W
84
winmasters
Użytkownik
Darmowe spiny, dziś jak zwykle od 18 ????
Zapraszamy
Zapraszamy
Twierdzi Pan, iż z powodu niewiadomego błędu Pana przegrany zakład zdublował się.nie polecam, kilkakrotnie zostałem oszukany, polski support nie istnieje a zagraniczny ma ciągle te same odpowiedzi
I tutaj się z Panem nie zgodzę.... jeśli istniałaby jakakolwiek przesłanka, że zakład mógł być zawarty z naszej winy stawka zostałaby zwrócona.<!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone> <wunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <w ???? ontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--> Jeśli była to pomyłka to musiała z czegoś wynikać, system nie odnotował pierwszego zakładu aby później naliczyć dwa. Przypomnę tylko że sprawa została natychmiast zgłoszona po poprawnym zalogowaniu i zorientowaniu się że została pobrana podwójna suma z konta.
Nie jest to jedyna sytuacja gdzie wszystkie sporne sytuacje rozstrzygacie na niekorzyść graczy. <!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <![endif]-->
Możemy tylko przeprosić....Nie polecam grać na poważnie u tego buka. Wcześniej wypłacali mi pieniądze bez problemów, szybkie wypłaty na skrill i ogólnie byłem zadowolony z użytkowania winmasters. Ostatnio trafiłem na live kilka kuponów za większą kwotę i uzbierało mi się na koncie ponad 13 tysięcy pln i zaczęły się problemy. Zleciłem wypłatę najpierw 8000 i niestety nie dotarła już tak szybko jak poprzednie, więc zacząłem pisać do supportu. Na początku zbywali mnie, że przekażą sprawę do odpowiedniego działu itd. Potem angielski support napisał mi, że moje konto jest 'under investigation by security team'. Dziwne, że jak tylko wygrałem większą kwotę to od razu coś jest nie tak.
W tej chwili mam zleconą wypłatę na 6000 (poprzednie anulowałem) oraz jeszcze trochę gotówki na koncie do gry i czekam już kilka dni. Zaczynam się martwić pierwszy raz w życiu o swoje pieniądze u buka, bo nigdy w żadnym buku nie miałem takich problemów.
Ktoś z Was miał podobny przypadek z tym bukmacherem ?
Dzięki za potwierdzenie..... ogólnie niektóre procedury trwają, jak w rządzie , których nie da się przeskoczyć. Aby wszystko było OK ktoś musi klepnąć. Wiemy, że support czasami zwodzi, jednak gdyby za każdym razem otrzymał Pan tą samą zbywającą odpowiedź chyba też nie czułby się Pan uspokojony ????Racja, pieniądze zostały wpłacone. Jedynie szkoda, że to tak długo trwało, ale mam nadzieję że w przyszłości nie będzie takich problemów, bo wcześniej nie miałem żadnych zarzutów do tego bukmachera.
Znowu przeciągną jak poprzednim razem ... a wcale nie zdziwie się jak wypłacą i "polecisz" z powodu "zarobkowej gry" albo innych bzdetów bo ktoś w supporcie klepnie , a jak już jesteś u nich "under investigation by security team" to sam się domyśl ????A ja mam znów pytanie, czy kolejna wypłata znów musi trwać tak długo ? Zleciłem ją w piątek i do dziś nie dostałem konkretnej odpowiedzi od supportu dlaczego jeszcze jej nie otrzymałem.
Myślałem, że po tak długim czekaniu na pierwszą wypłatę moje konto już jest ok i wypłaty będą robione tak szybko jak kiedyś.
Proszę Pana przedstawiciela z winmasters aby to sprawdzić.
z tego co wiem, Pana wypłata już została zrealizowana.A ja mam znów pytanie, czy kolejna wypłata znów musi trwać tak długo ? Zleciłem ją w piątek i do dziś nie dostałem konkretnej odpowiedzi od supportu dlaczego jeszcze jej nie otrzymałem.
Myślałem, że po tak długim czekaniu na pierwszą wypłatę moje konto już jest ok i wypłaty będą robione tak szybko jak kiedyś.
Proszę Pana przedstawiciela z winmasters aby to sprawdzić.
Czy problem się rozwiązał? Co to znaczy, że ma Pan zablokowane zakłady kombi?Dlaczego mam zablokowane zakłady kombi zawierające spotkania e-sportu?
Angielski support odpowiedział, że zakłady kombi są niedostępne dla spotkań e-sport. Szkoda tylko, że nie było takiej informacji w miejscu, gdzie opisane są wszystkie zasady dotyczące spotkań e-sport i teraz muszę wysłać zdjęcia dokumentów itp. żeby podjąć kasę, z której nie mogłem skorzystać z braku informacji...Czy problem się rozwiązał? Co to znaczy, że ma Pan zablokowane zakłady kombi?
Może trzeba zmienić nad zakładem z singla na multi.
Jakby co proszę zrobić screen i wysłać na support.
Dzięki
Wieczorkiem zapraszamy na spiny: dziś Photo Safari
do końca dnia tak by nie można by rozegrać FSWiadomo jak długo strona winmasters będzie niedostępna ?