Odnosnie mojej sprawy: pieniadze nie wyplacone, odpowiedzi supportu wiecznie te same, zlamales regulamin i nie wyplacimy ci kasy(szczegolnie jesli jest to gruba kasa) ...
Co ciekawe odnosnie ich T&C maja tam taki punkt:
5. User Complaints
Jesli nie jestes zadowolony z danej sprawy mozesz zlozyc skarge: na poczatku jest ona rozpatrywana poprzez normalny support/senior support/ Head of Customer Support. Pozniej jesli nie jestes zadowolony z decyzji mozesz odwolac sie do firmy ktora dala licencje czyli ...
https://www.curacao-egaming.com/
ponad tydzien temu 2 maile napisane 0 odpowiedzi
zaczalem szukac odpowiedzi i odnosnie ich regulatora curacao-egaming:
"
You will not get any satisfaction if you try to contact the issuer of Curacao licenses, as time and time again we have seen and heard complaints from players that go unanswered when sent to the issuer of Curacao licenses. So if you do have any problems at any such site you are not going to get any help getting them looked into or resolved."
https://www.legalgamblingandthelaw.com/worldwide-gambling-licensing-authorities/government-curacao#Can_I_Complain_to_the_License_Issuer
wiele innych rowniez stron pisze podobnie o tym regulatorze.
Jedzmy dalej, jesli regulator(Curacao e-Gaming) nie wyda przychylnej opinii wtedy ostatnia nadzieja na rozwiazanie sporu jest: IBAS (Independent Betting Adjudication Service), co ciekawe WINMASTERS NIE JEST ZAREJESTROWANYM OPERATOREM na tej stronie.
http://www.ibas-uk.com/registeredOperators.php?start=w-z&bookId=1145
Wiec warto trzymac sie jak najdalej tego scierwa.