Staram sie wysylac informacje, ze dowod wplynal, weryfikacja przeszla pomyslnie etc.
Na naszej stronie jest informacja o naszych problm z ksiegowaniem. Wsadzilismy ja od razu, jak ktos nam zasugerowal, ze jest to nie fair, ze takiej informacji brak (bo i mial racje).
"Troche tego nie rozumiem, podobno rozwiazaliscie problem z przelewami, wiec czemu nie mozecie zrobic wszytskich zaleglych w 1 dzien?"
No to juz tlumacze... w grudniu wyslalismy 4 przelewy. 3 z nich nie przeszly. To nie jest tak, ze w ciagu 5 dni dostajemy kase sporotem i wiemy co jest grane. Te pieniadze krazyly ok 3 tygodni - kazdego dnia liczylem, ze w koncu bedzie zaksiegowane. Ostatni przelew "przeszedl", wiec napisalem,ze problem najprawdopodobniej zostal rozwiazany, dokladnie napisalem:
"aktualnie jestesmy na 28 grudnia z bonusami. Przed weekendem poszedl kolejny przelew. Mamy nadzieje, ze tak jak poprzednio juz nie bedzie problemow i kasa dojdzie, wiec nadrobimy zaleglosci."
Puscilismy kase, ale wczoraj wieczorem dostalem informacje, ze przelew znow nie przeszedl. Dlaczego - nie wiem. Mam wrazenie, ze PP tez do konca nie wie, bo teoretycznie wszystko jest ok. Niestety najgorsza informacja jest taka, ze przelew nie doszedl i znow sie robi kolejka - za ktora przepraszamy.
JA rozumiem Wasze rozgoryczenie etc. Wiarygodnosc SuperGame zostala mocno nadszarpnieta, co zreszta odczuwamy na ilosci rejestracji. Jednak tak jak poprzednio moge zagwarantowac ze kasiorka bedzie.