane punkty reputacji: +200
embapepe 5,1K

embapepe

Użytkownik
mi się wydaje, że jak wchodzę w ten temat to mam lepszą fazę niż po 10 wiadrach o_O ;)



Będzie tak jak odpisali na supporcie :)



tak :) wykonują wyrok Banku Litwy i trzymają się terminów, których muszą przestrzegać :)
Post automatycznie złączony:

Jak ktoś chce dowiedzieć się czy karta będzie działać niech pisze na support ;)
to co z ta kartą nie potrafisz normalnie odpisać? na siłę próbujesz cisnąć ironią i być zabawny.
jakies payrnet i czy to oni odpowiadają za karty czy nie, kur... ja się nie interesuję bankowością jakbym był w temacie to bym głupio nie pytał.
 
Ostatnia edycja:
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
to co z ta kartą nie potrafisz normalnie odpisać? na siłę próbujesz cisnąć ironią i być zabawny.
jakies payrnet i czy to oni odpowiadają za karty czy nie, kur... ja się nie interesuję bankowością jakbym był w temacie to bym głupio nie pytał.
odpisałem normalnie :) piszę tutaj z 50 postów albo więcej, bo nikomu z Was się nie chce pisać na support :)


odpisałem tak, żebyś napisał na support, ponieważ oni znają odpowiedź i odpowiedzą Ci na to pytanie :) wiem to, bo zadałem im to pytanie i dostałem odpowiedź w mniej niż 20 minut :) odpisują po polsku i angielsku :) używają translatora :) I tak łamie tajemnice korespondencji wklejając tutaj swoje i ich emaile ;) z doświadczenia wiem, że większość ludzi nie robi tego z lenistwa a nie z braku wiedzy prawniczej :) wszędzie gdzie pracowałem czy to fizycznie czy umysłowo tak miałem :) dlatego ja wszystko umiem a jak nie to się nauczę :) dobrego dnia i dużo uśmiechu na twarzy ;)

ps. wyślij im swoje zapytanie, przecież to jest support, customer support... oni co do zasady muszą być mili nawet dla kogoś takiego jak Ty ;) chociaż nie ukrywam, że udawało mi się nie raz wyprowadzać pracowników z supportu z równowagi xD

edit: aaa dałem Tobie ignora, żebyś się nie męczył :) i serio piszcie na support -

 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
5 dni roboczych :) w czwartek wyrok od tego dnia 5 dni roboczych policzyć to jest termin graniczny na poinformowanie użytkowników o tym w jaki sposób odzyskają pieniądze. Dni robocze to nie niedziela i nie sobota. Kiedyś było coś takiego ja sobota handlowa i niehandlowa xd zakładam, że dziś, do jutra maks wszystko się wyjaśni (podanie zostanie sposób wypłaty środków) zgodnie z wyrokiem.
Post automatycznie złączony:

jadę na ryby, szczupaka czuje xD

edit: 6 okoni i 2 pistolety po 40 xd byłoby więcej, bo okoń ma krótszy sezon i intensyfikuje brania xD
 
Ostatnia edycja:
U 0

Usunięty użytkownik 176886

Gość
Much better dziś napisał, piszecie do nich czy czekacie na info?

Dear MuchBetter Customer,

We would like to thank you for your patience and provide you with an important update on the status of your account with MuchBetter via the electronic money institution UAB Payrnet.

On 22 June, 2023 the Bank of Lithuania (BoL) made this announcement stating that the BoL has decided to revoke UAB Payrnet’s license and initiate bankruptcy proceedings due to severe and continuous breaches by UAB Payrnet of regulatory requirements applicable to UAB Payrnet including anti-money laundering, reporting, safeguarding customers’ funds, sanctions and other requirements.

What does it mean to you:
As per our previous communication to you, as a licensed financial institution, UAB Payrnet must protect all customers’ funds by keeping them in a segregated account, separate from their operational funds.
The BoL has stated that UAB Payrnet is aware of its current liabilities towards clients (which includes you) and these funds are in fact safeguarded in separate dedicated accounts according to the information that has been made available to the BoL. It is important to note that no other creditors of UAB Payrnet will be entitled to direct their claims to these funds. We are not able to check or know whether UAB Payrnet has sufficient funds in these dedicated accounts that correspond to its liabilities towards its customers, however the above statement made by the BoL should at least give some comfort.

In the last few days, we tried to work directly with UAB Payrnet to find solutions that would streamline the process of settlement and allow you to get your money quicker .

Unfortunately, this did not work and as a result, and under law, UAB Payrnet is obligated to settle with you within 15 business days of the day of revocation of its license, i.e. no later than the 14th of July.

In the exceptional circumstances, if UAB Payrnet is unable to settle with its customers within the given time, it shall inform the BoL of the same and specify another term for settlement with customers. This term cannot be later than 2 months after revocation of the license, i.e. 22nd of August.

What should you do:

The BoL stated that UAB Payrnet‘s clients must apply for their refunds to UAB Payrnet directly. UAB Payrnet is obliged to contact its clients, including you, with information about the applicable settlement procedure no later than 5 business days from today, i.e. until and including the 29th of June.

This means that in the coming days you should receive information from UAB Payrnet about your refund and how to apply to UAB Payrnet.

Alternatively, you may immediately apply to UAB Payrnet for your refund. In this case you should specify to UAB Payrnet your MuchBetter account balance (i.e. your claim towards UAB Payrnet) and the details of the other bank account or electronic money account to which you would like the refund to be made. We would also like to stress that the abovementioned BoL’s statement also mentioned that in some cases UAB Payrnet was not even aware of account balances of its customers, therefore we would advise you to also attach a screenshot of your MuchBetter wallet balance held at UAB Payrnet or any other document that would show your current balance to your refund request.

We advise that you direct any refund requests to the following publicly available UAB Payrnet email addresses: [email protected] and [email protected]. We would also advise you copying the BoL in your refund request to UAB Payrnet (the email address of the BoL is [email protected]).
 
kriksus 6,2K

kriksus

Użytkownik
5 dni roboczych od dzisiaj czyli 5 lipca ? Ja poczekam a potem trzeba będzie pisać im, bankowi Litwy, robić screeny. Ciekawe kto szybciej doczeka się własnych pieniędzy: użytkownicy Muchbetter czy klienci BestBeta ? xD
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
ja mam 106zł z groszami, nic nie robię, czekam aż muchbetter uruchomi super ciekawe rzeczy :) poważnie nic nie robię :) czekam aż mi napiszę payrnet co mam robić a jak nie to muchbetter mnie będzie instruował co mam robić :) poważnie nic nie będę robił...


5 dni roboczych od dzisiaj czyli 5 lipca ? Ja poczekam a potem trzeba będzie pisać im, bankowi Litwy, robić screeny. Ciekawe kto szybciej doczeka się własnych pieniędzy: użytkownicy Muchbetter czy klienci BestBeta ? xD
Do dzisiaj włącznie ;) dzisiaj mija 5 dzień roboczy (dlatego muchbetter napisał dzisiaj). Klienci payrnet mają gwarancje bankowe do 100k euro na rachunku a klienci bestbet24 mają 480k pln do podziału...
 
U 0

Usunięty użytkownik 176886

Gość
Napisałem im @ z informacja dot. Zwrotu, nr konta i screen. Zobaczymy czy odpiszą :)
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
Mają czas do 14 lipca na zwrot kasy jakby co...

edit: ja tylko z muchbetterem sobie piszę, bo jestem ciekaw co to za ciekawe rzeczy mnie czekają :) serio piszę do nich w tej sprawie xD lubię tak sobie popisać i sprawdzić, dlaczego coś się dzieje xD
 
Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +150
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
Na jaki adres wysłałeś maila? Tez zamierzam to dziś zrobić i czekać co z tego wyjdzie…
Obecnie zlecona wypłata na konto w marcu anulowana i wróciły pieniądze na konto Muchbetter, pewnie jak każdemu
Każdemu wróciły, w apce masz nowe info o tym, żeby postępować zgodnie z instrukcją zawartą w ostatnim (tym z dzisiaj) emailu. Proszą też o nie zlecanie nowej wypłaty z portfela muchbetter
 
Otrzymane punkty reputacji: +50
M 334

MatG

Użytkownik
Wysyłają puste mail'e i z automatu zamykają wnoski przez klientów

"Thank you again for contacting railsr Support.
We are happy to inform you that we have resolved your ticket"

Chyba trzeba jednak poczekać aż się sami skontaktują
 
Q 0

qwertyx89

Użytkownik
Informacje ze do 14 lipca mają czas na zwrot kasy otrzymałeś od supportu?

Pewnie dużo nie zdziałamy pisząc na te podane maile skoro jeden nawet nie działa :)
 
Do góry Bottom