Wybaczcie brak polskich znakow.
Dzisiaj wyslalem e-mail z zapytaniem co z moimi pieniedzmi. Dosc szybko otrzymalem odowiedz, ze wedlug ich systemu wszystko jest ok i jesli mam jakies watpliwosci musze pisac oficjalna reklamacje.
Do reklamacji musze zalaczyc wyciag z bankomatu lub musze zwrocic sie do banku aby ten przeslal do
skrill oficjalne potwierdzenie ze transakcja nie doszla do skutku. Prosilem o potwierdzenie na pismie infomacji jakie mi przekazano ale uslyszalem, ze o to powinien zwrocic sie
skrill.
Dla mnie sprawda jest jasna - w systemie komunikat o blednym nr karty, mozliowosc wyplaty tylko wielokrotnosci 20 zl (1050 by nie przeszlo) a z drugiej strony nieugiety
skrill i prosby o oficjalne pisma.
Wyciagu z bankomatu nie posiadam. Bylem w banku ale tam powiedziano mi ze o takie potwierdzenie powinien zwrocic sie
Skrill. Panie na moja prosbe troche odzwonily i przekazaly mi, ze mimo kilku prob wyplaty 17.09 zadna nie doszla do skutku - przy bankomacie z ktorego niby wyplacilem jest komunikat o probie i komunikat o blednym nr karty. Z tego co tez mi powiedzialy Panie w banku nie moglem wyplacic 1050 zl poniewaz bankomat wyplaca tylko wielokrotnosc 20 zl.
W posta wdarlo sie troche haosu ale pisze z telefonu i zle jest mi zedytowac. Mysle, ze kazdy jednak zrozumie i doradzi co powinienem zrobic.