Grałem u nich sporo i polecam naprawde ale wczoraj zalezalo mi na szybkiej odpowiedzi i skorzystałem z ich supportu ktory gwarantuje 15min obsluge. Odpowiedzi nie dotałem przez ok 24h wiec postanowilem sprawdzic jak działa ta gwarancja ze daja 30pln. oto rozmowa:
Marcin: Witam, w czym mogę pomóc?
Paweł: Witam serdecznie
Paweł: otóż wczorajszego dnia, a dokładniej wieczorem przesłałem do supportu emailem wiadomosc z kilkoma zapytaniami a do tej chwili nie otrzymałem odpowiedzi
Marcin: Proszę o sprecyzowanie kiedy przesłał Pan do nas wiadomość.
Paweł: Niestety nie zapisuje wszystkich wiadomosci i nie moge określić dokładnej godziny. email wyslany z *********
Marcin: Proszę chwilę poczekać.
Paweł: dobrze nie ma problemu
Marcin: Odnotowaliśmy wczoraj drobne problemy techniczne z naszą skrzynką pocztową. Na chwilę obecną nie widzę Pańskiej wiadomości w naszym systemie. Mogę Panu pomóc na naszym liveczacie.
Paweł: Teraz to połowa tamtego emaila jest nieaktualna juz... jesli chwalicie się 15 min supportem to nalezy tego dotrzymywac..
Paweł: pytanie drugie dotyczyło rozwiazan konkursow
Paweł: fan tygodnia i komentarz tygodnia ktorych to nie podano zwyciezcow na Państwa blogu
Marcin: Wyniki konkursów zostaną opublikowane na naszym blogu w ciągu najbliższych 24h.
Paweł: tylko od konkursu minelo juz prawie dwa tygodnie, chwileczke sprawdze
Marcin: Proszę chwilę poczekać.
Paweł: 10 stycznia,
Paweł:
http://almostanything.betsafe.com/blog-pl/zostan-naszym-fanem-tygodnia/
Paweł: komentarze mialy byc do czwartku 13 stycznia a wynikow nie ma juz ponad tydzien
Marcin: Przekazałem Pańskie pytanie do naszego działu zajmującego się blogiem na naszej stronie. Jak tylko otrzymamy odpowiedź, skontaktujemy się z Panem drogą mailową.
Paweł: dziękuje za pomoc z Pana strony, jednak nie zmienia to faktu ze gwarancja 15minutowego supportu jest tylko slownie na waszej stronie
Marcin: Zgodnie z regulaminem gwarancji 15 minutowej odpowiedzi, nie obowiązuje ona w przypadku problemów technicznych.
Marcin: Zapewniam Pana, iż dokładamy wszelkich starań aby każdy nasz klient otrzymał odpowiedź na swoje pytanie w ciągu regulaminowych 15 minut.
Marcin: Czy mogę jeszcze w czymś pomóc?
Paweł: Tylko to juz trzeci raz gdy piszac do was czekam ponad godzine lub dluzej i zaslaniacie się problemami technicznymi. Proszę o
sprawdzenie kiedy wpłynął email i zgodnie z gwarancja 15min supportu zwracam się z prosba o dodanie do konta kwoty 30 pln tak jak gwarantujecie
Marcin: Proszę o przesłanie kopi wysłanego do nas maila na adres
[email protected] . Wówczas Pańska sprawa zostanie dokładnie sprawdzona i jeżeli faktycznie otrzymaliśmy Pańską wiadomość a Pan nie otrzymał odpowiedzi w ciągu gwarantowanych 15 minut bonus 30pln zostanie dodany do Pańskiego konta gracza.
Paweł: Niestety w waszym regulaminie nie wyczytałem że mam zapisywac kazdego emaila wysylanego do was... kopii takiej nie posiadam. Proszę natomiast Państwa o
sprawdzenie tego gdyż do was należy obsługa. Rozumiem ze od wczorajszego wieczora mieliscie problemy techniczne do tej pory, rozumiem. W takim razie licze ze nie majac problemow poradzicie sobie z odpowiedzia na moje wczorajsze pytanie w ciagu 15 min
Marcin: Proszę chwilę poczekać.
Paweł: ok
Marcin: Nie odnotowaliśmy Pańskiej wiadomości w naszej skrzyncze pocztowej. Jeżeli nie posiada Pan kopi swojego maila, nie możemy stwierdzić czy wiadomość została do nas faktycznie wysłana. Zapewniam Pana, iż gdybyśmy otrzymali Pańską wiadomość, odpowiedź została by udzielona w regulaminowym czasie.
Paweł: Mówiłem iż nie posiadam kopii gdyz nie zapisuje emaili do was, wiec prosze nie zaslaniac sie kopia, rozumiem ze kopiujac email z waszej strony i wklejajac go wstawilem zly email bo innego wytlumaczenia nie widze. nie zamierzam sie klocic o glupie 30 zl bo i tak macie swoje regulaminy jak widac ze te pieniadze nie zostana przyznane. Z całym szacunkiem pozdrawiam i koncze ta rozmowe bo nie widze wiekszego sensu jej ciągniecia. Wciąż czekam na odpowiedz w sprawie konkursow... sprzed dwoch tygodni. Kopia rozmowy trafi na
forum bukmacherskie bo chce pokazac jak działa wasz 15 min support . POZDRAWIAM!
Marcin: Dziękuję za rozmowę. W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań prosimy o ponowny kontakt.
Marcin: Życzę miłego dnia!