Witam,
W dniu dzisiejszym po zalogowaniu się na swoim koncie ComeOn , w sekcji "bonusy" zobaczyłem , że mam dostępny bonus 40zł , po zapoznaniu się z jego warunkami został on przeze mnie zaakceptowany. Warunki bonusu mam udokumentowane na screenie , który załączam do tej wiadomości.
Następnie został przeze mnie postawiony zakład ( nr 71780882 ) , który został przeze mnie wygrany , screen zakładu również załączam do tej wiadomości.
Jednakże nie wiedzieć czemu logując się w chwili obecnej na konto zarówno bonus jak i środki przeze mnie wygrane we wspomnianym zakładzie zostały mi odebrane pomimo ze czas na obrót bonusu był do 22.12.2013. Jest to tłumaczone błędem w Waszym systemie bonusowym za który w wiadomości e-mail z dnia dzisiejszego przepraszacie i w ramach rekompensaty proponujecie 5 darmowych Spinów.
W związku z zaistniałą sytuacją chciałbym poinformować , iż nie zgadzam się z takim rozwiązaniem sprawy przez Was , jest ono bardzo nie fair i nieuczciwe dla graczy i oczekuję zwrotu na konto gracza wygranej z zakładu nr 71780882 pomniejszonej o kwotę jak twierdzicie błędnie przyznanego mi bonusa , czyli kwoty 110 PLN. Jestem aktywnym , stałym graczem ComeOn , co można łatwo sprawdzić przeglądając moją historię depozytów oraz zakładów i czy otrzymałbym bonus czy nie , i tak wymieniony wyżej zakład zostałby przeze mnie zagrany.
W przypadku negatywnego rozpatrzenia mojej prośby chciałbym poinformować Państwa , iż sytuacja ta zostanie opisana i wraz ze screenami ją dokumentującymi przesłana do organizacji Lotteries and Gaming Authority Malta , w której Wasza firma uzyskała licencję nr. LGA/CL1/619/2009. , jak również do serwisu zajmującego się weryfikacją wiarygodności firm bukmacherskich Sportsbookreview.com. Sprawa została już poruszona na największym forum bukmacherskim w Polsce
http://forum.bukmacherskie.com i z tego co mi wiadomo sporo osób poczyni te same kroki w przypadku gdy opisywana przeze mnie sprawa nie zostanie rozwiązana w sposób uczciwy.
Oczekuję Państwa odpowiedzi i pozytywnego rozpatrzenia mojego wniosku do dnia 16.12.2013. W przypadku odpowiedzi negatywnej lub jej braku będę zmuszony uczynić kroki opisane wyżej. Sytuacja ta jest dla mnie o tyle niekomfortowa , że jak zaznaczałem wcześniej jestem stałym graczem ComeOn i do tej pory wysoko oceniałem Wasz serwis i często z niego korzystałem.
Z poważaniem,
XXX