>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Bukmacher Bwin - Wpłata/wypłata pieniędzy

T 4

tomasz-76754

Użytkownik
Powiem tak: ja ostatnio wypłacam często z bwina głównie na konto bankowe i na mb. I od 23.04 nie wpłynęła mi żadna kwota na podane wyżej konta a wypłacam z bwina codziennie. Od 23.04 mam ciągle podane oczekiwanie na realizację i na weryfikację (a dziś jest 30.04). Pisałem już do bwina maila czemu to tak długo trwa bo zwykle do trzech dni roboczych trwa proces weryfikacji i otrzymałem od nich wiadomość, że moje pytanie zostało przekazane do odpowiedniego działu i otrzymam odpowiedź najszybciej jak tylko to możliwe gdy uzyskają więcej informacji w tej sprawie, niezwłocznie się ze mną skontaktują. To mi napisali w poniedziałek i dalej cisza, nie odzywają się. Już się zaczynam denerwować bo z tych wypłat przez ten tydzień uzbierała mi się fajna sumka i się boję że mi konto zablokują i dlatego tak zwlekają. Chyba że faktycznie teraz tak długo idą te wypłaty u nich, może ktoś wypłacał w ostatnich dniach od nich kasę?? i czy też tak długo czeka na przelew?? iążkidy tylko\\ uzyskamy więcej informacji w tej sprawie, niezwłocznie się z Panem skontaktujemy.
y tylko uzyskamy więcej informacji w tej sprawie, niezwłocznie się z Panem skontaktujemy.
 
B 0

bingo80

Użytkownik
Witam,
Podczas próby wypłaty pieniędzy z konta wyskakuje mi komunikat &quot;Technical error.Please contact Customer Service.&quot; Czy ktoś wie o co chodzi? Dodam że dzień wcześniej normalnie wypłaciłem pieniądze. Może ktoś sprawdzić czy również ma taki błąd? Wpisuje kwotę klikam dalej i mam błąd. Chodzi o przelew bankowy.
 
T 4

tomasz-76754

Użytkownik
Mnie również wyskakuje taki komunikat. Ja napisałem do nich wczoraj wiadomość o co chodzi czemu nie mogę wypłacić kasy na konto bankowe, to tak mi odpisali &#39;&#39; Uprzejmie informujemy, iż w związku z modernizacją naszej strony, wypłata z konta bwin, niestety jest tymczasowo niemożliwa. Przepraszamy za powstałe niedogodności i prosimy o cierpliwość&#39;&#39; &#39;
Przepraszamy za powstałe niedogodności i prosimy o cierpliwość.
przejmie informujemy, iż w związku z modernizacją naszej strony, wypłata z konta ymczasowo niemożliwa.
Przepraszamy za powstałe niedogodności i prosimy o cierpliwość.
 
Otrzymane punkty reputacji: +1
T 4

tomasz-76754

Użytkownik
bingo80 - jak masz konto na moneybookers to możesz spokojnie tam wypłacać, bo tam idą przelewy bez problemu. Próbowałem właśnie na mb wypłacić to przelew poszedł, tylko na konto bankowe nadal jest jakiś problem, ale mam nadzieję że nie długo już wszystko będzie ok ????
 
T 4

tomasz-76754

Użytkownik
No niby tak, jak Ci się nie spieszy to możesz poczekać, bo nawet jak usuną tam usterkę dziś czy jutro to raczej już kasa na konto bankowe nie dojdzie Ci w tym tygodniu. Wypłacając przez mb miałbyś kasę jeszcze dziś na koncie ???? Jednak dalej coś nie idą te przelewy.
 
L 0

lotnik1006

Użytkownik
Ja mam takie zdarzenie ze zlecilem 2 wplaty na konto bwin przez p24 dnia 26.05.2014 jedna wplate zaksiegowali mi 27 na kwote 500 zł a druga na kwote 1000 zł do teraz nie ma , nie ma nawet po niej sladu pisze do nich dzwonie mowia ze maja awraie ze za 24 h pieniadze beda 24 h juz dawno minelo kasy nie ma , mam pytanie gdzie moge napisac na nich skarge do EGBA? LBA ? CZY gdzie prosze pomozcie mi bo do chodzi o 1000 zł w sumie i dobro klienta piszac na ich czacie wiele osob pisze ze ma taki przypadki a im to w ogole nie odpisuja. Pisałem juz do nich grozby ze ich zglosze gdzies to mi napisali ze postaraja rozwiazac sprawe jak najszybciej , wyslalem juz im nawet screena z wplat a kasy dalej nie ma co robic???
 
L 0

lotnik1006

Użytkownik
Szanowny Panie ,

dziękujemy za wiadomości i przepraszamy za późną odpowiedź.
Uprzejmie informujemy, iż w związku z modernizacją naszej strony, dostęp do serwisu w dniu 28.05.2014 był ograniczony, a niektóre opcje nie działały prawidłowo. Odpowiedni dział zajął się rozwiązaniem usterki i jak Pan zapewne zauważył, wpłata 500.00 PLN została zaksięgowana na Pana koncie 29.05.2014. Wykorzystał Pan już te środki na grę.
Prosimy o zapoznanie się ze szczegółami transakcji w zakładce &quot;Moje konto/Operacje na koncie/Wszystkie transakcje&quot;.
Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
***
Informujemy również, że druga z reklamowanych transakcji (na kwotę 1000.00 PLN) nie została przeprowadzona prawidłowo, ale nie jest objęta incydentem. Jak już został Pan poinformowany, przesłaliśmy potwierdzenie przelewu do Działu Finansowego, które zajmie się wyjaśnieniem tej kwestii.
Kiedy otrzymamy odpowiedź w tej sprawie, skontaktujemy się z Panem drogą e-mailową.
Prosimy o wyrozumiałość oraz o kontakt w razie dodatkowych pytań.


Taka dostalem odpowiedz co robic
 
D 2

dominik200088

Użytkownik
Siema ! Mam pytanko od miesiaca mam konto na b win nazbierało mi się tam trochę gotówki dziś wysłałem skan dowodu zaladowałem plik skanu dowodu na ich stronie lecz nie dostałem wiadomości zwrotnej, że przyjeli do weryfikacji czy coś. Moje pytanie brzmi czy teraz musze czekac na meila ze juz jest zweryfikowany czy jak ?
 
poskramiacz 154

poskramiacz

Użytkownik
dlaczego w opcjach wplaty i wyplaty nie ma skrilla/moneybookers na bwin ??
To już wiedzą tylko oni sami.

Siema ! Mam pytanko od miesiaca mam konto na b win nazbierało mi się tam trochę gotówki dziś wysłałem skan dowodu zaladowałem plik skanu dowodu na ich stronie lecz nie dostałem wiadomości zwrotnej, że przyjeli do weryfikacji czy coś. Moje pytanie brzmi czy teraz musze czekac na meila ze juz jest zweryfikowany czy jak ?
Przygotuj się, że u nich wszelkie procesy tak weryfikacyjne, jak i związane z wypłacaniem moga potrwać i to sporo.
 
K 0

kanias

Użytkownik
Czesc, z okazji mistrzostw zagralem na bwin, przekazalem pieniadze przez przelewy24,obstawilem wszystko co wplacilem, wygrana jest powyzej 120, czy myslisicie ze jak dam ksero dowodu, to nie bedzie problemu z wyplaceniem pieniedzy na moje konto bankowe
pozdrawiam
 
Do góry Bottom