To komentarz Dyrektora Payrnet do całej sprawy, stwierdził, że ta decyzja dotknie wszystkich powiązanych z nimi:
Dyrektor „Payrnetu” Stephen Couttie powiedział w komentarzu przekazanym mediom, że rozumie, że w działalności firmy były uchybienia, ale uważa, że zastosowane środki są nieadekwatne do popełnionych naruszeń, ponieważ ta decyzja Banku Litwy pozostawia pośredników i użytkowników końcowych korzystających z ich usług w całej Europie w ciemności.
„Poprawiając niedociągnięcia wskazane przez Bank Litwy, rozpoczęliśmy gruntowną restrukturyzację organizacji działalności platformy finansowej i wdrażanie szerokiego wachlarza zmian, które obejmują również pakiet działań wzmacniających zapobieganie praniu pieniędzy (AML), i znacząco ograniczył liczbę klientów wysokiego ryzyka. Przygotowaliśmy i przedstawiliśmy Bankowi Litwy szczegółowy plan działania obejmujący wszystkie najważniejsze procesy operacyjne naszej platformy finansowej – od zarządzania ryzykiem i kontroli procesów wewnętrznych, interakcji z naszymi klientami i pośrednikami po nowe rozwiązania technologiczne, a nawet transfer platformę innej firmie „fintech” działającej na Litwie.
Decyzja Banku Litwy, oceniając cały kontekst działań spółki zmierzających do usprawnienia jej działalności, pokazuje wyzwania stojące przed firmami fintech z siedzibą na Litwie, a zwłaszcza tymi, których modele biznesowe są zorientowane na mediację.
Ponieważ ta decyzja Banku Litwy będzie miała konsekwencje dla naszych klientów w całej Europie, wraz z potencjalnymi inwestorami, będziemy pilnie szukać najlepszego rozwiązania, które zapewni wypełnienie naszych zobowiązań wobec klientów, partnerów i pracowników” – powiedział S. Couttie.
Lietuvos bankas už šiurkščius, sisteminius ir daugybinius teisės aktų pažeidimus panaikino elektroninių pinigų įstaigos ...
www.lrt.lt
edit:
Witaj Krzysztofie,
Dziekuje za Twoj email.
Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby dowiedzieć się więcej i poinformować Cię, gdy tylko będziemy mieli do przekazania jakieś wiadomości lub informacje dotyczące Twojego konta. Jeszcze raz dziękuję za cierpliwość i wyrozumiałość.
Jeśli wkrótce będziemy w stanie dostarczyć więcej informacji lub wskazówek, jak odebrać środki, możesz zostać poproszony o podanie dokładnej kwoty salda MuchBetter.
Cieszymy się, że wkrótce skontaktujemy się z Tobą w celu uzyskania dalszych informacji.
odp.
Wkrótce to jest stwierdzenie niewymierne, niemierzalne... dla jednego wkrótce to do końca tygodnia a dla Was wkrótce to do końca roku?
przecież te wiadomości o tym, że wkrótce wszystko się wyjaśni dostaje od początku maja a za tydzień koniec czerwca
czy jest jakiś deadline na to wkrótce?
xd
edit2:
Cześć Krzysztofie,
Dziękuję za odpowiedź.
Doceniamy i rozumiemy Twoje stanowisko, ostateczna decyzja należy do Payrnet i musimy przestrzegać zasad i przepisów obowiązujących w miejscu, w którym prowadzimy działalność, oraz naszych warunków świadczenia usług.
Nasza
praca będzie nadal polegać na tym, aby podmiot EMI wywiązywał się ze swoich obowiązków, a gdy tylko otrzymamy aktualizację, skontaktujemy się z naszymi klientami, których to dotyczy.
Hi Krzysztof,
Thank you for your response.
We appreciate and understand your position, the final resolution rests with Payrnet and we must abide by the rules and regulations where we do business and per our terms of service.
Our work to have the EMI entity honoring its responsibilities will continue, and as soon as we have an update we will communicate with our affected customers.
Regards,
Yes B
MuchBetter Support Team
https://support.muchbetter.com/
IMPORTANT: We will never ask you to enter your security passcode or SMS pin outside the official MuchBetter app. We will never ask you to download a desktop app. Please, do not use your log in credentials outside of the official MuchBetter app.
odp.
To fajnie, ale jest coś takiego jak ustawowe terminy na wykonywanie tych czynności
ja chciałbym się dowiedzieć ile czasu Wam to zajmie, bo jak pisałem wcześniej... już prawie od 2 miesięcy dostaje wiadomości i żadnego terminu
Czy jest jakiś termin ostateczny (zapisany w prawie) na rozwiązanie tej sprawy czy ja emaile tego typu mogę dostawać do usranej śmierci?
pozdrawiam serdecznie
xd
edit3:
Cześć Krzysztofie,
Dziękuję za odpowiedź.
Rozumiemy, że nasze odpowiedzi są powtarzalne, Krzysztofie. Nie możemy jednak spekulować, ponieważ, jak powiedzieliśmy wcześniej, ostateczne rozwiązanie należy do UAB Payrnet i musimy przestrzegać zasad i przepisów obowiązujących w miejscu prowadzenia działalności oraz naszych Warunków świadczenia usług.
Nasza
praca nad tym, aby jednostka EMI wywiązywała się ze swoich obowiązków, z pewnością będzie kontynuowana. I oczywiście, gdy tylko otrzymamy aktualizację, skontaktujemy się z naszymi klientami, których to dotyczy.
Wasze zrozumienie i cierpliwość były kluczowe, a nasza obietnica pozostaje niezmieniona: aby podmiot EMI wywiązywał się ze swoich obowiązków.
Miłego tygodnia!
odp.
Proszę PAni... czy są jakieś terminy ustawowe, które Payrnet UAB musi przestrzegać czy nie? W wyroku banku Litwy były takowe... więc o jakie spekulacje chodzi?
Jak przekroczy PAyrnet UAB terminy to zapłaci karę... już minęło 5 dni od wyroku i brak powiadomienia klientów o czymkolwiek
bardzo ładnie to wygląda, ciekawe co na to inwestorzy railsr
Same zależne spółki, ludzie pozbawieni dostępu do środków i brak jakiekolwiek odpowiedzialności