Piszę w imieniu kumpla,który ma problem z mb. Otóż podczas wysyłania pieniędzy pojawił mu się komunikat:
Możliwość dokonywania przelewów oraz płatności kartą kredytową/debetową z Pana/i konta została zablokowana, w związku z czym zlecona transakcja nie może być zrealizowana.
W celu odblokowania konta, prosimy o przesłanie zeskanowanych kopii poniższych dokumentów:
- Ważny dokument tożsamości, np. paszport, dowód osobisty lub prawo jazdy;
- Potwierdzenie miejsca zamieszkania, np. rachunek za media (gaz, prąd, telefon) lub wyciąg z konta bankowego;
Powyższe dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres:
[email protected]
Kumpel więc wysłał te dokumenty,ale Moneybookers wymyśliło następny numer:
Uprzejimie prosimy o zmiane hasla do konta i podstawowego adresu email z sekcji konta Moje konto/profil i kontakt z nami przeslac w sekcji konta Kontakt/Centrum Wiadomosci/Konto/ Bezpieczenstwo/ Zostałem poproszony o przesłanie informacji i/lub dokumentów
Z poważaniem,
Michalina
Zespoł Moneybookers
Miał ktoś z Was podobną sytuację? Co poradzić kumplowi? Bo to jednak przesada aby zmieniać hasło i e-mail.To by chyba było równoznaczne z tym ,iż kumpel sam sobie zamyka swoje konto.