Bardziej gównianego traktowania klienta to nawet nie zaszczyciłem w najbardziej syfiastych firmach bez racji bytu, czy nawet urzędach (no chyba że nie jestem traktowany jak klient bo dawno tam kasy nie przegrałem)
Prawie 3 tygodnie temu wysłałem do nich polecenie naprawieniu problemu w kasynie (chodzi o gry Netent) ponieważ nie chcą się w ogóle wgrywać tylko wyskakuje jakiś błąd, gry na wirtualne monety normalnie działają.
Problem nie ma nic wspólnego z komputerem z którego korzystam ponieważ
kasyna tej sieci oferujące przez inne firmy działają poprawnie, systematycznie instaluje nowy system a problem ten jest już od dawna tylko ostatnio postanowiłem to zgłosić.Oczywiście na czacie usłyszałem klasyczne rady na temat przeglądarek i innych ciasteczek, wysłałem maila ze screenami i sprawa została rzekomo przekazana do działu technicznego.Na chat zawitałem już dwa razy, w tym parę dni temu i słyszę jakieś farmazony że specjaliści się tym zajmują, żeby się uzbroić w cierpliwość, aż dziwić że ta firma dopuszcza do korzystania z serwisu ludzi pełnoletnich serwując dziecinne wymówki, bez jakiegokolwiek samodzielnego powiadomienia w tym szerokim okresie czasu kiedy to dział technicznie prężnie pracuje nad całą sprawą jak to określono.An be ani me, ani załóż nowe konto (oczywiście bez możliwości korzystania ze starteru)
Support z tego forum też ma w dupie wszystko jak koledzy po fachu, bo nawet nie raczy odpisać.
Tak akurat tutaj postanowiłem o tym napisać, ponieważ konto posiadam z PP FB