mistrzunio358 ja zrobiłem przelew jeszcze w czerwcu i boksuje się mailami podobnie jak Ty. Z ich strony totalna ignorancja. Najpierw weryfikacja przelewu (skany, nr rachunku itp) a póxniej stwierdzają, mimochodem że mają awarię autamtycznego księgowania od 18 czerwca. Po kilku takich uprzejmych mailach, zarządałem zwrotu kasy, a oni dalej niewzruszenie o awarii, którą chą jak najszybciej naprawić. Ostatni mail był najbardziej pocieszający. Oni już nie nazwyają tego awarią, tylko problemem technicznym, i nie wiedzą kiedy w ogóle zostanie rozwiązany. To, że chcę od nich kasę, nawet nie przyjmują do wiadomości. Angielski support w ogóle ma wy..... Gdy im opisałem, że zrobiłem wpłate w czerwcu, oni odpisali, że przel;ew bankowy może iśc do 5 dni. Generalnie podejrzewam, że mają formułki, kopiuj/wklej, być może nawet nie czytają wiadomości.