>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Betsafe - ogólna dyskusja

Status
Zamknięty.
boberek34 0

boberek34

Użytkownik
Tak... i co raz więcej utrudnień wymyślają.
Różne już miałem z nimi historie - min. anulowane wypłaty.
Buk z dnia na dzień staje się co raz słabszy. Taka smutna prawda.
No dokładnie. Rozumiem, wysłać im skan dowodu, gdzie jest to spotykane niemal w każdym buku. Ale po co im dodatkowo prawo jazdy i rachunek? Jeszcze mi napisali, że będą do mnie dzwonić. Paranoja.
 
bukzaplac 5

bukzaplac

Użytkownik
Ale po co im dodatkowo prawo jazdy i rachunek? Jeszcze mi napisali, że będą do mnie dzwonić. Paranoja.
Właściwie to po nic ???? . Pod pretekstem szczegółowego sprawdzenia twoich danych będą zawracać ci 4litery skanami dokumentów i wydzwaniać. A nóż jakieś dane nie będą się zgadzać czy nie będziesz posiadał danego kwitka i nie wypłacą twojej kasy. Na to tylko czekają - zawsze to jakaś premia do pensji. U większości buków wystarczy jeden skan dokumentu tożsamości.
I zamiast wziąć się do roboty i zatrudnić inteligentniejszych oddsmakerów to zajmują się limitowaniem/blokowaniem kont i zwabianiem mniej doświadczonych graczy głupiutkimi konkursami czy promocjami. Taki buk, do najlepszych nie należy ???? .
 
cien-27585 209

cien-27585

Użytkownik
muszę im minusa wystawic, z Quick Tipa na LM dostałem 150zł i fajnie ale obrót 10 razy jest trochę niepoważny, tyle ze mozna singlem po kursie 1,5 no ale 10 razy:;/:
 
playmaker1988 6

playmaker1988

Użytkownik
Witam a ja od siebie daje mi wielkiego plusa✅, też wygrałem w Quick Tipie, obrót wykonany bez problemowo(10x), skany dwóch dokumentów przed wypłata, pieniadze na koncie w mbanku dotarły w 12 godzin od zlecenia wypłaty, pomocny support, nie ma do czego sie przyczepić.
 
W 74

woofer001

Użytkownik
Jeśli Użytkownik nie (i) zagra zakładu za prawdziwe pieniądze, lub (ii) nie zagra za prawdziwe pieniądze w sekcji Pokera, Kasyna, lub Gier przez następujący po sobie okres 6 miesięcy, to wtedy po 6 miesiącach konto użytkownika będzie uznane za ”Nieaktywne”. Kiedy twoje konto Betsafe zostani uznane za nieaktywne, zgadzasz się na uiszczenie miesięcznej opłaty administracyjnej, z następnej wpłaty do swojego konta gracza (lub z aktualnego balansu twojego konta, jeśli będzie mniejszy) na tak długi okres, jak balans konta będzie dodatni.
W ich regulaminie znalazlem taki punkt . Wiem ze podobne oplaty pobieraja rowniez gamebookers partybets czy bwin ale tam ma to miejsce tylko z srodkow pozostawionych na koncie . Natomiast tu zaznaczony przezemnie fragment jasno sugeruje ze oni chca zabrac pieniadze juz po wplacie . Mial ktos z nimi juz taka przygode?
 
S 1,1K

slukasz123

Użytkownik
Napisze jedna rzecz bardzo sie poprawili wczoraj wyplacilem od nich kase ok 12 dzis wchodze na konto a kasa juz lezy na koncie w 6h wyplata bardzo szybko duzy plus dla tego buka:)
 
A 0

akceglak

Użytkownik
Panowie mam pytanie. W jaki sposób rozliczane są undery/overy w betsafe.
Stawiłem dziś livbet under 186,5 w meczu Nets - Atalanta. Wynik padł 93-93 =186. I mam pytanie czy oni biorą pod uwagę też dogrywkę? Mi rozliczono kupon na over zanim jeszcze rozpoczęla sie dogrywka.. Mógłby ktoś udzielić mi szybkiej informacji?
 
ester 87

ester

Użytkownik
Wszystkie znane mi buki biorą w takich sytuacjach pod uwagę dogrywkę. Betsafe zapewne też. Ale z takimi problemami o 3 w nocy najlepiej udaj się do regulaminu buka: tam masz czarno na białym.
 
lighter 573

lighter

Użytkownik
Które z opcji wypłaty dotyczą wypłaty na konto bankowe? Aha, czy jeżeli nie dokonałem żadnej wpłaty z konta bankowego na konto Betsafe to będę mógł wypłacić pieniądze na konto bankowe? Czy też trzeba najpierw &quot;uruchomić&quot; przepływ gotówki tą metodą ze swojej strony?
 
misfit77 3

misfit77

Użytkownik
witam, mam pytanie odnośnie dzisiejszej promocji w Betsafe czyli tej zdrapki, udało mi się trafić 10 euro i zrobiłem z tego dość fajną sumkę na automatach, zastanawiam się tylko czy mogę to od razu wypłacić na konto Moneybookers? bez wcześniejszego depozytu i tym podobnych haczyków?
 
Otrzymane punkty reputacji: +3
bludek 367

bludek

Użytkownik
Zapewne poproszą o skan dokumentu tożsamości i jakiegoś dokumentu zaadresowanego na Twój adres (wyciąg z banku lub rachunek). Wcześniejszy depozyt eż chyba jest wymagany.
 
M 672

martinmix

Użytkownik
Zapewne poproszą o skan dokumentu tożsamości i jakiegoś dokumentu zaadresowanego na Twój adres (wyciąg z banku lub rachunek). Wcześniejszy depozyt eż chyba jest wymagany.
Do tego zestawu dodaj jeszcze 2 dokument tożsamości ze zdjęciem. Według mnie powoli przeginają, w takim tempie niedługo zażądają badań DNA itp.
 
suchoparek 1,8K

suchoparek

Użytkownik
Wczoraj,z darmowych spinow,na Kasyno Black wygrałem 20 euro.
Przelałem je na Kasyno Red.
Dostałem bonus 20e [obrot [ 20e+20e ] razy 30]
Wszystko ponad 40e mogłem przelac na zakłady.
Za pierwszym razem przelałem 92,22 PLN [konto mam w pln]i pojawiła się informacja,ze przed wypłatą środkow,mam wymaganą kwote do obrotu w wysokości 131,82
Pograłem jeszcze na kasynie i każdą nadwyzke przelewałem na zakłądy.
Uzbierało sie tego 320 zł,więc postawiłem na zakładach wymagane 131zł ,wpłaciłem po raz pierwszy minimalny depozyt [25zł] Pozostałe 190zł [+ depo] wypłaciłem na MB
Pieniądze pojawiły sie po 15 min.
Bez skanow,weryfikacji itp itd
----------------------------------------------------
Edit
Dzis zleciłem kolejną wypłate i tym razem poprosili mnie o skany
 
rpg 1K

rpg

Użytkownik
Kolega mi się przed chwilą pochwalił, że wpłacając tam dziś o 14:00 na poczcie miał kasę na koncie jeszcze dzisiaj, pewnie 18-19 bo tak niby księgują.
 
sparta 309

sparta

Użytkownik
Grałem u nich sporo i polecam naprawde ale wczoraj zalezalo mi na szybkiej odpowiedzi i skorzystałem z ich supportu ktory gwarantuje 15min obsluge. Odpowiedzi nie dotałem przez ok 24h wiec postanowilem sprawdzic jak działa ta gwarancja ze daja 30pln. oto rozmowa:

Marcin: Witam, w czym mogę pomóc?

Paweł: Witam serdecznie

Paweł: otóż wczorajszego dnia, a dokładniej wieczorem przesłałem do supportu emailem wiadomosc z kilkoma zapytaniami a do tej chwili nie otrzymałem odpowiedzi

Marcin: Proszę o sprecyzowanie kiedy przesłał Pan do nas wiadomość.

Paweł: Niestety nie zapisuje wszystkich wiadomosci i nie moge określić dokładnej godziny. email wyslany z *********

Marcin: Proszę chwilę poczekać.

Paweł: dobrze nie ma problemu

Marcin: Odnotowaliśmy wczoraj drobne problemy techniczne z naszą skrzynką pocztową. Na chwilę obecną nie widzę Pańskiej wiadomości w naszym systemie. Mogę Panu pomóc na naszym liveczacie.

Paweł: Teraz to połowa tamtego emaila jest nieaktualna juz... jesli chwalicie się 15 min supportem to nalezy tego dotrzymywac..

Paweł: pytanie drugie dotyczyło rozwiazan konkursow

Paweł: fan tygodnia i komentarz tygodnia ktorych to nie podano zwyciezcow na Państwa blogu

Marcin: Wyniki konkursów zostaną opublikowane na naszym blogu w ciągu najbliższych 24h.

Paweł: tylko od konkursu minelo juz prawie dwa tygodnie, chwileczke sprawdze

Marcin: Proszę chwilę poczekać.

Paweł: 10 stycznia,

Paweł: http://almostanything.betsafe.com/blog-pl/zostan-naszym-fanem-tygodnia/

Paweł: komentarze mialy byc do czwartku 13 stycznia a wynikow nie ma juz ponad tydzien

Marcin: Przekazałem Pańskie pytanie do naszego działu zajmującego się blogiem na naszej stronie. Jak tylko otrzymamy odpowiedź, skontaktujemy się z Panem drogą mailową.

Paweł: dziękuje za pomoc z Pana strony, jednak nie zmienia to faktu ze gwarancja 15minutowego supportu jest tylko slownie na waszej stronie

Marcin: Zgodnie z regulaminem gwarancji 15 minutowej odpowiedzi, nie obowiązuje ona w przypadku problemów technicznych.

Marcin: Zapewniam Pana, iż dokładamy wszelkich starań aby każdy nasz klient otrzymał odpowiedź na swoje pytanie w ciągu regulaminowych 15 minut.

Marcin: Czy mogę jeszcze w czymś pomóc?

Paweł: Tylko to juz trzeci raz gdy piszac do was czekam ponad godzine lub dluzej i zaslaniacie się problemami technicznymi. Proszę o sprawdzenie kiedy wpłynął email i zgodnie z gwarancja 15min supportu zwracam się z prosba o dodanie do konta kwoty 30 pln tak jak gwarantujecie

Marcin: Proszę o przesłanie kopi wysłanego do nas maila na adres [email protected] . Wówczas Pańska sprawa zostanie dokładnie sprawdzona i jeżeli faktycznie otrzymaliśmy Pańską wiadomość a Pan nie otrzymał odpowiedzi w ciągu gwarantowanych 15 minut bonus 30pln zostanie dodany do Pańskiego konta gracza.

Paweł: Niestety w waszym regulaminie nie wyczytałem że mam zapisywac kazdego emaila wysylanego do was... kopii takiej nie posiadam. Proszę natomiast Państwa o sprawdzenie tego gdyż do was należy obsługa. Rozumiem ze od wczorajszego wieczora mieliscie problemy techniczne do tej pory, rozumiem. W takim razie licze ze nie majac problemow poradzicie sobie z odpowiedzia na moje wczorajsze pytanie w ciagu 15 min

Marcin: Proszę chwilę poczekać.

Paweł: ok

Marcin: Nie odnotowaliśmy Pańskiej wiadomości w naszej skrzyncze pocztowej. Jeżeli nie posiada Pan kopi swojego maila, nie możemy stwierdzić czy wiadomość została do nas faktycznie wysłana. Zapewniam Pana, iż gdybyśmy otrzymali Pańską wiadomość, odpowiedź została by udzielona w regulaminowym czasie.

Paweł: Mówiłem iż nie posiadam kopii gdyz nie zapisuje emaili do was, wiec prosze nie zaslaniac sie kopia, rozumiem ze kopiujac email z waszej strony i wklejajac go wstawilem zly email bo innego wytlumaczenia nie widze. nie zamierzam sie klocic o glupie 30 zl bo i tak macie swoje regulaminy jak widac ze te pieniadze nie zostana przyznane. Z całym szacunkiem pozdrawiam i koncze ta rozmowe bo nie widze wiekszego sensu jej ciągniecia. Wciąż czekam na odpowiedz w sprawie konkursow... sprzed dwoch tygodni. Kopia rozmowy trafi na forum bukmacherskie bo chce pokazac jak działa wasz 15 min support . POZDRAWIAM!

Marcin: Dziękuję za rozmowę. W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań prosimy o ponowny kontakt.

Marcin: Życzę miłego dnia!
 
bludek 367

bludek

Użytkownik
Sporo czytałem na temat tej &quot;gwarancji 15 minutowej odpowiedzi&quot; i zawsze opinie były podobne - jest to wielka ściema, a support w znakomitej większości wypadków znajdzie powód, aby pieniędzy nie rozdawać.

Albo pytanie, które zadano nie &quot;kwalifikuje się do gwarancji&quot;, albo support zasłania się swoimi godzinami pracy (mimo iż gwarancja obowiązuję 24 godzina na dobę), albo tłumaczą się właśnie problemami technicznymi.
 
wojas 11

wojas

Użytkownik
duży plusik dla Betsafe. Dzisiaj o 14 zleciłem wypłatę środków na swoje konto (oczywiście po wcześniejszej weryfikacji dokumentów) i uwaga... po 1h (o 15) miałem już środki na rachunku bankowym...
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom