proszę o pomoc w następującym temacie : od dwóch dni "boksuję" się z expektem o wypłatę środków na MB 9 nie chodzi o wielka kwotę, bo zlecałem wypłatę 180 zł,ale o same zasady, bo w życiu nie spotkalem się z taką ignorancją supportu jak w ich przypadku ), zakładałem konto,wkładem i bonusem obróciłem zgodnie z ich wymogami, wysłałem wszystkie wymagane przez nich dokumenty do weryfikacji konta ( mailem, bo na stronie nie dało sę ich zaimplementować pomimo tego, że ich wielkość nie przekraczała 1 Mb ),następnie nastąpiła wymiana maili odnośnie tego,że nie otrzymali dokumentów ( dziwne bo odpisywali na kopii maila, którego wysłałem), potem przesłałem dokumenty az jeszcze, potwierdzili, że wszystko jest ok, i zapewnili, że wypłatę dzisiaj zrealizują, rano oczywiście jej nie było, to samo o godzinie 14, po przesłaniu kolejnego maila, poproszono mnie o cierpliwość i zapewniono kolejny raz o wypłacie środków w dniu dzisiejszym...po kilku godzinach, ku mojemu zdziwieniu środki przypisano mi ponownie do konta w zakładach, kolejna próba wypłaty została anulowana, bez żadnej odpowiedzi, bez niczego...co robić? pomóżcie...nigdzie nie spotkałem się z takim traktowaniem klienta, a grałem w bet365, bwin, tobecie...niby poważna firma, a takie szopki odstawiają...