Niestety, ale support w obecnym Expekcie jest najgorszy z jakimkolwiek miałem do czynienia. Raz, że na maila odpisują po 24h-36h, dwa ich "pomoc" sprowadza się do przekazania zapytania do odpowiedniego działu i skontaktowaniu się po uzyskaniu odpowiedzi, której oczywiście nie ma. Mój problem polega na tym, że zamówiłem sobie karty z ich VIP Store i choć mają w warunkach, że realizacja trwa co najmniej 4 tygodnie, to minęło już ponad 8 odkąd poszło zamówienie, więc chciałem się dowiedzieć ile może jeszcze trwać, ale tak jak już wspomniałem, support pytanie 3 razy przekazywał do działu pokera, a stamtąd odpowiedzi brak. Amatorszczyzna.
Generalnie rzecz biorąc do czasu przekształcenia się Expekta w
Betclic bis był on bukiem nr 1, a teraz nie wiem czy nie bardziej cenię
bah, bo tam przynajmniej wypłaty są szybkie.