>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
Fortuna bonus

Karta Skrill (dawniej Moneybookers)

A 861

amigo007

Użytkownik
Z tym odpisywaniem to właśnie też przegięcie. Ostatnio pisałem do nich o problemie z przelewy24 i chyba 4 czy 5 dni czekałem na odpowiedź. Masakra. I oczywiście nie można wysyłać kolejnego zapytania przed odpowiedzią na obecne, bo spadamy na koniec kolejki. A często jak już doczekamy się odpowiedzi, to jest ona nie na temat. Wtedy kolejne zapytanie i kolejne 4-5 dni czekania :) Chociaż kiedyś pamiętam szybciej odpisywali. Miejmy nadzieję że to się szybko poprawi.
 
kuerten 138

kuerten

Użytkownik
A miał ktoś sytuacje, że po próbie nieudanej wypłaty z bankomatu pieniądze znikły z konta. Dzisiaj, juz po upływie 24 godzin od ostatniej wypłaty wypłacalem raz jeszcze niestety bez powozenia a gdy teraz sprawdzam pieniędzy brak na moneybookers. Chodzi o 1050 zl czyli cały dostępny limit. Co mam teraz robic.
Z bankomatu nie mam żadnego potwierdzenia o nieudanej wypłacie.
tak ciezko przeczytac kilka postow wstecz ????
 
wielktriada 4

wielktriada

Użytkownik
Dostałem właśnie odpowiedź:
Chcielibyśmy uprzejmie poinformować, że próba wypłaty w kwocię 1050.00 PLN w dniu 17/09/2013 się nie powiodła, ponieważ kwota przekraczała limit karty Skrill MasterCard i środki nie opuściły Pana konto Skrill.

Natomiast odnotowaliśmy, że pomyślnie Pan wypłacił kwotę 1050.00 PLN w dniu 18/09/2013, zatem uważamy sprawę za rozwiązaną.
Faktycznie wypłacałem kolejnego dnia ale tylko dlatego, że wcześniej dostałem kasę od buka. Wpłaty od 15/09 - 17/09 ponad 3800 zł z tego na przelewy poszło niecałe 700 zł. W tym czasie dwie udane wypłaty po 1050 zł. Więc gdzie się podziała reszta kasy skoro obecnie mam do dyspozycji 0,83 zł
Odpisałem i teraz czekam na dalszy rozwój sprawy.
 
kuerten 138

kuerten

Użytkownik
troche spanikowales
kasa najczesciej wraca na konto Skrill nastepnego dnia a jesli nieudana proba wyplaty byla w sobote lub piatek to mozna sie spodziewac we wtorek rano
w zwiazku z tym , ze wyplacam bardzo czesto to mialem juz kilkadziesiat takich przypadkow i tylko raz nie wrocila i musialem pisac do supportu
 
sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
Dostałem właśnie odpowiedź:
Faktycznie wypłacałem kolejnego dnia ale tylko dlatego, że wcześniej dostałem kasę od buka. Wpłaty od 15/09 - 17/09 ponad 3800 zł z tego na przelewy poszło niecałe 700 zł. W tym czasie dwie udane wypłaty po 1050 zł. Więc gdzie się podziała reszta kasy skoro obecnie mam do dyspozycji 0,83 zł

Odpisałem i teraz czekam na dalszy rozwój sprawy.
Nie paniukuj, pisałem już wcześniej że muszą czekać na potwierdzenie że bankomat nie wypłacił Ci pieniędzy. Co ty im w tym meilu napisałes ? Oni teraz nic nie wiedzą jeszcze, poprostu widzą że dokonałes wypłate i odjęło pieniądze z konta, a to czy ty je rzeczywiscie otrzymałes dowiedzą się dopiero jak dostana potwierdzenie z banku, tak jak pisałem 3/4 tyg.

Ile masz środków w SALDO KOŃCOWE ?

troche spanikowales

kasa najczesciej wraca na konto Skrill nastepnego dnia a jesli nieudana proba wyplaty byla w sobote lub piatek to mozna sie spodziewac we wtorek rano

w zwiazku z tym , ze wyplacam bardzo czesto to mialem juz kilkadziesiat takich przypadkow i tylko raz nie wrocila i musialem pisac do supportu
bardzo Ciekawe rzeczy wypisujesz, na zwykłe potwierdzenie udanej wypłaty czeka się średnio 3 dni w przypadku nie udanej wypłaty ten okres jest dużo dłuższy wiec nie wiem skąd masz takie info. Po 1 dniu jednyną opcją żeby wróciła Ci kasa jest błąd przy wpłacie przez p24. W przypadku wypłat z bankomatów nie ma takiej możliwośći więc nie wprowadzaj kolegi w błąd.
 
kuerten 138

kuerten

Użytkownik
N W przypadku wypłat z bankomatów nie ma takiej możliwośći więc nie wprowadzaj kolegi w błąd.
pewnie sie kiedys przekonasz, ze jest, sam tak mialem nie raz (4 lata uzywania karty)
tak samo jest jesli robisz zakupy karta, przy nieudanej probie masz najczesciej zwrot kasy na konto Skrill na drugi dzien
 
sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
pewnie sie kiedys przekonasz, ze jest, sam tak mialem nie raz (4 lata uzywania karty)
;) spoko, moim i marzeniem milionów użytkowników mb jest aby takie sprawy były załatwiane tak szybko jak u Ciebie, widocznie jestem użytkownikiem gorszej kategori ( wielu zapewne też).
http://pieniadze.gazeta.pl/Moje_Finanse/1,120874,13682559,Bankomat_nie_wyplacil_pieniedzy__Na_zwrot_trzeba_bylo.html
http://www.kartyonline.pl/przyt.php?id=19
http://prawo.rp.pl/artykul/995519.html
http://pieniadze.gazeta.pl/Moje_Finanse/1,120874,13682559,Bankomat_nie_wyplacil_pieniedzy__Na_zwrot_trzeba_bylo.html
Pozatym jeżeli takie sprawy były by załatwiane w 24h to bezpośrednio po wypłacie mógłbys napisac do mb ze bankomat nie wypłacił Ci kasy i zanim odjeło by Ci kase z konta wróciła by ona na konto MB. Nigdy po wypłacie z konta moje saldo nie zostało wyzerowne odrazu. Tzn istnieją dwa salda dostępne i końcowe. Końcowe bezpośrednio po dokonaniu wypłaty nie ulega zmianie, dopiero po jakims czasie, gdy dostaną potwierdzenie.
Uploaded with ImageShack.com
Jezeli nie masz zaległych transakcji te dwa salda powinny być takie same.
 
wielktriada 4

wielktriada

Użytkownik
Saldo końcowe: PLN 3212.20
Dwie udane wypłaty + płatność kartą na niecałe 40 zł więc 1050 i prawdopodobnie prowizji za wypłatę brakuje.
Piszecie żeby nie panikować ale jak się dostaje odpowiedź gdzie fragment brzmi:
Natomiast odnotowaliśmy, że pomyślnie Pan wypłacił kwotę 1050.00 PLN w dniu 18/09/2013, zatem uważamy sprawę za rozwiązaną.
Moim zdaniem wcześniej powinni sprawdzić czy faktycznie wszystko ok a dopiero potem pisać, że sprawa rozwiązana.
W drugim e-mailu napisałem mniej więcej to co w poprzednim poście. Podsumowałem wszystkie wpłaty i wypłaty w ostatnich dniach aby wykazać, że kasy brakuje.
Może nie podnosił bym rabanu na forum ale pierwszy raz mam taką sytuację a kartę mam już prawie dwa lata. W tym czasie kilkadziesiąt razy wypłacałem pieniądze i nie miałem podobnego problemu.
 
A 3

asusasus

Użytkownik
Miałem taką sytuację jakieś 2 lata temu...
Podobnie jak Tobie pieniądze ani potwierdzenie nie zostały wydane z bankomatu, a mb uznał transakcję za udaną.
Zwrot dostałem po trzech miesiącach. Także uzbrój się w cierpliwość.
 
sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
@sylwek2012
sprawdz na wlasnym przykladzie a pozniej pisz
Saldo końcowe: PLN 3212.20
Dwie udane wypłaty + płatność kartą na niecałe 40 zł więc 1050 i prawdopodobnie prowizji za wypłatę brakuje.
Nie musze sprawdzać na własnym przykładzie widze na przykładzie kolegi poszkodowanego. 17.09-21.09 i po kasie ani widu ani słychu. Jeżeli nie potrafisz czegoś udowodnić nie udzielaj sie bo wprowadzasz zamęt i dajesz złudne nadzieje. ;)
Moim zdaniem wcześniej powinni sprawdzić czy faktycznie wszystko ok a dopiero potem pisać, że sprawa rozwiązana.
Jest jeszcze jedna możliwośc najbardziej nie korzystna dla Ciebie bo raczej nie będziesz miał szans na odzyskanie pieniędzy tzn. bankomat chwilowo uległ awari i wypłacił twoje pieniądze ale po włozeniu kolejnej karty czyli obcej osobie. W tym przypadku to kompletna klapa bo masz bardzo małe szanse na odzyskanie pieniędzy. Ale jak narazie wygląda to tak że nie otrzymałes pieniędzy i bankomat ich nie wypłacił wiec nie martw się tylko cierpliwe czekaj.
Jeszcze jedno pytanie ;) Podczas wypłaty co wyświetliło sie na bankomacie ? &quot;Transakcja nie została zrealizowana, zapis księgowy będzie skorygowany &quot; czy cos innego ?
 
kuerten 138

kuerten

Użytkownik
Nie musze sprawdzać na własnym przykładzie widze na przykładzie kolegi poszkodowanego. 17.09-21.09 i po kasie ani widu ani słychu. Jeżeli nie potrafisz czegoś udowodnić nie udzielaj sie bo wprowadzasz zamęt i dajesz złudne nadzieje. ;)
spokojnie niebawem Ci udowodnie, ze kasa po nieudanej probie wyplaty lub zakupow potrafi wrocic na drugi dzien na konto Skrill Cekawe co wtedy wymyslisz ? A ty w ogole to karte posiadasz ? Pytam bo widze, ze zupelnie nie jestes w temacie!
 
L 25

lookas1989

Użytkownik
Jak jest z tym przewalutowaniem? tzn mam konto Moneynookers w euro, chciałbym zamówić kartę i nie wiem w jakiej walucie ją zamówić (pieniądze będą szły drogą buk w pln - Moneybookers w euro - wypłata kartą). Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić gdzie się pojawiają te opłaty za przewalutowanie i ile wynoszą? i w jakiej walucie najlepiej zamówić kartę?
 
sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
Jak jest z tym przewalutowaniem? tzn mam konto Moneynookers w euro, chciałbym zamówić kartę i nie wiem w jakiej walucie ją zamówić (pieniądze będą szły drogą buk w pln - Moneybookers w euro - wypłata kartą). Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić gdzie się pojawiają te opłaty za przewalutowanie i ile wynoszą? i w jakiej walucie najlepiej zamówić kartę?
Kartę najlepiej mieć w takiej walucie w jakiej posiadasz konto. Jezeli korzystasz głownie w pl to nie opłaca się mieć konta w euro. Po co zakładałeś konto w euro ? Teraz będziesz płacił podwójnie. Np jezeli chcesz wpłacic na swoje konto 100zł to przeliczy Ci po aktualnym kursie euro np 4 pln czyli będziesz miał 25 euro na koncie i teraz jeżeli wypłacisz tą kwotę w bankomacie to znów przeliczy Ci ale tym razem odwrotnie tzn 25 euro na PLN a to już nie będzie na pewno 4zł ale wiecej np 4,10 + do tego prowizja.
Dlatego nie warto mieć konta w euro bo płacisz za przeliczenie waluty z euro na pln + prowizja a jak masz konto w PLN to płacisz tylko prowizję.
Konto w euro jest dobre jezeli dużo przebywasz za granicą i głownie tam dokonujesz płatnosci. Jeżeli z karty korzystasz tylko w PL to konto w euro jest nie potrzebne bo płacisz dużo wiecej za przewalutowania.
 
Otrzymane punkty reputacji: +3
L 25

lookas1989

Użytkownik
Zakładałem konto w euro dla Betcity, teraz pojawiła sie potrzeba zamówienia karty ???? . Trochę to jest kombinowania ale najwyżej zmienię walutę w koncie. Dzięki za pomoc
 
wielktriada 4

wielktriada

Użytkownik
Wybaczcie brak polskich znakow.
Dzisiaj wyslalem e-mail z zapytaniem co z moimi pieniedzmi. Dosc szybko otrzymalem odowiedz, ze wedlug ich systemu wszystko jest ok i jesli mam jakies watpliwosci musze pisac oficjalna reklamacje.
Do reklamacji musze zalaczyc wyciag z bankomatu lub musze zwrocic sie do banku aby ten przeslal do skrill oficjalne potwierdzenie ze transakcja nie doszla do skutku. Prosilem o potwierdzenie na pismie infomacji jakie mi przekazano ale uslyszalem, ze o to powinien zwrocic sie skrill.
Dla mnie sprawda jest jasna - w systemie komunikat o blednym nr karty, mozliowosc wyplaty tylko wielokrotnosci 20 zl (1050 by nie przeszlo) a z drugiej strony nieugiety skrill i prosby o oficjalne pisma.
Wyciagu z bankomatu nie posiadam. Bylem w banku ale tam powiedziano mi ze o takie potwierdzenie powinien zwrocic sie Skrill. Panie na moja prosbe troche odzwonily i przekazaly mi, ze mimo kilku prob wyplaty 17.09 zadna nie doszla do skutku - przy bankomacie z ktorego niby wyplacilem jest komunikat o probie i komunikat o blednym nr karty. Z tego co tez mi powiedzialy Panie w banku nie moglem wyplacic 1050 zl poniewaz bankomat wyplaca tylko wielokrotnosc 20 zl.
W posta wdarlo sie troche haosu ale pisze z telefonu i zle jest mi zedytowac. Mysle, ze kazdy jednak zrozumie i doradzi co powinienem zrobic.
 
Do góry Bottom