Wczoraj bez najmniejszych problemow i w sklepach i w bankomacie, dzis jeszcze nie sprawdzalem.Płacił ktoś za zakupy kartą lub wypłacał w bankomacie wczoraj lub dzisiaj ?
Transakcje udane?
W historii nie ma śladu i nic nie wysyłają na maila.Czy osobom którym kasa wróciła na konto widać to gdzieś w historii, lub przyszedł jakiś meil o zwrocie pieniędzy? Robię dużo wypłat i sam nie wiem czy mi już zwrócili tą "zaginioną" kasę czy nie...
Ja pewnie nie kwalifikuję się do tego, ale być może da się coś zrobić z bankomatem, po którego stronie też mogła leżeć wina.Skrill traktuje priorytetowo skuteczną ochronę Twoich zgromadzonych środków.
Dlatego też będąc Skrill VIP-em, otrzymujesz 100% gwarancję dla funduszy*. Jeżeli, co mało prawdopodobne, poniesiesz jakąkolwiek stratę finansową w wyniku nieupoważnionego dostępu do Twojego konta, pokryjemy ją w 100% (pod warunkiem, że stosowałeś się do zalecanych wymogów bezpieczeństwa).
Witam, nieprzyjemna sytuacja, która wynikła z mojej winy, ale może nie tylko ja zawiniłem. Wypłacałem w bankomacie pieniądze z mojej karty Skrill (Moneybookers) i byłem pewny, że transakcja została z jakiegoś powodu zablokowana (wcześniej już mi się to zdarzyło). Byłem przekonany na tyle, że odszedłem od bankomatu, a potem zauważyłem, że tych pieniędzy nie ma na koncie i musiały zostać wtedy wypłacone. Wszystko wskazuje na to, że osoba, która stała za mną w kolejce, dostała ode mnie dobry bonus do swojej wypłaty, ale chciałbym zapytać o coś innego. Czy każdy bankomat ma obowiązek "wciągnąć" z powrotem pieniądze, jeśli przez określony czas (chyba 30 sekund) nie są zabrane z "kieszeni" bankomatu? Czy może jest to jedynie opcja oferowana tylko przez niektórych producentów bankomatów? Jestem pewny, że te 30 sekund minęło zanim osoba stojąca za mną wzięła kasę, bo nie dość, że chwilę czekałem na wypłatę swoich pieniędzy, to jeszcze ta osoba, nie wiedząc przecież o tym, że w bankomacie czeka na nią darmowa kasa, spokojnie włożyła swoją kartę, zaczekała aż bankomat ją zidentyfikuje, wpisała pin i po raz drugi czekała na odpowiedź bankomatu, tym razem na wypłatę swoich środków. Już w zasadzie pogodziłem się ze stratą kasy, bo nie była to jakaś gigantyczna kwota, ale niesmak pozostaje i zastanawiam się, czy jest jeszcze jakakolwiek szansa, że je otrzymam.
W Skrill użytkownicy o statusie VIP mają do dyspozycji takie udogodnienie:
Ja pewnie nie kwalifikuję się do tego, ale być może da się coś zrobić z bankomatem, po którego stronie też mogła leżeć wina.
Sytuacja wygląda tak:Witam, nieprzyjemna sytuacja, która wynikła z mojej winy, ale może nie tylko ja zawiniłem. Wypłacałem w bankomacie pieniądze z mojej karty Skrill (Moneybookers) i byłem pewny, że transakcja została z jakiegoś powodu zablokowana (wcześniej już mi się to zdarzyło). Byłem przekonany na tyle, że odszedłem od bankomatu, a potem zauważyłem, że tych pieniędzy nie ma na koncie i musiały zostać wtedy wypłacone. Wszystko wskazuje na to, że osoba, która stała za mną w kolejce, dostała ode mnie dobry bonus do swojej wypłaty, ale chciałbym zapytać o coś innego. Czy każdy bankomat ma obowiązek "wciągnąć" z powrotem pieniądze, jeśli przez określony czas (chyba 30 sekund) nie są zabrane z "kieszeni" bankomatu? Czy może jest to jedynie opcja oferowana tylko przez niektórych producentów bankomatów? Jestem pewny, że te 30 sekund minęło zanim osoba stojąca za mną wzięła kasę, bo nie dość, że chwilę czekałem na wypłatę swoich pieniędzy, to jeszcze ta osoba, nie wiedząc przecież o tym, że w bankomacie czeka na nią darmowa kasa, spokojnie włożyła swoją kartę, zaczekała aż bankomat ją zidentyfikuje, wpisała pin i po raz drugi czekała na odpowiedź bankomatu, tym razem na wypłatę swoich środków. Już w zasadzie pogodziłem się ze stratą kasy, bo nie była to jakaś gigantyczna kwota, ale niesmak pozostaje i zastanawiam się, czy jest jeszcze jakakolwiek szansa, że je otrzymam.
W Skrill użytkownicy o statusie VIP mają do dyspozycji takie udogodnienie:
Ja pewnie nie kwalifikuję się do tego, ale być może da się coś zrobić z bankomatem, po którego stronie też mogła leżeć wina.
Do apteki zasuwaj po lecytynę...Witam
Mam pytanie. Otóż 3 razy błędnie wpisałęm numer PIN i zastanawiam sie co teraz zrobić. Póki co napisałem do supportu ale na razie nie odpisują. Chciałem was spytac czy support może odblokować mi kartę czy muszę dzwonić pod numer +44 207 023 9210 i ile to będzie kosztować ???? , i która metoda będzie szybsza. pozdrawiam