Ehhh... mądry Polak po szkodzie! Że ja nie trafiłem do tego wątku wcześniej!
Nie wiem czy komuś będzie się chciało czytać tą pokraczną konwersację z psuedo supportem, więc krótko opiszę sytuację.
Otóż chciałem trochę pograć na ME w siatę, zobaczyłem, że mają fajne kursy, założyłem konto i wpłaciłem około 350EUR. Wszystko elegancko, postawiłem 3 czy 4 zakłady i nagle zniknął mi przycisk stawiania zakładów... patrzę na mail, prośba o dokumenty. Ok, standard u każdego buka. Wysłałem skan dowodu i ostatni rachunek za prąd, myślę chwila moment i odblokują.
Ale to by było za proste... już równo tydzień, mam zablokowane konto, zablokowane środki do wypłaty. 3 krotny kontakt z supportem (2x chat i 1x mailowanie), zawsze sprowadza się do powtarzania tych samych debilnych regułek, brakiem jakichkolwiek konkretnych odpowiedzi i bełkotu w stylu:
"We apologize for any inconvenience it may have caused. The relevant department is experiencing high volumes of work. Your documents will be checked as soon as possible."
Generalnie w dupie mam już ich i ich konto... chce zrobić WD mojej pozostałej na koncie kasy (bez górki, ze stratą ok 70eur, więc nie ma mowy o naciągactwie) i jak najszybciej zapomnieć o tej śmiesznej firmie, ale oczywiście nie wiem czy i kiedy mi będzie dane... NO COMMENT.
Jestem ciekaw jak ta historia się zakończy...