Daj znać później jak sprawa się potoczy?
I tu przydatna informacja:
IBAS to wiarygodna, zupełnie niezależna strona trzecia, oferująca klientom rozpatrzenie sporów dotyczących zakładów z operatorem. bet365 jest operatorem zarejestrowanym w IBAS.
Zobowiązania IBAS
1. Zagwarantować bezstronność i uczciwość obu stronom sporu.
2. Rozważać każdą sprawę niezależnie.
3. Orzekać w sprawach zgodnie z faktami, biorąc pod uwagę zasady operatora.
4. Zarządzać pełną, aktualną rejestracją operatorów, którzy jako członkowie zdeklarowali się spełniać zasady IBAS w sporach dotyczących zakładów.
5. Utrzymywać zespół ekspertów (niezwiązanych z branżą zakładów) posiadających niezbędne doświadczenie i zrozumienie, aby zapewnić wiarygodny arbitraż.
6. Poświęcać odpowiednią uwagę wszystkim sporom.
7. Zapewniać poufność dotyczącą komunikacji podczas przebiegu procesu arbitrażu.
Jak działa IBAS?
Spory są rozpatrywane na podstawie formularza arbitrażu IBAS, w którym powinny być wyszczególnione wszystkie szczegóły sporu. IBAS pod żadnym pozorem nie rozstrzyga spraw zgłaszanych osobiście lub przez telefon.
Procedura orzekania w przypadku sporu o zakład
Jeśli Service Manager wykorzystał wszystkie inne metody rozwiązania sporu, nasz zespół ekspertów zostanie poproszony o wydanie orzeczenia.
1. Klienci mogą dzwonić na numer IBAS, +44 (0) 207 347 5883 (obsługa tylko w języku angielskim), który jest dostępny 24 godziny na dobę w celu uzyskania formularza. Po szczegółowe dane kontaktowe należy odwiedzić stronę IBAS.
2. Klient powinien uważnie wypełnić formularz podając wszystkie odpowiednie informacje/dowody.
3. Po otrzymaniu formularza, Service Manager, jeśli uzna to za stosowne, przekaże spór do IBAS celem wydania werdyktu.
Po rozpatrzeniu sprawy, obie strony zostaną poinformowane na piśmie o decyzji.
Czy orzeczenie IBAS będzie wyegzekwowane?
Wszyscy operatorzy zarejestrowani w IBAS zobowiązani są do przestrzegania werdyktów IBAS. Operator, który nie zastosuje się do werdyktu zostanie usunięty z listy IBAS.
Cele IBAS
1. Dążyć do lepszego zrozumienia między operatorem a jego klientami.
2. Prowadzić kampanię na rzecz konsekwencji, jasności i uczciwości w zasadach przez wszystkich operatorów.
3. Doradzać operatorom oraz klientom o powszechnych rodzajach niewłaściwych i nieakceptowanych zakładów w celu zmniejszenia liczby sporów.
4. Zachęcić zarejestrowanych operatorów do prezentowania logo IBAS w swoich siedzibach i na swoich stronach, (
http://www.ibas-uk.com) celem podkreślenia zobowiązań wobec klientów.
5. Szukać ciągłych udoskonaleń w IBAS na korzyść zarówno operatorów, jak i klientów.
Platforma internetowego rozstrzygania sporów (ODR)
Alternatywnie, możesz skierować sprawę do arbitrażu za pośrednictwem Platformy ODR.