Cześć,
Piszę w sprawie konta na expekt.
Zacznę od początku.
Założyłam konto około połtorej roku temu. Przez ten czas nie zdecydowałam się jednak na grę. Po tym czasie uznałam, że wpłacę gdzieś drobną sumę i sprobuję zagrać. Wybor padl na expekt. Zachęciła do tego reklama z Bońkiem i fajną promocją powitalną.
Najpierw jednak dopytałam pracownikow expekt czy z racji tego, że konto założone zostało dłuższy czas temu mam szansę na ich bonus powitalny w postaci zwrotu w przypadku nie trafienia zakładu. Doradcy skonsultowali się z odpowiednim działem i odpisali, że mają już odpowiedź i mogę spokojnie zagrać gdyż bonus mi się należy ! Po tej informacji postanowiłam od razu zweryfikować konto dowodem tożsamości. Doradca zachęcał do gry i wpłaty więc przelałam magiczne 222 zł na konto expekt.
Po wszystkim zagrałam typ na żywo po wysokim kursie 4.0 i okazało się, że go trafiłam ! Na koncie pojawiło się prawie 900 zł.
Uznałam, że wypłacę część tej kwoty.
Jakie było zdziwienie gdy moje konto zostało zablokowane. Pisałam do doradcow, jednak oni kazali czekać na odpowiedź z działu weryfikacji.
W końcu sytuacja rozwineła się tak, że zadzwoniono do mnie w celu zweryfikowania danych. Rozmawiając z panią odpowiedziałam na wszystkie jej pytania (ok. 10 pytań z czego niektore były szczegołowe, wszystkie dotyczące mojego konta). Pani po każdym pytaniu, mowiąc dobrze podziękowała mi za rozmowę i poleciła czekać na odpowiedź działu weryfikacyjnego).
Następnie przyszedł email z prośbą o mały stosik dokumentow takich jak ponowne wysłanie dowodu, zdjecia z dowodem przy twarzy, potwierdzenia wpłaty do expekt, rachunku z ostatnich trzech miesięcy, zdjęc karty płatniczej oraz wyciągu z banku.
Prawie 900 zł to zbyt wysoka kwota żeby nie mając niczego na sumieniu nie pofatygować się dokumentując wszystkie te dokumenty.
Dokumenty wysłałam i czekałam na odpowiedź. W międzyczasie napisałam do doradcow czy mogą sprawdzić na moim koncie czy dokumenty emailowo dotarły, ponieważ z racji zablokowanego konta nie mogłam ich naturalnie wrzucić poprzez moje konto.
Jakie było moje zdziwienie gdy dziewczyna na czacie napisała, że konto zostało bezpowrotnie zamknięte, natomiast zlecona została wypłata depozytu a ona sama przeprasza mnie, ale to nie jest jej decyzja !
Rozumiecie, ktoś probował przywłaszczyć moje pieniądze nawet mnie o tym nie informując.
Doradczyni, powołała się na punkt regulaminu mowiący, że jeżeli nie zgadzasz się z regulaminem to opuść witrynę...rozumiecie ?!
Napisałam więc, że owszem, nie będę już miała chęci u nich więcej obstawiać, ale czekam najpierw na wypłatę moich środkow w wysokości prawie 900 zł.
Dostałam emaila, że konto zostało zamknięte przez dział finansow za złamanie regulaminu, natomiast wszelkie zakłady zostały anulowane.
Tylko, że dopytując od samego początku nikt mi nie napisał na czym owe złamanie regulaminu ma polegać ???!!!
Czy dlatego go złamałam ponieważ wygrałam ?
Dostarczyłam stos dokumentow, przeszłam pozytywnie weryfikację telefoniczną a jakiś oszust (złodziej) z polskiego supportu probuje ukraść moje prawie 700 zł.
Wydaje mi się, że ten expekt jest zbyt dużą firmą żeby ktoś z gory połakomił się o takie pieniądze. Problemu upatruję w nierzetelnych polskich pracownikach, ktorzy podejrzewam mają prowizję od zarekwirowanych pieniędzy.
Stąd też proszę o jakiś namiar do angielskiego/szwedzkiego supportu. Po znalezieniu się w takiej sytuacji czytałam sporo archiwalnych tematow na temat polskich wyłudzaczy pracujących w expekt i obiektywnych pracownikach w ich nie polskim supporcie.
Moj chłopak napisał rownież do administratora Marcin-Odra ktoremu ten problemowy support chyba będzie musiał odpisać cokolwiek więcej niż mi, ale poki co czekamy na odpowiedź od Pana Marcina.
Wiadomość dla ewentualnych użytkownikow z expekta, albo na usługach expekta. Nigdy nie miałam konta w expekcie. Z mojego komputera nikt poza mną nigdy nie zalożył takowego konta. Sam expekt gdyby miał podstawę do takich działań spowodowaną np. multikontem od razu napisałby, że taka ona jest, z tym, że takiej nie ma więc probuje zawłaszczyć moje pieniądze nie mając żadnej podstawy. Ponadto z promocji cashback nie skorzystałam wcześniej, więc przysługiwała mi teraz.
Może trzeba w regulaminie zawrzeć informację, że niezgdodnym z regulaminem jest wygranie pieniędzy i użytkownik zgadzając się na przyjęcie regulaminu zgadza się z konfiskatą wygranej w oparciu o w/w regulamin ?
Ja nie zrezygnuję z tych pieniędzy na rzecz nierzetelnych pracownikow bukmachera ktorzy działają na jego szkodę. Zajdzie taka potrzeba to problem opiszę wiernie w wersji anglojęzycznej i przedstawię na forach tematycznych w innych krajach.
A tutaj przestrzegam każdego NA PEWNO nowego użytkownika, nie zależnie czy będzie to kobieta czy mężczyzna przed rejestracją i wpłatami do nich !
Zapewne klient ktory przegra to dobry klient, ale nie w tym celu każdy klient wpłaca żeby przegrywać tylko żeby cokolwiek wygrać, prawda ?
Proszę o rady, co mogę jeszcze w tej sytuacji zrobić, ponieważ z polskimi nierzetelnymi pracownikami supportu raczej się nie dogadam.