Szanowny Panie ,
dziękujemy za wiadomości i przepraszamy za późną odpowiedź.
Uprzejmie informujemy, iż w związku z modernizacją naszej strony, dostęp do serwisu w dniu 28.05.2014 był ograniczony, a niektóre opcje nie działały prawidłowo. Odpowiedni dział zajął się rozwiązaniem usterki i jak Pan zapewne zauważył, wpłata 500.00 PLN została zaksięgowana na Pana koncie 29.05.2014. Wykorzystał Pan już te środki na grę.
Prosimy o zapoznanie się ze szczegółami transakcji w zakładce "Moje konto/Operacje na koncie/Wszystkie transakcje".
Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
***
Informujemy również, że druga z reklamowanych transakcji (na kwotę 1000.00 PLN) nie została przeprowadzona prawidłowo, ale nie jest objęta incydentem. Jak już został Pan poinformowany, przesłaliśmy potwierdzenie przelewu do Działu Finansowego, które zajmie się wyjaśnieniem tej kwestii.
Kiedy otrzymamy odpowiedź w tej sprawie, skontaktujemy się z Panem drogą e-mailową.
Prosimy o wyrozumiałość oraz o kontakt w razie dodatkowych pytań.
Taka dostalem odpowiedz co robic