>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
Fortuna bonus

Karta Skrill (dawniej Moneybookers)

kuerten 138

kuerten

Użytkownik
udane i dzis i wczoraj , takie &quot;jaja&quot; z wyplatami sa przypadkowe raz na jakis czas
ja na tamta nieudana probe wyplaty musze czekac dalej
 
A 2

alb.kowalski

Użytkownik
U mnie kasa powróciła dziś na konto. Napisałem uprzednio maila do supportu, odpowiedzieli po niecałych 2 dniach, kasa na szczęście zwrócona bez dodatkowych ceregieli ????
 
Otrzymane punkty reputacji: +2
C 17

ciasny-wiesiek

Użytkownik
Czy osobom którym kasa wróciła na konto widać to gdzieś w historii, lub przyszedł jakiś meil o zwrocie pieniędzy? Robię dużo wypłat i sam nie wiem czy mi już zwrócili tą &quot;zaginioną&quot; kasę czy nie...
 
vader 2,8K

vader

Forum VIP
Czy osobom którym kasa wróciła na konto widać to gdzieś w historii, lub przyszedł jakiś meil o zwrocie pieniędzy? Robię dużo wypłat i sam nie wiem czy mi już zwrócili tą &quot;zaginioną&quot; kasę czy nie...
W historii nie ma śladu i nic nie wysyłają na maila.
 
nolito 1,2K

nolito

Użytkownik
Witam, nieprzyjemna sytuacja, która wynikła z mojej winy, ale może nie tylko ja zawiniłem. Wypłacałem w bankomacie pieniądze z mojej karty Skrill (Moneybookers) i byłem pewny, że transakcja została z jakiegoś powodu zablokowana (wcześniej już mi się to zdarzyło). Byłem przekonany na tyle, że odszedłem od bankomatu, a potem zauważyłem, że tych pieniędzy nie ma na koncie i musiały zostać wtedy wypłacone. Wszystko wskazuje na to, że osoba, która stała za mną w kolejce, dostała ode mnie dobry bonus do swojej wypłaty, ale chciałbym zapytać o coś innego. Czy każdy bankomat ma obowiązek &quot;wciągnąć&quot; z powrotem pieniądze, jeśli przez określony czas (chyba 30 sekund) nie są zabrane z &quot;kieszeni&quot; bankomatu? Czy może jest to jedynie opcja oferowana tylko przez niektórych producentów bankomatów? Jestem pewny, że te 30 sekund minęło zanim osoba stojąca za mną wzięła kasę, bo nie dość, że chwilę czekałem na wypłatę swoich pieniędzy, to jeszcze ta osoba, nie wiedząc przecież o tym, że w bankomacie czeka na nią darmowa kasa, spokojnie włożyła swoją kartę, zaczekała aż bankomat ją zidentyfikuje, wpisała pin i po raz drugi czekała na odpowiedź bankomatu, tym razem na wypłatę swoich środków. Już w zasadzie pogodziłem się ze stratą kasy, bo nie była to jakaś gigantyczna kwota, ale niesmak pozostaje i zastanawiam się, czy jest jeszcze jakakolwiek szansa, że je otrzymam.
W Skrill użytkownicy o statusie VIP mają do dyspozycji takie udogodnienie:
Skrill traktuje priorytetowo skuteczną ochronę Twoich zgromadzonych środków.
Dlatego też będąc Skrill VIP-em, otrzymujesz 100% gwarancję dla funduszy*. Jeżeli, co mało prawdopodobne, poniesiesz jakąkolwiek stratę finansową w wyniku nieupoważnionego dostępu do Twojego konta, pokryjemy ją w 100% (pod warunkiem, że stosowałeś się do zalecanych wymogów bezpieczeństwa).
Ja pewnie nie kwalifikuję się do tego, ale być może da się coś zrobić z bankomatem, po którego stronie też mogła leżeć wina.
 
pete1989 1,1K

pete1989

Użytkownik
Po pierwsze jakbyś miał pieniądze gotowe do wypłaty,to na pewno byś je zobaczył,a po drugie to miałbyś komunikat,że należy odebrać pieniądze w określonym czasie. Raczej wątpię, że jak czekałeś na pieniądze to nie spojrzałeś ani na wyświetlacz ani na kieszeń bankomatu. Moim zdaniem to kolejna akcja ze strony Skrill,że po pewnym czasie wrócą Ci pieniądze na konto, bo naprawdę nie chce mi się wierzyć, że nie zauważyłbyś fizycznej możliwości odebrania pieniędzy.

A jeszcze takie pytanie: czy jak wybrałeś kwotę to czy słyszałeś w bankomacie charakterystyczny dźwięk przeliczanych pieniędzy(tego sortowania)?
 
simons 646

simons

Forum VIP
Udogodnienie o którym mówisz dla VIP&#39;ów w tym przypadku nic by nie dało, jak sam wkleiłeś, dotyczy przypadków nieupoważnionego dostępu do konta, a to Ty wyplacałeś ze swojego ???? Tam chodzi bardziej o włamania przez internet.
Co dy kasy, to może wypłacałeś coś w ostatnim czasie? Wypłaty z bankomatu nie są księgowane od razu na MB, a wydaje mi się, że trzeba im nawet paru dni.
EDIT:
Jezeli nie jestes pewien czy bankomat wyplacil, po 3-4 dniach około, na koncie MB bedzie zaksiegowana ta transakcja i będziesz mógł zobaczyć dokładny adres bankomatu wypłaty i kwotę tylko data i godzina się nie będą zgadzały.
 
C 17

ciasny-wiesiek

Użytkownik
Witam, nieprzyjemna sytuacja, która wynikła z mojej winy, ale może nie tylko ja zawiniłem. Wypłacałem w bankomacie pieniądze z mojej karty Skrill (Moneybookers) i byłem pewny, że transakcja została z jakiegoś powodu zablokowana (wcześniej już mi się to zdarzyło). Byłem przekonany na tyle, że odszedłem od bankomatu, a potem zauważyłem, że tych pieniędzy nie ma na koncie i musiały zostać wtedy wypłacone. Wszystko wskazuje na to, że osoba, która stała za mną w kolejce, dostała ode mnie dobry bonus do swojej wypłaty, ale chciałbym zapytać o coś innego. Czy każdy bankomat ma obowiązek &quot;wciągnąć&quot; z powrotem pieniądze, jeśli przez określony czas (chyba 30 sekund) nie są zabrane z &quot;kieszeni&quot; bankomatu? Czy może jest to jedynie opcja oferowana tylko przez niektórych producentów bankomatów? Jestem pewny, że te 30 sekund minęło zanim osoba stojąca za mną wzięła kasę, bo nie dość, że chwilę czekałem na wypłatę swoich pieniędzy, to jeszcze ta osoba, nie wiedząc przecież o tym, że w bankomacie czeka na nią darmowa kasa, spokojnie włożyła swoją kartę, zaczekała aż bankomat ją zidentyfikuje, wpisała pin i po raz drugi czekała na odpowiedź bankomatu, tym razem na wypłatę swoich środków. Już w zasadzie pogodziłem się ze stratą kasy, bo nie była to jakaś gigantyczna kwota, ale niesmak pozostaje i zastanawiam się, czy jest jeszcze jakakolwiek szansa, że je otrzymam.

W Skrill użytkownicy o statusie VIP mają do dyspozycji takie udogodnienie:
Ja pewnie nie kwalifikuję się do tego, ale być może da się coś zrobić z bankomatem, po którego stronie też mogła leżeć wina.


nie panikuj, zapewne jak ja i wielu innych użytkowników zostałeś ofiarą jakiegoś błędu po stronie mb, kwota wypłaty została &quot;zablokowana&quot; na twoim koncie, ale po kliku dniach wróci ona na MB, przeczytaj poprzednią stronę wątku i wszystko zrozumiesz.
 
hugoboss15 2

hugoboss15

Użytkownik
Mam pytanie co do tej karty. Dnia 16 dostałem maila, że list weryfikujący adres został wysłany. Dzisiaj mamy 26 a listu nadal nie widać. I tutaj nasuwa mi się pytanie. Jeśli będę chciał sobie takową kartę zamówić, to jest taka możliwość że i ona nie dotrze do mnie? Dodam, że konto na MB mam zweryfikowane za pomocą konta bankowego. A i jeszcze jedno, dane powinny być ze znakami polskimi czy bez?
 
betlej 184

betlej

Użytkownik
Spokojnie bez paniki. List weryfikujący szedł do mnie ponad 2 tygodnie. Dostałem go pomimo mojego błędu i źle wpisanego adresu zamieszkania. Przemeldowywałem się przez przypadek zmixowałem dwa adresy w jeden.
 
kuerten 138

kuerten

Użytkownik
wymienial juz ktos karte ktora stracila waznosc ?
NT sam wyslal nowa a jak jest z ta karta ?
widze, ze nie mam opcji zeby zamowic nowa
 
M 115

matlaurent

Użytkownik
Witam, nieprzyjemna sytuacja, która wynikła z mojej winy, ale może nie tylko ja zawiniłem. Wypłacałem w bankomacie pieniądze z mojej karty Skrill (Moneybookers) i byłem pewny, że transakcja została z jakiegoś powodu zablokowana (wcześniej już mi się to zdarzyło). Byłem przekonany na tyle, że odszedłem od bankomatu, a potem zauważyłem, że tych pieniędzy nie ma na koncie i musiały zostać wtedy wypłacone. Wszystko wskazuje na to, że osoba, która stała za mną w kolejce, dostała ode mnie dobry bonus do swojej wypłaty, ale chciałbym zapytać o coś innego. Czy każdy bankomat ma obowiązek &quot;wciągnąć&quot; z powrotem pieniądze, jeśli przez określony czas (chyba 30 sekund) nie są zabrane z &quot;kieszeni&quot; bankomatu? Czy może jest to jedynie opcja oferowana tylko przez niektórych producentów bankomatów? Jestem pewny, że te 30 sekund minęło zanim osoba stojąca za mną wzięła kasę, bo nie dość, że chwilę czekałem na wypłatę swoich pieniędzy, to jeszcze ta osoba, nie wiedząc przecież o tym, że w bankomacie czeka na nią darmowa kasa, spokojnie włożyła swoją kartę, zaczekała aż bankomat ją zidentyfikuje, wpisała pin i po raz drugi czekała na odpowiedź bankomatu, tym razem na wypłatę swoich środków. Już w zasadzie pogodziłem się ze stratą kasy, bo nie była to jakaś gigantyczna kwota, ale niesmak pozostaje i zastanawiam się, czy jest jeszcze jakakolwiek szansa, że je otrzymam.
W Skrill użytkownicy o statusie VIP mają do dyspozycji takie udogodnienie:
Ja pewnie nie kwalifikuję się do tego, ale być może da się coś zrobić z bankomatem, po którego stronie też mogła leżeć wina.
Sytuacja wygląda tak:
Każdy bankomat wciąga środki, jeśli nie zostaną one wyciągnięte w odpowiednim czasie. Zrzuca je do specjalnej kasetki, gdzie potem przyjeżdżają do bankomatu ludzie z obsługi tych urządzeń, i sprawdzają, ile i jakich nominałów zostało wypłaconych, a ile i jakich nominałów zostało zrzuconych do kasetki.
Miałem taką sytuację z bankomatem EURONETU, który był w dzierżawie w jednym z oddziałów DNB NORD. Jak wypłacałem środki, zablokowały się one w tych drzwiczkach poziomych, przez które są wydawane (pieniądze się zakleszczyły albo drzwiczki nie do końca otworzyły). Bynajmniej, w ręku zostało mi 50 zł, potwierdzenie wypłaty całej sumy i &quot;dupa zbita&quot; ???? Wszedłem do oddziału, kierownika oddziału poprosiłem, ale oni umywają ręce. Tak jak jest w rzeczywistości, oni tylko dzierżawią urządzenie, a właścicielem jest firma Euronet i to do niej trzeba zgłosić reklamację. Zadzwoniłem więc na infolinię Euronetu, tam dali mi takie wskazówki, że mam złożyć reklamację do swojego banku, który wydał kartę (tu czytaj SKRILL - MB), podać im konkretne informacje (nr bankomatu, data transakcji), a oni mają w moim imieniu złożyć reklamację do Euronetu. Złożyłem więc reklamację w MB, opisałem temat szczegółowo, środki pomimo, że MB zaksięgował wypłatę w całości, po tygodniu wróciły na moje konto (różnica z transakcji, którą wykonywałem czyli to co chciałem wypłacić minus 50 zł, które fizycznie dostałem).
 
matt171vp_pl 0

matt171vp_pl

Użytkownik
Witam
Mam pytanie. Otóż 3 razy błędnie wpisałęm numer PIN i zastanawiam sie co teraz zrobić. Póki co napisałem do supportu ale na razie nie odpisują. Chciałem was spytac czy support może odblokować mi kartę czy muszę dzwonić pod numer +44 207 023 9210 i ile to będzie kosztować ???? , i która metoda będzie szybsza. pozdrawiam
 
przemoevil 283

przemoevil

Użytkownik
Witam
Mam pytanie. Otóż 3 razy błędnie wpisałęm numer PIN i zastanawiam sie co teraz zrobić. Póki co napisałem do supportu ale na razie nie odpisują. Chciałem was spytac czy support może odblokować mi kartę czy muszę dzwonić pod numer +44 207 023 9210 i ile to będzie kosztować ???? , i która metoda będzie szybsza. pozdrawiam
Do apteki zasuwaj po lecytynę...
 
Do góry Bottom