P 
		
				
	102,3K
			
		przestrzalninja
Użytkownik
ześć Krzysztof,
Dziękujemy za wiadomość i cierpliwość podczas całego procesu.
W nadchodzących godzinach lub dniach skontaktujemy się z tobą ponownie, aby przekazać aktualne informacje o zakłóceniach w świadczeniu usług i ostatnich wydarzeniach, w tym instrukcje dotyczące odebrania środków.
Bardzo ważne jest, abyś znał całkowitą kwotę swojego salda i wstrzymał się z żądaniem nowej wypłaty. Możesz zostać poproszony o podanie całkowitego salda dostępnego na koncie lub kwoty, o którą chcesz się ubiegać.
Jeszcze raz dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość oraz pozostajemy do twojej dyspozycji w przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub pytań w tej sprawie.
muchbetter przed chwilą mi odpisał na mój email odp. na email:
To teraz jest postępowanie Banku Litwy wobec Muchbetter? Bank Litwy nakazał zwrot środków Payrnet i podał terminy... Jeżeli prowadzony jest "audyt" to nie może on trwać w nieskończoność... to podważa wiarygodność państwa... Czy Bank Litwy ma jakiś termin graniczny na zakończenie postępowania? pozdrawiam
 Bank Litwy nakazał zwrot środków Payrnet i podał terminy... Jeżeli prowadzony jest "audyt" to nie może on trwać w nieskończoność... to podważa wiarygodność państwa... Czy Bank Litwy ma jakiś termin graniczny na zakończenie postępowania? pozdrawiam
wydaje się, że jest to połączone i sami wypłacą, ale zawsze zakładam, że mam rację i się mylę jednocześnie xd
edit: prawdopodobnie muchbetter jednak wykonuje w porozumieniu z payrnet uab wyrok Banku Litwy. Tam były terminy graniczne i obowiązek poinformowania klientów o sposobie odzyskania środków a to właśnie wynika z treści ostatniej odpowiedzi.
	
		
			
		
		
	
								Dziękujemy za wiadomość i cierpliwość podczas całego procesu.
W nadchodzących godzinach lub dniach skontaktujemy się z tobą ponownie, aby przekazać aktualne informacje o zakłóceniach w świadczeniu usług i ostatnich wydarzeniach, w tym instrukcje dotyczące odebrania środków.
Bardzo ważne jest, abyś znał całkowitą kwotę swojego salda i wstrzymał się z żądaniem nowej wypłaty. Możesz zostać poproszony o podanie całkowitego salda dostępnego na koncie lub kwoty, o którą chcesz się ubiegać.
Jeszcze raz dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość oraz pozostajemy do twojej dyspozycji w przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub pytań w tej sprawie.
muchbetter przed chwilą mi odpisał na mój email odp. na email:
To teraz jest postępowanie Banku Litwy wobec Muchbetter?
wydaje się, że jest to połączone i sami wypłacą, ale zawsze zakładam, że mam rację i się mylę jednocześnie xd
edit: prawdopodobnie muchbetter jednak wykonuje w porozumieniu z payrnet uab wyrok Banku Litwy. Tam były terminy graniczne i obowiązek poinformowania klientów o sposobie odzyskania środków a to właśnie wynika z treści ostatniej odpowiedzi.
								
									Ostatnia edycja: 
								
							
						
						
	
		
			
		
		
	
	
	
		
			
		
		
	
					 
	            
 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		