Masz problemy z weryfikacją czy zablokowali ci tylko opcje wpłat/wypłat? Bo mam podobnieJa dzwonilem na międzynarodowy nr tel i gadałem na czacie holenderskim. Normalnie można po ang. Gość mówił że polski support jest mały. Czat miał wczoraj działać ale nie działa. Mam problemy bo poblokowali mi wypłaty gość mówił że do środy powinni zweryfikować. Nie wierzę im w ogóle. Dlatego codziennie mecze ich na chacie. Wygrałem sporo dlatego jak mi to odblokuja to arrivederci. Takich problemów z obsługą i weryfikacja nie spotkałem jeszcze w żadnym buku.
Zobacz ile buków wyszło z pl, nawet nie wiesz jaki oni mają tam zapewne dym. Napisali że jest ok to zweryfikują, poczekaj trocheZ weryfikacja. Wysłałem komplet dokumentów a te paly do szczania nawet na maile nodp. Gadam na międzynarodowym czacie i mówią że niby ok. Jednak dalej bez zmian.
Musisz wpisać "PL" przed numerem konta. Ma to wyglądać tak:Witajcie. Mam pytanie. Chce wypłacić kase na konto jednak po wpisaniu danych wyskakuje informacja o błędnym numerze IBAN. Mieliście coś takiego? Gdzie tkwi błąd?
Wpisywałem tak jak napisałeś i wyskakiwał błąd. Dopiero gdy zleciłem wypłatę przez smartfona system zaakceptował IBAN i pozostałe dane. Kaska w drodze :jupisdfgdfg:Musisz wpisać "PL" przed numerem konta. Ma to wyglądać tak:
PL801600xxxxxxx.....
Lub ze spacją pomiędzy literami a cyframi. Ale tak jak napisałem powyżej powinno być ok.
Czat działa, jednak na polskim miałem czekać zanim ogarną 10 osób. Poszedłem na angielski i poszło szybko.Nie wiesz może kiedy czat zacznie działać ,albo na wiadomości zaczną odpisywać?