>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

expekt - problem z supportem

Status
Zamknięty.
C 0

cezardr

Użytkownik
Wzorem oszustów z polskiego supportu odnośnie ciągłego wstrzymywania się z komentarzami, oświadczeniami i tłumaczeniami, wstrzymam się z wydaniem oficjalnego a zarazem końcowego komentarza w całej sprawie do dnia jutrzejszego. W odpowiedni i obszerny sposób podsumuję cały miesiąc walki z kłamcami, oszustami i złodziejami pracującymi w polskim supporcie firmy expek.t com (MARCIN WILK, PIOTR CHOJNACKI, JAROSŁAW BORLAND). Pozdrawiam wszystkich.
 
C 0

cezardr

Użytkownik
3 grosze ode mnie: wałek to jest z pewnością ale fakt faktem chciałeś zagrać ten zakład,gdybyś wygrał to ROBIŁBYŚ HALO?
Następny co z choinki spadł... Jak się chcesz wypowiedzieć w jakimś temacie to najpierw przeczytaj cały wątek, albo przynajmniej I post...
 
sandomingo 58

sandomingo

Użytkownik
3 grosze ode mnie: wałek to jest z pewnością ale fakt faktem chciałeś zagrać ten zakład,gdybyś wygrał to ROBIŁBYŚ HALO?
Mysle, ze nie robilby halo, gdyby wygral, ale tak samo by nie robil halo, przy przegranej, gdyby mu ten zaklad przyjeli raz, bez zadnego wycofywania i powtornego przywracania po meczu.
 
kondor 28

kondor

Użytkownik
Dokladnie, tak przegralby te 1600pln, ale wiedzial, ze uczciwie, a jak przegral po takiej gmatwaninie to wiadomo, ze chce walczyc, uwierz mi, ze jakby ten zaklad okazal sie wygrany to i bukmacher wtedy tak by tego nie puscil oj nie.
 
A 0

aihara

Użytkownik
Ja twierdze, ze o takich sprawach trzeba mówić głośno. Gdyby każdy milczał w takiej sprawie to po pewnym czasie mogło by dojść do tego, ze każdy zakład za większa kasę zostaje anulowany a gdy wynik jest już wiadomy - przywracany... I jak walczyć z czymś takim??? Żyjemy w tak pięknych czasach, że wszystko można opisać w internecie. Buki boja się tego. I niech tak zostanie.
 
C 0

cezardr

Użytkownik
Witam.
Jak wszyscy już zauważyliście expek.t com zwrócił nasze pieniądze. Wystarczył jeden mail do SZWEDZKIEGO supportu aby po błyskawicznej analizie wszystkich faktów i dowodów pieniądzą zostały natychmiast zwrócone. Zwyciężył zdrowy rozsądek i rzetelność szwedów. Szkoda tylko że pracownicy polskiego suportu w osobach: Robert Chojnacki ,Marcin Wilk, Jarosław Borland tkwili w swoim uporze i kłamstwie do samego końca przez całe 3 tygodnie nie wykazując jakiekolwiek chęci współpracy i rozwiązania problemu. Jeśli chodzi o pozytywne rozstrzygnięcie sprawy ze strony firmy e.xpekt jest to i wyłącznie zasługa szwedzkiego supportu, gdyby nie oni, polski support dalej pozostałby przy procederze okłamywania, oszukiwania, przeinaczania faktów i ciągłym odbieganiu od sedna sprawy, tylko po to aby nie oddać zrabowanych pieniędzy. Zapewnienia polskiego supportu że anulowane zakłady zostały przywrócone jeszcze przed meczem, nie znalazły żadnego poparcia w dowodach, których jak wiemy polski support do tej pory nie przedstawił.
Odnosząc się do wysłanego xxxxxi komunikatu ze strony polskiego supportu, chciałbym tylko powiedzieć, iż Marcin Wilk, Piotr Chojnacki i Jarosław Borland nie mają nic honoru i skruchy, nawet wówczas gdy po 3 tygodniach wmawiania mi że to ja jestem oszustem oraz tempego upierania się przy swoich absurdalnych racjach, okazuję się że &quot;góra&quot; przyznaję rację mnie. Jeden mail do szwedzkiego supportu wystarczył aby w ciągu 24 godzin Szwedzi stwierdzili że racja leży po mojej stronie. Oswiadczenie polskiego supportu za pośrednictwem moderatora o ,,rzucaniu mięsem&#39;&#39; również łagodnie mówiąc mija sie z prawdą. W korespondencji mailowej, gdy początkowa dwutygodniowa kulturalna konwersacja nie przyniosła żadnych efektów, nie można się dziwić iż puściły mi nerwy i zacząłem używac dosadniejszego języka. Przesadą jest mówienie o stosowaniu przeze mnie wulgaryzmów itp. Panowie z polskiego supportu byli jedynie określani przeze mnie za pomocą następujących przymiotników; OSZUŚCI , ZŁODZIEJE, KŁAMCY I DEBILE. Widocznie Panowie po bezprawnym zagarnięciu naszych środków finansowych z kont oczekiwali miłej dyskusji przy kawie. Któż z Was drodzy forumowicze ( nie &quot;forowicze&quot; jak to określił w komunikacie polski support) po zostaniu oszukanym i okradzionym wytrzymał by przez 3 tygodnie nie nazywając ludzi odpowiedzialnych za kradzież inaczej niż po imieniu : złodzieje , oszuści, kłamcy i debile? Ja wytrzymałem niecałe 2 tygodnie... Oczywiście w pełni się zgadzam na publikację maili w których to rzekomo tak strasznie wyzywałem naszych bogu-winnych rodaków z supportu. Jednocześnie nie wyrażam zgody na upublicznienie naszych danych osobowych ( moich i syna) , widoczne mogą być ewentualnie pierwsze litery imienia i nazwiska, adresu, adresu email, itd.. Zaznaczam tylko aby nie były to wyrywkowe zdania czy maile, lecz cała nasza korespondencja wraz ze wszystkimi mailami odnośnie weryfikacji i odblokowania mojego konta z końca września aż do teraz. Żadnych dowodów się nie boję , bo to nie ja ich oszukałem, to nie ja działałem z premedytacja (jak niektórzy sugerują) i to nie ja dla 1600 zł byłem skłonny do zepsucia i oczernienia nie tylko własnego nazwiska ale i całej firmy w której pracuję.
Chciałbym aby Panowie Wilk, Chojnacki i Borland a także niektórzy forumowicze uświadomili sobie raz na zawsze, że stawki nigdy nie zostałyby zwrócone gdyby dowody i prawda nie leżałyby po mojej stronie! Ocenę kompetencji , uczciwości, chęci wykazania choćby odrobiny dobrej woli polskiego suportu pozostawiam wszystkim forumowiczom, którzy śledzili rozwój wypadków. Każdy zdrowo myślący forumowicz zauważył natychmiast, że jedyną taktyką ludzi z polskiego supportu było okłamywanie, bagetelizowanie, odciąganie od sedna sprawy, czepianie się nie istotnych szczegółów i i ciągłe wmawianie wszystkim że białe jest czarne! Żal takich ludzi(Marcin Wilk, Piotr Chojnacki i Jarosław Borland), którzy swoim zachowanio : złodzieem i postawą symbolizują i utwierdzają wszystkich na świecie, że obraz typowego Polaka tj i oszust. Tym bardziej że na ofiarę wybrali sobie własnego rodaka, zapewne myśląc , że po paru głupich tłumaczeniach odpuści, jednocześnie nie posiadawszy odwagi i znajomości języka angielskiego aby skierować sprawę do supportu innej nacji, gdzie pracują ludzie odbiegające im o lata świetlne w poziomie kultury i szacunku dla innych ludzi. Widać teraz jak bardzo się przeliczyli. Brak jakichkolwiek przeprosin ze strony polaków mówi sam za siebie.
Na koniec należy dodać pare słów odnośnie oczerniających nas forumowiczów. Podsumowując: możecie sobie krakać i skakać ile chcecie, lecz nie zmieni to faktu że centrala expektu przyznała mi rację i oddała zabrane przez polaków pieniądze. Przyznali się do winy, koniec , kropka.
Co do innych osób wypowiadających się na forum, chciałbym serdecznie podziękować za pomoc, wsparcie i aktywny udział w całej dyskusji, która z pewnością przyczyniła się do pozytywnego rozstrzygnięcia przez szwedzki ( co trzeba podkreslić; szwedzki a nie polski) support całej sprawy.
Odnosząc się jeszcze do oficjalnego stanowiska expektu w tej sprawie pozwolę sobie zacytować niezmiernie trafną uwagę kolegi awaxa76 z innego forum: &quot;Oficjalne stanowisko bukmachera w tej sprawie + te żałosne bilety na reprezentację to nieudana próba rozpaczliwego ratowania resztek reputacji i kpina z inteligencji użytkowników tego forum.&quot; Nic dodać nic ująć... Niech każdy się zastanowi nad tym zdaniem...
Jeszcze raz chciałbym podziękowac wszystkim forumowiczom, którzy nas wspierali jak również moderatorowi za miejsce na dyskusje i rzeczowa ocenę faktów.
Pozdrawiam
 
W 0

wilhelm

Użytkownik
No wkoncu!!! Brawo Ceraz dla Ciebie !!! Powinni jeszcze zwolnic ew. zmienic te trzy osoby pracujace w polskim supporcie expekt.Bo kto przy zdrowym rozumie po przeczytaniu tego tematu wplaci tam kase ? Na pewno nie ja! Pozdro.
 
S 0

spowen

Użytkownik
Ciekawe co na to polski support ???? Ja na twoim miejscu wyplacilbym pieniadze i napisal do powyzszych panow co oni na to ze pieniazki zostaly zwrocone bez zadnego ale.... Gratuluje wytrawlosci a expekt za te nerwy powinien dac Tobie jakiego freebeta :p . pozdro
 
E 0

east-side

Użytkownik
Przeczytałem cały ten temat od deski do deski. Brawo cezardr za dojście do prawdy. Swoją drogą z Expektem nigdy nie miałem najmniejszych problemów, a co dopiero taka afera. Z ciekawością czekam na wpis pana o niku Expekt Expert :-D ,choć nie ukrywam ,że nie spodziewam się takowego ujrzeć w tym temacie.
cezardr :spokodfhgfh:
 
A 0

aihara

Użytkownik
Super, ze sprawa została już wyjaśniona. BRAWO za wytrwałość :)
Czyli jednak Expekt taki zły nie jest :) Trzeba tylko wiedzieć do kogo się zwrócić ;-)

Powinni jeszcze zwolnic ew. zmienic te trzy osoby pracujace w polskim supporcie expekt.
Myślę, że nikogo nie zwolnią. Muszą Panowie jeszcze więcej narozrabiać... A tego już raczej nie zrobią i będą się mieli na baczności... Tak myślę przynajmniej.
 
artur202 4

artur202

Użytkownik
Zauważcie jedno!

Cytowali w oświadczeniu swój regulamin wedle, którego Cezary nie może odzyskać pieniędzy i okazuje się,że ten regulamin można sobie interpretować w każdy możliwy,wygodny dla danej strony sposób...(o czym pisałem we wcześniejszych postach), świadczy to o tym,że to całe zamieszanie to nie musiał być precedens. Wczoraj napisałem im kilka zdań od siebie ale odpowiedzieli mi tylko tyle,że sprawa została rozwiązana przez polski support, ale jakoś im nie uwierzyłem, biorąc pod uwagę całokształt sprawy.

Wyszło na to,że oliwa zawsze sprawiedliwa.
 
roy. 187

roy.

Forum VIP
Gratuluje wygranej sprawy !!! Ci zlodzieje jeszcze powinni za to poniesc jakies konsekwencje ale mniejsza z tym, wazne ze kasa wrocila do wlasciciela :]
 
B 0

bmwmn

Użytkownik
Ciekawy watek - sam gram u nich od ponad 5 lat - nigdy nie majac wiekszych problemow... Gratuluje wygrania walki - pewnie jak autor nerwy by nie wytrzymaly i poszlyby ostre slowa.. Jeszcze raz gratuluje i oby jak najmniej takie wyczyny nam sie zdarzaly.
 
P 12

polak13

Użytkownik
No nic Expekt to moim zdaniem dobra firma która ucierpiała przez 3 krętaczy w polskim supporcie.Dalej tam będę grał ale z przerażeniem patrzyłem na to jak można oszukać swojego rodaka.Takie osoby nie powinny siedzieć w polskim supporcie ale ja i myślę większość tego forum chciałaby teraz usłyszeć co mają panowie &#39;polacy&quot;z polskiego supportu do powiedzenia. ;)
 
napoleon 55

napoleon

Użytkownik
Bardzo dobrze:-D expekt nie jest zla firma tylko pamietajcie ze jak sa jakies problemy to piszcie do anglojezycznego supportu ???? Polacy to niestety taki naród, że robią wszystko aby &#39;&#39;swojemu&#39;&#39; utrudnić życie.. Tak zawsze bedzie:-|
Gratuluję panu Czarkowi wygrania sprawy z 3 panami oszustami i ich wiernymi psami z tego forum:jezora:
A tak na marginesie jak gram w bet-at-home i sportingbet od 3 lat i jeszcze niegdy kłopotu z nimi nie miałem ????
 
arbiter_erhan 136

arbiter_erhan

Użytkownik
Bardzo dobrze:-D expekt nie jest zla firma tylko pamietajcie ze jak sa jakies problemy to piszcie do anglojezycznego supportu ???? Polacy to niestety taki naród, że robią wszystko aby &#39;&#39;swojemu&#39;&#39; utrudnić życie.. Tak zawsze bedzie:-|
Gratuluję panu Czarkowi wygrania sprawy z 3 panami oszustami i ich wiernymi psami z tego forum:jezora:

A tak na marginesie jak gram w bet-at-home i sportingbet od 3 lat i jeszcze niegdy kłopotu z nimi nie miałem ????
Popieram, sportingbet to chyba najmniej problemy buk wszechczasow
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom