>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

expekt - problem z supportem

Status
Zamknięty.
ester 87

ester

Użytkownik
cezardr ja bardzo dawno nie grałem na expekcie więc nie pamiętam. Jest tam możliwość sprawdzenia wszystkich operacji na koncie? Może to by wyjaśniło ostatecznie o której godzinie anulowana kasa ponownie została zaksięgowana na kupony.

Chociaż uważam, że jeśli nawet stało się to przed meczem to i tak wiele to nie zmienia, bo skoro zostałeś poinformowany a kasacji kuponów przecież nie masz obowiązku co chwila sprawdzać czy nic się w tej kwestii nie zmieniło. Ale może warto sprawdzić te operacje, o ile jest taka opcja w expekcie (w większości buków jest)?
 
C 0

cezardr

Użytkownik
Niestety nie ma takiej opcji, właśnie sprawdziłem. Ale już pisałem że jestem w posiadaniu maila w którym obsługa pośrednio potwierdza ze kupony były cały czas anulowane ( zamieściłem skan na tym forum).
 
roy. 187

roy.

Forum VIP
Polacy juz tacy sa, szczegolni ci zajmujacy gdzies jakies stanowisko, np w smiesznym bukmacherze - nigdy nie przynaja ci racji, w przeciwienstwie do obcokrajowcow. Wiec jeszcze pare maili i moze nawet zwroca ci kase, trzymam kciuki ;)
 
M 0

marcin6945

Użytkownik
dobra gosciu nie flustruj sie tak bo ci cos jeszcze peknie, czlowiek to nie maszyna, zawsze sie moze pomylic i mysle ze w kazdym buku jakies pomylki pojedyncze sie zdarzaja. Rownie dobrze moge miec pretensje do skarbówki ^^
 
el_90 0

el_90

Użytkownik
Czytając takie coś aż się w człowieku gotuje . Ja nie gram w Expekcie od dawna , bo pracują tam żałośni ludzie.
Nie chcę tutaj rzucać mięsem zbytnio, bo i trzeba trzymać jakiś poziom , ale po upływie 1,5 roku przypomnienie sobie pewnej sprawy nadal wywołuje u mnie nerwy.
Otóż miałem kiedyś konto na expekcie. Grałem i wygrałem (wypłaciłem pieniądze normalnie).
Później grałem ponownie.Chciałem ponownie wypłacić pieniądze, zalogowałem się na konto i...konto &#39;czyste&#39; , zlecony przelew przez &#39;kogoś&#39;. Natychmiast anulowałem transakcje i napisałem do supportu , że ktoś próbował mnie okraść (część pieniędzy ten osobnik przegrał bodaj w kasynie). Kazali mi przesłać skan dowodu tylko , że to był mój błąd pisać w ogóle do nich. Mając 18 lat , nie miałem jeszcze dowodu. Tymczasowo zablokowali mi konto. Uznałem , że dobrze się stało , bo przez okres blokady nikt mnie nie okradnie. W mailach od supportu pisało , że jedynie skan potwierdzający moją tożsamość spowoduje , że odblokują moje konto. Minął jakiś czas, dowód wyrobiłem.
Postanowiłem w końcu wypłacić pieniążki. Z przyzwyczajenia chciałem się zalogować na konto i...udało mi się to ! Z tym, że konto było &#39;wyczyszczone&#39;. Przeżyłem chwilowy szok. Jak to możliwe ?
Pisałem do tych tępych cieci z expekta , pokazując screeny maili które sami wysyłali a oni co raz to inaczej argumentowali jak to możliwe , że odblokowali konto w dodatku wypłacając pieniądze...otóż stanęło na tym , że te patałachy (łagodnie ich określając) dostały wiadomość z prośbą o odblokowanie konta , co z chęcią zrobili...
Nic nie zażądali od złodzieja, żadnego dowodu tożsamości ! To samo przy wypłacie pieniędzy !
A moje konto ponownie zablokowali , pisząc , że mam przesłać skan dowodu osobistego , żeby je odblokowali.
Takiego...

Odradzam granie u nich , ponieważ po bwinie , widzę , że stwarzają największe problemy.
 
zapala81 228

zapala81

Użytkownik
dobra gosciu nie flustruj sie tak bo ci cos jeszcze peknie, czlowiek to nie maszyna, zawsze sie moze pomylic i mysle ze w kazdym buku jakies pomylki pojedyncze sie zdarzaja. Rownie dobrze moge miec pretensje do skarbówki ^^
tylko niech za te błędy płaci ten kto obsługuje system a nie klient !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
A 0

aihara

Użytkownik
Jasne, pomyłki się zdarzają. Każdy człowiek jak i system może w pewnym momencie nawalić. Ale po to Bozia dała rozum aby błędy naprawiać.
 
W 0

wilhelm

Użytkownik
Czytając takie coś aż się w człowieku gotuje . Ja nie gram w Expekcie od dawna , bo pracują tam żałośni ludzie.
Nie chcę tutaj rzucać mięsem zbytnio, bo i trzeba trzymać jakiś poziom , ale po upływie 1,5 roku przypomnienie sobie pewnej sprawy nadal wywołuje u mnie nerwy.
Otóż miałem kiedyś konto na expekcie. Grałem i wygrałem (wypłaciłem pieniądze normalnie).
Później grałem ponownie.Chciałem ponownie wypłacić pieniądze, zalogowałem się na konto i...konto &#39;czyste&#39; , zlecony przelew przez &#39;kogoś&#39;. Natychmiast anulowałem transakcje i napisałem do supportu , że ktoś próbował mnie okraść (część pieniędzy ten osobnik przegrał bodaj w kasynie). Kazali mi przesłać skan dowodu tylko , że to był mój błąd pisać w ogóle do nich. Mając 18 lat , nie miałem jeszcze dowodu. Tymczasowo zablokowali mi konto. Uznałem , że dobrze się stało , bo przez okres blokady nikt mnie nie okradnie. W mailach od supportu pisało , że jedynie skan potwierdzający moją tożsamość spowoduje , że odblokują moje konto. Minął jakiś czas, dowód wyrobiłem.
Postanowiłem w końcu wypłacić pieniążki. Z przyzwyczajenia chciałem się zalogować na konto i...udało mi się to ! Z tym, że konto było &#39;wyczyszczone&#39;. Przeżyłem chwilowy szok. Jak to możliwe ?
Pisałem do tych tępych cieci z expekta , pokazując screeny maili które sami wysyłali a oni co raz to inaczej argumentowali jak to możliwe , że odblokowali konto w dodatku wypłacając pieniądze...otóż stanęło na tym , że te patałachy (łagodnie ich określając) dostały wiadomość z prośbą o odblokowanie konta , co z chęcią zrobili...
Nic nie zażądali od złodzieja, żadnego dowodu tożsamości ! To samo przy wypłacie pieniędzy !
A moje konto ponownie zablokowali , pisząc , że mam przesłać skan dowodu osobistego , żeby je odblokowali.
Takiego...

Odradzam granie u nich , ponieważ po bwinie , widzę , że stwarzają największe problemy.
ZŁODZIEJE !!! jest kilka dobrych buków więc szkoda czasu i pieniędzy na nich np: ladbrokes u nich warto grać.a tak btw: przeciez support expekta jest na jakiejś prowizji wiec jak sie nie wyrabiaja to dorabiaja zlodzieje na boku tylko jak mozna obkradac swoich ?
 
el_90 0

el_90

Użytkownik
Teraz tak z ciekawości na &#39;poprawę humoru&#39; z głupoty ludzi w Polskim Supporcie w Expekcie sobie czytam maile które z nimi wymieniałem. I znalazłem maila od supportu do złodzieja który mi podwędził wówczas pieniądze przy pomocy tych nieudaczników ???? ( akurat tego maila nie widziałem przez tak długi okres czasu, ale to przez spam na o2 ) . Widać złodziej miał dostęp do mojej skrzynki.

Może mi ktoś doradzić jak dojść poprzez te informacje :

Drogi Kliencie,

Twoja wyplata dla sumy 200.00 PLN zostala przekazana do realizacji przez expekt.com.

konto bankowe:

PL26105012301000002327804163
INGBPLPW
ING Bank Slaski
ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice
Polska
Polska


Do złodzieja ? Z chęcią bym mu się dobrał do tyłka ;).
Mail został wysłany 15 września 2008 roku (ja krótko później &#39;odblokowałem&#39; konto na expie...) . Akurat tak się składa , że mam obecnie w rodzinie policjanta który zajmuję się internetowymi oszustwami , więc powinno się dać coś zrobić w tej sprawie.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom