Niezłe jaja z weryfikacją w
AsianConnect. Wysłałem im dokumenty 16 sierpnia, 19 sierpnia otrzymałem wiadomość że otrzymali moje dokumenty i zachowają je do pierwszej prośby o wypłatę. 20 sierpnia piszę do nich, że chcę zrobić wypłatę, to ich pracownik odpisuje mi, że muszą je zweryfikować i potrwa to 3-5 dni. No ch*j mnie strzela, ale myślę - poczekam, nie potrzebuję pieniędzy na już. Dzisiaj mija 6 dni, a ja dalej nie mogę wypłacić to piszę do supportu, a tam dostaje wiadomość, że nadal moje konto nie jest zweryfikowane i blablabla, niby nadała mojej prośbie wysoki priorytet, ale już w to uwierzę. Kiedy wchodzę na adres, który mi podali w odpowiedzi email na moje dokumenty mam napisane, że "ticket is closed" - cokolwiek to znaczy. Kiedy próbuje przycisnąć ich na support chacie to odpowiada mi jakimiś regułkami...
Mógłby mi wytłumaczyć o co tutaj ku**a chodzi? Robił tam ktoś weryfikację? Wygląda to co najmniej niepoważnie.