>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Wypłata z Moneybookers - Skrill

D 3

ddsz

Użytkownik
Podczas próby przelania kasy pomiędzy użytkownikami wyskakuje komunikat ze transakcja nie może zostać zrealizowane ze względu na to iz numer IP wskazuje na kraj gdzie hazard jest nie legalny. Wczesniej nie bylo porblemow.. Co mozna zrobic w tej sytuacji? Czy w Anglii np. taki przelew by juz zatwierdzili?
 
sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
Jak wygląda proces weryfikacji? Wczoraj dodałem konto i dalej nie mogę wypłacać ze Skrilla na to konto.
Jak chcesz zweryfikować rachunek to musisz wpłacic jakas kwotę ze swojego konta na podany numer konta MB, musisz zrobić normalny przelew, nie przez p24. Pozatym wyslij im dowod i jakas fakture albo wyciag bankowy.
 
Otrzymane punkty reputacji: +8
sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
Podczas próby przelania kasy pomiędzy użytkownikami wyskakuje komunikat ze transakcja nie może zostać zrealizowane ze względu na to iz numer IP wskazuje na kraj gdzie hazard jest nie legalny. Wczesniej nie bylo porblemow.. Co mozna zrobic w tej sytuacji? Czy w Anglii np. taki przelew by juz zatwierdzili?

Wrzuć screen tego... Moneybookers nie słuzy tylko i wyłacznie do celów hazardowych, przesyłanie pieniędzy między użytkownikami nie ma nic wspólnego z hazardem. Coś sciemniasz...

Jeżeli wyjadę dajmy na to do Anglii i tam wypłace całą kase z moneybooka to będzie to juz legal?
NIE
 
D 3

ddsz

Użytkownik
Nie ściemniam jedyny powód jaki mi przychodzi do głowy to jeszcze ni zatwierdzili tego konta pod względem weryfikacji dowodu os. dostali email ze skanami otworzyli sprawe ale jeszcze nie odpisali wiec moze dlatego takie jaja ale wiem ze w takich sytuacjach jest inny komunikat ze przesylanie pieniedzy zostaje po prostu na czas weryfikacji uniemozliwione, sam juz ni wiem o co moze chodzic, screena wrzuce potem teraz ni moge
 
D 3

ddsz

Użytkownik
Znalezione na jednym z forów:
W odpowiedzi na Pana pytanie informujemy iż firma Moneybookers umozliwia klientom dokonywanie wybranych platnosci online, jednak kazdy uzytkownik powinien we wlasnym zakresie dbac o to, by jego dzialania byly zgodne z obowiazujacym prawem kraju, w ktorym sie znajduje.
Jak dotad nie wplynely do nas zapytania, dotyczace Pana konta. Jezeli jednak oficjalne wladze poprosza o tego typu informacje, firma Moneybookers ma obowiazek jej udzielenia. Wiecej szczegolow odnajdzie Pan w punkcie 11.2 naszych Warunkow Umowy.
Mamy nadzieję, że informacja okaże się dla Pana pomocna. W razie wątpliwości zapraszamy do ponownego kontaktu.

i punkt 11.2 wyżej wspomnianych warunków umowy:
11.2. Surowo zabrania się dokonywania płatności dla lub akceptowania płatności od osób lub podmiotów oferujących nielegalne usługi hazardowe, włączając w to (lecz nie ograniczając się do) nielegalnych zakładów sportowych, gier w kasynach oraz pokera. Mamy prawo do zawieszenia lub zamknięcia konta Moneybookers w każdej chwili bądź też odmówienia realizacji lub unieważnienia danej transakcji w przypadku, gdy będziemy podejrzewali, że bezpośrednio lub pośrednio używają Państwo konta Moneybookers do nielegalnych transakcji hazardowych lub konto jest używane w powiązaniu z takimi transakcjami. Do krajów, w których zabroniony jest hazard on-line zaliczają się Stany Zjednoczone Ameryki, Turcja, Chiny, Malezja i Izrael. Niniejsza lista nie jest wyczerpująca i do zakresu Państwa obowiązków należy upewnienie się, że nie używają Państwo naszych usług do transakcji, które mogą być uważane za nielegalne w obrębie jurysdykcji kraju, w którym Państwo mieszkają.
 
D 3

ddsz

Użytkownik
A więc tak, komunikat: Sorry, based on your IP address we believe you are located in a country where online gaming is restricted. For legal reasons we cannot process this transaction
i jak się okazało to chyba przez to ze konto było nie do końca zweryfikowane przed chwilą zostało w pełni zweryfikowane i przelew poszedł z jednego user MB do drugiego, problem jednak istnieje bo na innym forum znalazłem uzytkownikow ktorzy maja te same problemy z przesylaniem kasy i z tym komunikatem. Duzo ludzi mowi ze dla wiekszych kwot lepszy jest Neteller... nie wiem co robić, da sie z MB na NETELLER przeslac bezposrednio kase?
 
scotratez 66,6K

scotratez

Użytkownik
mam pytanie do użykowników skirill. Podczas wypłaty z bukmachera dostałem powiadomienie kilka godzin później, iż wypłata wpłynęła od bukmachera na konto skrill. Wchodze na skrill, a saldo wynosi tyle ile wynosiło. Natomiast kwota jaką wysłałem przez bukmachera widnieje w skrill jako saldo finalne. Obok znajduje się znaczek zapytania z informacją &quot;To są Twoje dostępne środki nie uwzględniające transakcji dokonanych za pomocą karty skrill mastercards które nie zostały jeszcze sfinalizowane. Nie mogę tych pieniędzy wypłacić ani zrobić czegokolwiek. Tak jakby ich nie było. Dodam że przelew był robiony na rachunek bankowy za pośrednictwem skrill. Rachunek bankowy również nie zarejestrował wpłaty. Ktoś wie o co chodzi?
 
pingwin 117

pingwin

Użytkownik
Mam podobnie wypłaciłem wczoraj z Bet365 na Skrilla i dostałem maila od skrilla że wpłynęła mi kasa od bet365 a po zalogowaniu się nic tam nie ma, ani śladu po pieniądzach ... Wypłaciłem używając ING Bank Śląski via Skrill, więc co teraz ? Pieniądze poszły od razu na moje konto bankowe czy co bo nie wiem ? Support mi nie odpowiedział do tej pory na mail, wczoraj pisałem do nich.
 
G 0

groniak_ns

Użytkownik
Dowiedzial sie ktoś może o co chodzi z tym, że pieniadze widnieja jako saldo finalne z którymi nic sie nie da zrobić? Bo mam podobny problem.
 
krecik1988 246

krecik1988

Użytkownik
panowie pytanko. Proszę o pomoc. W piątek zleciłem wypłatę ze Skrill na konto w pko bp. Dziś o 15 otrzymałem mail, że wypłata ostała przetworzona. Zawsze po takim mailu kasa na koncie była po godzinie. Teraz kasy na koncie cały czas brak, a sesja w banku była o 17.20 czyli 2 godz po mailu od skrill.. Miał ktoś kiedys taki problem? Kaska dojdzie jutro czy mam do nich pisac?
 
tnf 253

tnf

Użytkownik
Ja na weryfikacje konta bankowego po zwykłym przelewie czekał prawie... miesiąc ! Wysłałem emaila z zapytanie i nie raczyli odpowiedzieć.
Czy przy każdej jednorazowej wypłacie na konto zawsze jest jakaś prowizja pobierana ?
 
S 212

synpresleja

Użytkownik
czy osoby z kontem VIP odczuły rożnicę w czasie trwania wypłaty na konto bankowe? miało być priorytetowo ,a prócz poniedziałków w tyg idzie ślamazarnie..
 
B 0

bosniak

Użytkownik
czy osoby z kontem VIP odczuły rożnicę w czasie trwania wypłaty na konto bankowe? miało być priorytetowo ,a prócz poniedziałków w tyg idzie ślamazarnie..
Napisz do nich mail, że Ci kasa potrzebna, to zwiększą priorytet wypłaty
 
Do góry Bottom