Witam
Dokonalem wplaty z mojego osobistego konta bankowego za pomoca przelewy24, obstawilem, wygralem, przeslalem dowod osobisty z obu stron, zostal potwierdzony, nastepnie zlecilem wyplate przelew bankowy, lecz ze wzgledu na moja mame (ma dostep do mojego konta i nie koniecznie chcialem zeby widziala moj przyplyw gotowki) podalem nr konta mojego kolegi ktory kiedys tez gral na expekt ale pare miesiecy temu zamknal konto. Po zleceniu wyplaty dostalem takiego maila:
Twoje zlecenie
Potwierdzenie wypłaty
Szanowny Graczu!
Dziękujemy za zgłoszenie.Wypłata, którą zleciłeś 21/02/15 została przyjęta i jest przetwarzana. Postaramy się wykonać tę operację jak najszybciej.Po zatwierdzeniu przez nas wypłaty, otrzymasz e-maila potwierdzajacego.Jeżeli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami pod adresem
Pozdrawiamy,Expekt
Nastepnego dnia (wczoraj):
Zatwierdzanie wypłaty
Szanowny Graczu!
Z przyjemnością informujemy Cię, że Twoja wypłata xxx którą zleciłeś 21/02/15 została zatwierdzona.Środki powinny znaleźć się na Twoim koncie bankowym w ciągu od 3 do 5 dni roboczych.Jeżeli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami pod adresem
Pozdrawiamy,
Expekt
Wieczorem probowalem sie zalogowac i wyswietlila sie informacja ze moje konto zostalo zamkniete ze wzgledow bezpieczenstea i jesli chce otworzyc je ponownie musze skontaktowac sie z obsluga klienta. Napisalem na livechat i dowiedzialem sie ze nie mozna wyplacac nie na swoje konto po czym dzis przeslano mi taki e-mail:
Witaj Kevin,
Uprzejmie informuję, iż ze względu na wymogi stawiane nam przez obowiązujące przepisy oraz z uwagi na troskę o przejrzystość transakcji, jesteśmy zobowiązani do przeprowadzenia dodatkowej weryfikacji konta gracza.Proszę o przesłanie następujących dokumentów:Kopię wyciagu bankowego z widocznym numerem Iban oraz Swift
Potwierdzenie adresu - dokumentem takim może być wyciąg z konta bankowego,rachunek za opłaty komunalne(gaz,wodę ,energię,telefon stacjonarny). Dokument nie może być starszy niż 3 miesiące i powinien zawierać Twoje imię , nazwisko oraz adresZdjęcie, na którym trzymasz swój dowód osobisty w kolorze%0APotwierdzenie wpłaty do naszego serwisu%0AProszę pamiętać, iż kopie dokumentów muszą zostać przesłane w kolorze.%0A%0ADokumenty w postaci plików jpg,.gif,.pgf prosimy zamieścić na stronie internetowej Expekt, przechodząc do zakładki "Dokumenty" w sekcji "Moje konto" lub proszę przesłać je w wiadomości e-mail bez treści, podając swój login w temacie na adres: Przypominamy, że rozmiar dokumentów nie może przekroczyć 5 MB.%0A%0AJest to standardowa procedura, pozwalająca nam sprawdzić konto użytkownika i zapewnić na nim maksymalne bezpieczeństwo dokonywanych transakcji. Zdajemy sobie sprawę, że użytkownik mógł już nam dostarczyć wymagane dokumenty, jednak jesteśmy zmuszeni by poprosić o ich przesłanie raz jeszcze, co wyraźnie określają przepisy licencyjne. Przesłane dokumenty będą przechowywane z klauzulą "poufne".%0APrzepraszam za utrudnienia, jakie może to powodować, ale proszę mieć na uwadze, że zarówno w interesie Klienta jak i naszym jest dbanie o bezpieczeństwo transakcji online. Wszelkie przesłane dokumenty będą zabezpieczone i przechowywane zgodnie z Ustawą O Ochronie Danych Osobowych - Expekt.com
Prosze o pomoc, co robic, czy moje pieniadze zostana mi wyplacone zgodnie z mailem? Pomozcie
Dokonalem wplaty z mojego osobistego konta bankowego za pomoca przelewy24, obstawilem, wygralem, przeslalem dowod osobisty z obu stron, zostal potwierdzony, nastepnie zlecilem wyplate przelew bankowy, lecz ze wzgledu na moja mame (ma dostep do mojego konta i nie koniecznie chcialem zeby widziala moj przyplyw gotowki) podalem nr konta mojego kolegi ktory kiedys tez gral na expekt ale pare miesiecy temu zamknal konto. Po zleceniu wyplaty dostalem takiego maila:
Twoje zlecenie
Potwierdzenie wypłaty
Szanowny Graczu!
Dziękujemy za zgłoszenie.Wypłata, którą zleciłeś 21/02/15 została przyjęta i jest przetwarzana. Postaramy się wykonać tę operację jak najszybciej.Po zatwierdzeniu przez nas wypłaty, otrzymasz e-maila potwierdzajacego.Jeżeli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami pod adresem
Pozdrawiamy,Expekt
Nastepnego dnia (wczoraj):
Zatwierdzanie wypłaty
Szanowny Graczu!
Z przyjemnością informujemy Cię, że Twoja wypłata xxx którą zleciłeś 21/02/15 została zatwierdzona.Środki powinny znaleźć się na Twoim koncie bankowym w ciągu od 3 do 5 dni roboczych.Jeżeli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami pod adresem
Pozdrawiamy,
Expekt
Wieczorem probowalem sie zalogowac i wyswietlila sie informacja ze moje konto zostalo zamkniete ze wzgledow bezpieczenstea i jesli chce otworzyc je ponownie musze skontaktowac sie z obsluga klienta. Napisalem na livechat i dowiedzialem sie ze nie mozna wyplacac nie na swoje konto po czym dzis przeslano mi taki e-mail:
Witaj Kevin,
Uprzejmie informuję, iż ze względu na wymogi stawiane nam przez obowiązujące przepisy oraz z uwagi na troskę o przejrzystość transakcji, jesteśmy zobowiązani do przeprowadzenia dodatkowej weryfikacji konta gracza.Proszę o przesłanie następujących dokumentów:Kopię wyciagu bankowego z widocznym numerem Iban oraz Swift
Potwierdzenie adresu - dokumentem takim może być wyciąg z konta bankowego,rachunek za opłaty komunalne(gaz,wodę ,energię,telefon stacjonarny). Dokument nie może być starszy niż 3 miesiące i powinien zawierać Twoje imię , nazwisko oraz adresZdjęcie, na którym trzymasz swój dowód osobisty w kolorze%0APotwierdzenie wpłaty do naszego serwisu%0AProszę pamiętać, iż kopie dokumentów muszą zostać przesłane w kolorze.%0A%0ADokumenty w postaci plików jpg,.gif,.pgf prosimy zamieścić na stronie internetowej Expekt, przechodząc do zakładki "Dokumenty" w sekcji "Moje konto" lub proszę przesłać je w wiadomości e-mail bez treści, podając swój login w temacie na adres: Przypominamy, że rozmiar dokumentów nie może przekroczyć 5 MB.%0A%0AJest to standardowa procedura, pozwalająca nam sprawdzić konto użytkownika i zapewnić na nim maksymalne bezpieczeństwo dokonywanych transakcji. Zdajemy sobie sprawę, że użytkownik mógł już nam dostarczyć wymagane dokumenty, jednak jesteśmy zmuszeni by poprosić o ich przesłanie raz jeszcze, co wyraźnie określają przepisy licencyjne. Przesłane dokumenty będą przechowywane z klauzulą "poufne".%0APrzepraszam za utrudnienia, jakie może to powodować, ale proszę mieć na uwadze, że zarówno w interesie Klienta jak i naszym jest dbanie o bezpieczeństwo transakcji online. Wszelkie przesłane dokumenty będą zabezpieczone i przechowywane zgodnie z Ustawą O Ochronie Danych Osobowych - Expekt.com
Prosze o pomoc, co robic, czy moje pieniadze zostana mi wyplacone zgodnie z mailem? Pomozcie