>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

expekt - problem z supportem

Status
Zamknięty.
ester 87

ester

Użytkownik
Piszesz na dodatek : &quot; Dla autora tego wątku inaczej byś spiewał jakbyś wygrał wtedy byś im napisał że są cool.&quot; Czy ty wyobrażasz sobie odwrotną sytuację : anulują mi zakłady przed meczem, a po meczu okazuje sie że bym wygrał i nagle expekt niczym Mikołaj na gwiazdkę przelewa mi pieniążki? NIE MA TAKIEJ OPCJI!
Przecież dokładnie w takiej sytuacji są osoby, które w tym meczu obstawiły under. Mnie osobiście takie coś, z tym że w bwinie, spotkało dwukrotnie. Anulowany zakład w trakcie meczu i potem przywrócony, gdy już było wiadome że kupon jest wygrany.

Niestety takie rzeczy się zdarzają. Tu pewnie ktoś anulował przez pomyłkę, potem posypały się maile, albo sam się zreflektował i następnie przywrócił wszystkie zakłady. Ty akurat znalazłeś się w grupie osób, która na tym straciła.

Nie sądzę by była to próba oszustwa. Raczej brak profesjonalizmu. Inna sprawa to jakość polskiego supportu. Równie żenująca co w bah-u i bet365.
 
C 0

cezardr

Użytkownik
Zgadzam się z Tobą marasking. Poza tym że nawet gdyby buk miał jakieś zapisy o możliwości absurdalnego anulowywania i późniejszego akceptowania tych samych kuponów pod byle pretekstem to są one w świetle prawa nieważne. Równoznacznie bank w swoim regulamninie mógłby zamieścić przepis mówiący że może on nagle zamknąć konto i zabrac znajdujące sie na nim pieniadze bo jakiś pracownik się pomylił itd.
A co do multikonta na expekcie. Kpiną jest i zwykłą bezczelnością że pozwalali grać nam przez ponad dwa lata zarówno w pokera jak i w zakłady bukmacherskie, pomimo tego że nie raz wysłaliśmy im skany dowodu itp. Dlaczego nigdy ale to nigdy nie mieli nic do zarzucenia? Odpowiadam: bo grzecznie robiliśmy kolejne depozyty. W opisie oszustwa napisałem o sprawie z przed miesiąca kiedy to moje konto zostało nie wiadomo czemu zablokowane, po mailowej interwencji i wysłaniu kolejnych skanów dowodu Panowie Marcin Wilk i Piotr Chojnacki obdlokowali bez żadnych problemów moje konto i wręcz zachęcali do złozenia kolejnego depozytu.
Swoją drogą chciałbym wiedziec czy w momencie zakładania przez nas kont ponad dwa lata temu a nawet i wiecej ( pamietam że syn grał już w w 2006 roku ) na pewno był taki zapis o zakazie posiadania dwóch kont na jedno domostwo, ale to jest już szczegół... Przez prawie 3 lata gralismy i wszystko było ok, to jest trudne do zrozumienie dlaczego nikt z supportu o niczym nie wspomniał... Ewidentnie czekali az się wychylimy z większa gotówka w tym samym czasie...
 
A 0

aihara

Użytkownik
Ta sprawa mi śmierdzi. Gdyby Expect mial racje - dawno juz by to zostalo wyjasnione. Teraz po tak dlugim czasie, gdzie sprawa trafila na fora internetowe- w zyciu nie przyznaja sie do bledu. ????


Nawiązując że wygrałem wycieczki na mecze to i poznałem kilku ludzi z Expekt : Panią Stankiewicz , - ładna babeczka mniam ????
Bardzo się ciesze, że kolega taki swiatowy, ale chyba ma forumowiczow za idiotow. Jak nie jestes z expect czy jak sie oni zwa - niech strace wszystkie moje srodki w bukach :-D I co to za tekst - &quot;ładna babeczka mniam&quot;. Tak zwykle pisza faceci z mega kompleksami...
Znają kilka języków, zajmują sie pomocą w support i chyba Poker i inne tam , i jakieś rzeczy organizacyjne i ty ich nazwiesz debilami ?
Masakra... Że komuś w tych czasach imponuje jeszcze znajomość języków???
 
C 0

cezardr

Użytkownik
Na kolejnym forum, gdzie tchórzliwy expekt ma więcej do powiedzenia niz moderator, został zamknięty mój temat. Bardzo duża reakcja na mój post (w ciagu 10 godzin prawie 1200 wejść) z delikatnie mówiąc dosadnymi opiniami i epitetami pod adresem expektu spowodowała zamknięcie tematu przez moderatora , co wywołało konsternację wśród użytkowników i tylko utwierdziło ich w przekonaniu że expekt to oszuści.
Całe szczęście że na naszym forum temat ten ciągle widnieje i cieszy się dużym zainteresowaniem.
xxxxxx
 
C 0

cezardr

Użytkownik
Haha teraz to mnie rozbawiłeś.
Jesli uważasz zamknięcie tematu jednym krótkim stwierdzeniem moderatora pod wszystkimi postami &quot;temat o ex.pekcie już jest&quot; za poproszenie mnie o przeniesienia tematu to chyba żartujesz ???? Nic do mnie moderator nie napisał , po prostu neizpaowiedzianie zamknął temat. Banery exp.ektu w każdym miejscu tego forum mówią wszystko za siebie...
 
al_capone 29K

al_capone

Gangster
Kolego wyluzuj. Co nas interesują inne fora...
Przeczytaj regulamin forum, bo chyba tego nie zrobiłeś.
Zero linków do innych for bukmacherskich, czy to na forum czy na priv.
Ewentualnie mi możesz na PW wysłać fora, gdzie dali Ci bana lub dyskusja jest zamykana/kasowana.
 
expekt-betclic 293

expekt-betclic

Użytkownik
Oświadczenie


W związku z protestem jednego z naszych klientów, w sprawie zakładu zawartego na Kuwait – Libya neutral ground Over/under Int. Friendlies Over 2.5 goals Under 2.5 goals (1-1) , stwierdzamy, iż zakład został zawarty oraz rozliczony zgodnie z regulaminem firmy Expekt.com należącej do Mangas Gaming Malta Limited .
Anulowanie zakładu przed meczem, i wznowienie go przed rozpoczęciem spotkania , nie jest podstawa do unieważnienia zakładu, zwrotu stawki, lub też przyznania bonusu.
Zakład na podany wyżej kupon został omyłkowo anulowany bez przyczyny. Pan Cezary D. zawarł zakład na 2,5 godziny przed rozpoczęciem spotkania Kuwejt - Libia, na 1,5 godziny przed rozpoczęciem spotkania otrzymał błędna informacje o anulowaniu zakładu. Po 30 minutach, operator zorientował się, o nieaktywnym zakładzie , po czym aktywował go manualnie. Automatyczna wiadomość została wysłana z serwera firmy, informując o anulowaniu zakładu. Pan Cezary miał 1,5 h na poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji, lub też na wyrażenie ewentualnych pretensji. Zakład został wznowiony przed meczem, a nie jak sugeruje Pan Cezary D. po zakończeniu spotkania. Fakt łamania regulaminu przez Pana Cezarego D. , który wyszedł na jaw po reklamowaniu przez niego zakładu, z dwóch różnych adresów email, zarejestrowanych na dwóch kontach graczy, jest odrębnym tematem.
Firma Expekt.com zawsze stara się spełniać oczekiwania klientów, niestety zaistniała sytuacja nie może być wyjątkiem, tylko dlatego, że podjął Pan dyskusje na forum.
Jest to nasze ostateczne stanowisko w tej sprawie, ewentualne materiały dowodowe, mogą zostać przekazane organowi regulującemu naszą firmę.


9.3
Pod żadnymi warunkami, Mangas Gaming Malta Limited nie bierze odpowiedzialności za niezamierzone straty w jakikolwiek sposób spowodowane.

1.3
EXPEKT.COM zastrzega sobie prawo do usunięcia całości lub części jakiegokolwiek zakładu, i uczynić dwuznaczny zakład nieważnym. Żadne zakłady nie będą uznane za nieważne, bez uzasadnionej przyczyny.

4.13
Wszystkie zakłady zawarte z EXPEKT.COM, są uznane za umieszczone i zatwierdzone na Malcie. Wszelkie umowy pomiędzy Mangas Gaming Malta Limited i klientem, są uznane za zawarte na Malcie.

(3) Gracz może zarejestrować wyłącznie jedno konto w naszym serwisie (jedno konto gracza na jedno domostwo) -wielokrotna rejestracja nie jest dozwolona. Jeżeli będziemy mieli jakiekolwiek podejrzenia wielokrotnej rejestracji przez tego samego użytkownika - konto jego zostanie automatycznie zablokowane. W takich przypadkach środki znajdujące się na koncie gracza moga zostać zamrożone bądź tez skonfiskowane. Pierwotny depozyt nie zostanie także zrefundowany. Gracz poniesie również odpowiedzialność za wszelkie koszty związane z dokonanym naruszeniem przepisów Mangas Gaming Malta Limited.
 
zapala81 228

zapala81

Użytkownik
Moje pytanie. Czy uzytkownik zostal poinformowany po tym jak otrzymał maila o anulowaniu zakladu ze tenze zaklad zostaje &quot;Odwieszony&quot;? czy tylko otrzymał maila ze zaklad jest przegrany bedac przekonanym ze zaklad ktory postawił zostal anulowany?(swoja drogą jak mógł składac zazalenia skoro był przekonany ze zaklad jest anulowany???).
Jesli nie to nie mam pytań i pisanie słów &quot;omyłkowo&quot; jest najgłupszym tłumaczeniem o argumentacji równej zero....
 
C 0

cezardr

Użytkownik
BZDURA BZDURA BZDURA!!!
Już udowodniłem że nie dostałem żadnego maila przywracającego anulowane kupony 1,5 godz. przed meczem!
Jeszcze raz wstawiam skan maila w którym jest to ewidentnie udowodnione!

Wyjaśniam jeszcze raz; syn po anulwaniu jego zakładów i zwrotu stawek na jego konto zażądał wypłaty środków, wypłata została anulowana z powodu anulowania jego kuponów!!! Jak zakłady mogły być cały czas PENDING skoro była próba wypłaty i sam Pan Jarosław Borland to potwierdził w mailu o 17.25!? czyli juz wtedy gdy trwał mecz Kuwej - Libia! Wyraźnie to widać na skanie który zamieściłem.
Kompromitujecie się, jesteście oszustami , teraz każdy to widzi!
GDZIE SĄ TE SŁYNNE DOWODY W POSTACI OWYCH MAILI -WIDMO WYSŁANYCH PRZEZ WASZ SYSTEM KTÓRE PRZYWRÓCIŁY ANULOWANE 30 MINUT WCZEŚNIEJ KUPONY???!!! NO GDZIE ONE SĄ , POKAŻCIE JE W CELU WERYFIKACJI PRZEZ DOSTAWCÓW POCZTOWYCH!
 
artur202 4

artur202

Użytkownik
pisałem wcześniej ćwierćinteligenci.

&quot;EXPEKT.COM zastrzega sobie prawo do usunięcia całości lub części jakiegokolwiek zakładu, i uczynić dwuznaczny zakład nieważnym. Żadne zakłady nie będą uznane za nieważne, bez uzasadnionej przyczyny&quot;

Skoro Pan Czarek dostał informacje na maila,że zakład został anulowany a wy go następnie reaktywowaliście ręcznie bez jego wiedzy poprzez operatora to jest to zakład dwuznaczny i może zostać anulowany bo ma uzasadnioną przyczynę, brak informacji na maila,że zakład został reaktywowany, czy to jest wina Pana Czarka,że macie syf w systemie i zakłady się anulują po czym operator naprawia błąd manualnie? Kupcie sobie system,który będzie działał poprawnie.

Po drugie

Pan Cezary miał 1,5 h na poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji, lub też na wyrażenie ewentualnych pretensji

Czy każdy użytkownik,który zawiera u was zakład musi sprawdzać co kilka minut na swoim koncie czy zakład jest nadal aktualny czy może nie jest aktualny ale bedzie aktualny jak operator sie obudzi i naprawi błąd manualnie a jak sie nie obudzi i nie naprawi błędu to zakład będzie dalej ważny czy już nie? Nie przekonuje mnie stwierdzenie,że miał 1,5 godziny na poinformowanie nas o całej sprawie, świadczy to o tym,że nie jesteście profesjonalni i macie bałagan w systemie, bo czy Pan Czarek jako użytkownik musi pilnować swojego konta od zawarcia zakładu do jego zakończenia bo jeśli wystąpi błąd w waszym systemie a Pan Czarek będzie w tym momencie w sklepie to traci prawo to zgłaszania ewentualnych pretensji,jeśli załóżmy byłby w domu i obserwował pilnie swoje konto co 2 minuty, to czy zgłaszając ten błąd, jako swoje pretensje dostałby zwrot stawki czy rozliczylibyście kupon normalnie według wyniku? A jeśli nie wróciłby ze sklepu do czasu rozpoczęcia meczu to traci prawo na ewentualne pretensje!!!


MAcie tak sprytnie skonstruowany regulamin,że można go interpretować w dowolny,wygodny dla waszej strony sposób!!
 
C 0

cezardr

Użytkownik
Po drugie

Pan Cezary miał 1,5 h na poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji, lub też na wyrażenie ewentualnych pretensji

Czy każdy użytkownik,który zawiera u was zakład musi sprawdzać co kilka minut na swoim koncie czy zakład jest nadal aktualny czy może nie jest aktualny ale bedzie aktualny jak operator sie obudzi i naprawi błąd manualnie a jak sie nie obudzi i nie naprawi błędu to zakład będzie dalej ważny czy już nie? Nie przekonuje mnie stwierdzenie,że miał 1,5 godziny na poinformowanie nas o całej sprawie, świadczy to o tym,że nie jesteście profesjonalni i macie bałagan w systemie, bo czy Pan Czarek jako użytkownik musi pilnować swojego konta od zawarcia zakładu do jego zakończenia bo jeśli wystąpi błąd w waszym systemie a Pan Czarek będzie w tym momencie w sklepie to traci prawo to zgłaszania ewentualnych pretensji,jeśli załóżmy byłby w domu i obserwował pilnie swoje konto co 2 minuty, to czy zgłaszając ten błąd, jako swoje pretensje dostałby zwrot stawki czy rozliczylibyście kupon normalnie według wyniku? A jeśli nie wróciłby ze sklepu do czasu rozpoczęcia meczu to traci prawo na ewentualne pretensje!!!
Artur już udowodniłem że nie dostałem żadnego maila 1,5 godziny przed spotkaniem. Poza tym skoro tak się upierają że wysłali to niech pokażą te maile! Zweryfikujemy je z chęcią w gmailu i asta-net (dwóch operatorów pocztowych).
Podsumowując , support exp.ekt dalej uparcie kłamie wszystkim w żywe oczy! KŁAMIECIE I UDOWODNIJCIE WSZYSTKIM ŻE NIE MAM RACJI! NO DALEJ!
 
A 0

aihara

Użytkownik
cezardr - oni nie przyznaja się juz do bledu. Sprawa poszla za daleko. Zobacz przykladowo ile osob juz zobaczylo ten watek.
Ja osobiscie przyznaje ze weszlam w dzial expect aby troszke poczytac o nich bo chcialam tam się zarejestrowac i zaczac grac. Ale nie zrobie tego. Bo zwyczajnie mnie oni tym tematem zniechecili. I jeszcze teraz wyslali w tym watku oswiadczenie. Z calym szacunkiem ale oswiadczeniem to sobie mozna...
Jesli expekt to nadal czyta to moze ja oswiadcze - wrzuccie tu jakies dowody na wasza racje i bedzie po sprawie. Pewnie teraz nie zauwazacie jakis strat wyniklych z tego incydentu... ale ... dzialacie w necie... a takie historie sie roznosza po jakims czasie jak plaga...
 
pasiak_forever 55

pasiak_forever

Użytkownik
A mi się wydaje że usuwanie kont i nie zakładanie ich przez jeden wybryk to głupota. Gdybyście tak robili w każdym buku (bo przeczytaliście że coś było nie tak), to szczerze mówiąc nigdzie byście nie mieli konta
 
M 27,2K

madangelo

Forum VIP
Bez przesady jak komuś sie rozkleją adidasy to nie znaczy że odrazu ta marka oferuje produkty niskiej jakości..
W tej sprawie Expekt ma przewaga gdyż wszystko może podpiąć pod regulamin (który był akceptowany) oraz jakieś tam prawo Maltańskie. Poza tym w tym oświadczeniu od kogoś tam z expekta nie napisano że wysłali maila potwierdzającego przywrócenie tylko ze ktoś przywrócił te zakłady manualnie.
Mimo wszystko powodzenia w &quot;walce&quot; z supportem :p
 
C 0

cezardr

Użytkownik
Właśnie dostałem maila od expek.tu



Po prostu brak słów... Ci ludzie są bardziej ograniczeni niż w ogóle mi się wydawało... Żadne argumenty do nich nie przemawiają... Dyskusja jak z psychicznie chorymi...
 
A 0

aihara

Użytkownik
A mi się wydaje że usuwanie kont i nie zakładanie ich przez jeden wybryk to głupota
Jakos nie wydaje mi sie aby ten watek byl typu &quot; O Boze Boze Boze, zablokowali mi konto, skasowali srodki a ja mam tylko 20 kont i z kazdego konta bonusa, OSZUSCI I ZLODZIEJE&quot;.
 
M 33

mariobross111

Użytkownik
Dokładnie analizując wszystkie fakty jakie miały miejsce w tej niecodziennej sprawie,stwierdzam z pełną stanowczością,że Czarek i jego syn zostali przez
firmę Expekt ograbieni i oszukani ! Dla mojej skromnej osoby Expekt bardzo mocno
nadszarpnął swojej reputacji ! WSTYD EXPEKT dla marnych 1600 pln!!!
 
C 0

cezardr

Użytkownik
Proszę bardzo , pierwszy email do obcojęzycznego supportu (szwedzkiego) i od razu efekt w postaci odblokowania kont!

&quot;Dear Mr Drogosz,

Thank you for contacting us.

We have now activated your and your son´s account and you should be able to login.

Regarding the query with your cancelled bet I need to confirm with responsible bookmaker exactly what happened.

Please confirm if you would like us to forward this query to investigate this further.

Should you have any other questions, please, do not hesitate to contact us.

Kind Regards,

Mats Lundgren
Customer Communications Liaison
Poker, Casino, Sportsbook, Bingo, Games, Supertoto
http://www.expekt.com
Mangas Gaming Malta Limited&quot;
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom