>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Ustawa hazardowa/ prawo hazardowe cz. 2

Status
Zamknięty.
S 5,9K

scrobek

Użytkownik
Wszystko co do kierunku zmian rozstrzygnie się w poniedziałek od 15:00 na posiedzeniu Komisji Finansów Publicznych:
http://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/PlanPosKom.xsp#row1
Planowane posiedzenia komisji sejmowych
Komisja Finansów Publicznych

Rozpatrzenie sprawozdania podkomisji nadzwyczajnej o rządowym projekcie ustawy o zmianie ustawy o grach hazardowych oraz niektórych innych ustaw (druk nr 795) przedstawia przewodnicząca podkomisji poseł Maria Zuba

https://pl.wikipedia.org/wiki/Maria_Zuba
Jak myślicie jaką Pani przewodnicząca ma wiedzę na temat tej ustawy ?
 
edi8 9,1K

edi8

Forum VIP
W poniedziałek swoje poprawki zgłosi Murdzek, który ostatnio wstrzymał się do głosu i wtedy rozstrzygną się losy ustawy. Kto głosował wczoraj &quot;za&quot; GGR oprócz Posła Wójcikowskiego?
Wójcikowski na pewno poprze poprawki Murdzka, ale kim jest ta trzecia osoba która zadecyduje?
Podkomisja Komisji Finansów Publicznych która wczoraj obradowała, liczy w pełnym składzie 10* posłów a wczoraj było ich 50% stąd te 5 głosów: 2-2-1 i w poniedziałek będzie obradować już nie ta w/w podkomisja a Komisja Finansów Publicznych w składzie 47 posłów:
http://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/agent.xsp?symbol=SKLADKOMST&amp;amp;NrKadencji=8&amp;amp;KodKom=FPB
* wg dzisiejszej wypowiedzi posła Wójcikowskiego, choć na stronie Sejmu jest informacja o aktualnej liczbie 9 posłów...
 
edi8 9,1K

edi8

Forum VIP
Scrobek&gt;&gt;
na poprzedniej stronie masz wypowiedź posła Wójcikowskiego, który jest zastępcą przewodniczącego Komisji Finansów Publicznych i mówi o 10 posłach w tej podkomisji, dlatego właśnie bazowałem na tej podanej przez niego liczbie 10:
Relacja Posła Wójcikowskiego, który wczoraj zgłaszał poprawkę dotyczącą podatku GGR:

&quot;Wczoraj odbyło się posiedzenie podkomisji sejmowej, która w ramach Komisji Finansów Publicznych zajmuje się nową ustawą hazardową - czyli de facto wprowadzeniem państwowego monopolu na twardy hazard i zablokowaniem wszelkiego zagranicznego hazardu przez internet.

Jako członek tej podkomisji stawiłem się na godzinę 13.00 - na dziesięciu posłów podkomisji stawiło się pięciu (czterech z PiS i ja) i po kilku godzinach pracy okazało się, że jest duża szansa na uratowanie części spraw.

Przede wszystkim jest zgoda na zmianę zasad opodatkowania zakładów bukmacherskich - tak aby nie opodatkowywać z góry przychodu (czyli wartości zakładu) bez względu na sukces gracza, a jedynie różnicę pomiędzy sumą wpłat i wypłat.

To tak naprawdę byłoby opodatkowanie dochodu i mogłyby to robić zakłady bukmacherskie a nie gracze. Moja poprawka na podkomisji zakończyła się zaskakującym wynikiem głosowania 2-2-1 (2 za, 2 przeciw, 1 wstrzymujący). Projekt wróci teraz do komisji i tam podejmę dalszą walkę o nową twarz podatku od zakładów bukmacherskich.

Rząd także powinien dać w tej sprawie zielone światło (takie odbieram nieformalne sygnały).

Reszta fundamentalnych poprawek nie ma większych szans na powodzenie. Partii opozycyjnych nie widziałem - trudno było widocznie krzyczeć medialnie z poziomu tej sali...&quot;
 
Otrzymane punkty reputacji: +1
C 445

cristovao

Użytkownik
Panowie (wiem, że jest tu kilku w temacie) o co sprawa teraz się toczy aby nie było podatku 12% tylko od dochodów bukmacherów?
Poza tym o co kaman z tym blokowaniem np. Skrill?
 
R 924

radziooh

Użytkownik
ja się tak zastanawiam. Jeśli ktoś ma limity na bet365, a bet365 wszedłby na polski rynek z domeną .pl byłaby szansa że limity zostaną odwołane?
 
B 293

buks65

Użytkownik
ja się tak zastanawiam. Jeśli ktoś ma limity na bet365, a bet365 wszedłby na polski rynek z domeną .pl byłaby szansa że limity zostaną odwołane?
Jeżeli bet365 wejdzie na nasz rynek z domeną .pl, to PRAWDOPODOBNIE trzeba będzie zakładać nowe konta i każdy będzie miał start od zera.
Ale to tylko takie moje gdybanie...
 
B 482

bmoran

Użytkownik
Moje pytania:
1. Czy ktos wie jak w praktyce wyglada niby podatek GGR? Ja rozumiem to tak, ze na koniec roku sumuje sie ilosc postawionych stawej, odejmuje wygrane i ewentualny zysk bedzie opodatkowany? Jesli tak, to taka opcja nie przejdzie bo jak pisze na forum wiekszosc wygrywa, ale statystyka jest taka, ze wygrywa 1-2% osob, wiec podatek z tego bylby zaden, bo nawet niech wygra te 2% osob po 100 tysiecy na czysto to na 100 osob podatek bedzie (przy skali 20%) 40 tysiecy rocznie czyli 3333 miesiecznie czyli 111zl podatku dziennie ze 100 osob czyli troche ponad zlotowka z osoby. To juz lepiej podatek obrotowy na malym poziomie 0,5 czy 1% - szybko, latwo policzyc i kasa od razu sciagnieta, a 0,5% to buki moga pokryc ze swoich zyskow.
2. Podatek od zysku rozliczany po roku, to nie oszukujmy sie, ale jak ktos gra i ma konto ze strata xxx tysiecy to aby cos przyciac to bedzie dawal ogloszenia, ze ma bilans ujemny i za jakas oplata da zawodowemu graczowi dostep zeby ten nie musial placic podatku od wygranych.
3. Co chwile na forum sa wpisy dzieciakow, ktore zabraly skan dowodu ojcu bo maja nascie lat, wiec jak taki zalozy konto i pogra to ojciec wtedy musialby placic podatek? Pewnie nie zaplacilby bo by nie wiedzial, a potem co? Kara? Przeciez ma pan konto zweryfikowane skanem dowodu i listem weryfikacyjnym.
4. Konto na zula Mietka za kilka flaszek wodki, gracz zawodowy wygrywa xxxx i po roku zul niby ma placic podatek - nie zaplaci, co wtedy i jakie rozwiazanie tego problemu ktory jest realny?
 
B 482

bmoran

Użytkownik
1. GGR to podatek odprowadzany przez firmy (chodzi o ich obroty przy wyliczaniu tego podatku), nie przez graczy.
Dzieki za odpowiedz. Czyli ten GGR i ten obecny to patrzec technicznie na to nie zmieni nic, a chodzi tylko o jego wysokosc? Teraz niby te 12% placi gracz, ale to buk rozlicza, jak przezuca podatek na buka to tylko ten podatek formalnie bedzie placil buk, a czy on &quot;sciagnie&quot; to od gracza zwiekszajac sobie powizje czy obnizajac kursy to w sumie dla gracza mala roznica.
 
L 77

low

Użytkownik
Dzieki za odpowiedz. Czyli ten GGR i ten obecny to patrzec technicznie na to nie zmieni nic, a chodzi tylko o jego wysokosc? Teraz niby te 12% placi gracz, ale to buk rozlicza, jak przezuca podatek na buka to tylko ten podatek formalnie bedzie placil buk, a czy on &quot;sciagnie&quot; to od gracza zwiekszajac sobie powizje czy obnizajac kursy to w sumie dla gracza mala roznica.
Jak nic nie zmieni , czlowieku co ty w ogole piszesz za bzdury...
 
B 482

bmoran

Użytkownik
A co zmieni skoro podatek zostanie na takim samym poziomie? Po prostu buk przerzuci go posrednio na gracza np zwiekszajac swoja marze. Bedzie tak jak w sklepie z VATem, niby placi go klient, ale w praktyce placi go sprzedawca do urzedu. No chyba, ze jestes naiwny i wierzysz, ze skoro podatek 12% beda musialy placic buki to beda to robily bez straty dla gracza. Analogiczna sytuacja byla gdy unia nakazala zmniejszenie oplaty za platnosci kartami w sklepach, jasne prowizja spadla, ale firmy swoje zarobic musza wiec podniosly cene dzierzawy terminali, czyli roznica zadna.
 
P 7

paul8801

Użytkownik
&lt;!--[if gte mso 9]&gt;&lt;xml&gt; &lt;o:OfficeDocumentSettings&gt; &lt;o:AllowPNG/&gt; &lt;/o:OfficeDocumentSettings&gt; &lt;/xml&gt;&lt;![endif]--&gt; Chyba nie rozumiesz różnicy miedzy podatkiem GGR a obrotowym.
Obrotowy jak pewnie zauważyłeś, pobierany jest od stawki każdego zakładu (obecnie u nas 12%), natomiast podatek GGR pobierany jest od zysku firmy, a zyski to w uproszczeniu nic innego jak różnica stawek wpłaconych i wypłaconych przez klientów.
&lt;!--[if gte mso 9]&gt;&lt;xml&gt; &lt;w:WordDocument&gt; &lt;w:View&gt;Normal&lt;/w:View&gt; &lt;w:Zoom&gt;0&lt;/w:Zoom&gt; &lt;w:TrackMoves/&gt; &lt;w:TrackFormatting/&gt; &lt;w:HyphenationZone&gt;21&lt;/w:HyphenationZone&gt; &lt;w:punctuationKerning/&gt; &lt;w:ValidateAgainstSchemas/&gt; &lt;w:SaveIfXMLInvalid&gt;false&lt;/w:SaveIfXMLInvalid&gt; &lt;w:IgnoreMixedContent&gt;false&lt;/w:IgnoreMixedContent&gt; &lt;w:AlwaysShowPlaceholderText&gt;false&lt;/w:AlwaysShowPlaceholderText&gt; &lt;w ???? oNotPromoteQF/&gt; &lt;w:LidThemeOther&gt;PL&lt;/w:LidThemeOther&gt; &lt;w:LidThemeAsian&gt;X-NONE&lt;/w:LidThemeAsian&gt; &lt;w:LidThemeComplexScript&gt;X-NONE&lt;/w:LidThemeComplexScript&gt; &lt;w:Compatibility&gt; &lt;w:BreakWrappedTables/&gt; &lt;w:SnapToGridInCell/&gt; &lt;w:WrapTextWithPunct/&gt; &lt;w:UseAsianBreakRules/&gt; &lt;w ???? ontGrowAutofit/&gt; &lt;w:SplitPgBreakAndParaMark/&gt; &lt;w:EnableOpenTypeKerning/&gt; &lt;w ???? ontFlipMirrorIndents/&gt; &lt;w:OverrideTableStyleHps/&gt; &lt;/w:Compatibility&gt; &lt;m:mathPr&gt; &lt;m:mathFont m:val=&quot;Cambria Math&quot;/&gt; &lt;m:brkBin m:val=&quot;before&quot;/&gt; &lt;m:brkBinSub m:val=&quot;--&quot;/&gt; &lt;m:smallFrac m:val=&quot;off&quot;/&gt; &lt;m:dispDef/&gt; &lt;m:lMargin m:val=&quot;0&quot;/&gt; &lt;m:rMargin m:val=&quot;0&quot;/&gt; &lt;m:defJc m:val=&quot;centerGroup&quot;/&gt; &lt;m:wrapIndent m:val=&quot;1440&quot;/&gt; &lt;m:intLim m:val=&quot;subSup&quot;/&gt; &lt;m:naryLim m:val=&quot;undOvr&quot;/&gt; &lt;/m:mathPr&gt;&lt;/w:WordDocument&gt; &lt;/xml&gt;&lt;![endif]--&gt;&lt;!--[if gte mso 9]&gt;&lt;xml&gt; &lt;w:LatentStyles DefLockedState=&quot;false&quot; DefUnhideWhenUsed=&quot;true&quot; DefSemiHidden=&quot;true&quot; DefQFormat=&quot;false&quot; DefPriority=&quot;99&quot; LatentStyleCount=&quot;267&quot;&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;0&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;Normal&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;9&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;heading 1&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;9&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;heading 2&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;9&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;heading 3&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;9&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;heading 4&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;9&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;heading 5&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;9&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;heading 6&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;9&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;heading 7&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;9&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;heading 8&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;9&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;heading 9&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;39&quot; Name=&quot;toc 1&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;39&quot; Name=&quot;toc 2&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;39&quot; Name=&quot;toc 3&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;39&quot; Name=&quot;toc 4&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;39&quot; Name=&quot;toc 5&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;39&quot; Name=&quot;toc 6&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;39&quot; Name=&quot;toc 7&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;39&quot; Name=&quot;toc 8&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;39&quot; Name=&quot;toc 9&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;35&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;caption&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;10&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;Title&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;1&quot; Name=&quot;Default Paragraph Font&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;11&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;Subtitle&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;22&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;Strong&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;20&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;Emphasis&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;59&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Table Grid&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Placeholder Text&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;1&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;No Spacing&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;60&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Light Shading&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;61&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Light List&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;62&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Light Grid&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;63&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Shading 1&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;64&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Shading 2&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;65&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium List 1&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;66&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium List 2&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;67&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Grid 1&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;68&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Grid 2&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;69&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Grid 3&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;70&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Dark List&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;71&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Colorful Shading&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;72&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Colorful List&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;73&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Colorful Grid&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;60&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Light Shading Accent 1&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;61&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Light List Accent 1&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;62&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Light Grid Accent 1&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;63&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Shading 1 Accent 1&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;64&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Shading 2 Accent 1&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;65&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium List 1 Accent 1&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Revision&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;34&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;List Paragraph&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;29&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;Quote&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;30&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;Intense Quote&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;66&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium List 2 Accent 1&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;67&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Grid 1 Accent 1&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;68&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Grid 2 Accent 1&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;69&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Grid 3 Accent 1&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;70&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Dark List Accent 1&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;71&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Colorful Shading Accent 1&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;72&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Colorful List Accent 1&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;73&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Colorful Grid Accent 1&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;60&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Light Shading Accent 2&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;61&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Light List Accent 2&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;62&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Light Grid Accent 2&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;63&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Shading 1 Accent 2&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;64&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Shading 2 Accent 2&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;65&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium List 1 Accent 2&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;66&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium List 2 Accent 2&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;67&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Grid 1 Accent 2&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;68&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Grid 2 Accent 2&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;69&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Grid 3 Accent 2&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;70&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Dark List Accent 2&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;71&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Colorful Shading Accent 2&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;72&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Colorful List Accent 2&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;73&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Colorful Grid Accent 2&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;60&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Light Shading Accent 3&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;61&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Light List Accent 3&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;62&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Light Grid Accent 3&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;63&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Shading 1 Accent 3&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;64&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Shading 2 Accent 3&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;65&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium List 1 Accent 3&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;66&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium List 2 Accent 3&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;67&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Grid 1 Accent 3&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;68&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Grid 2 Accent 3&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;69&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Grid 3 Accent 3&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;70&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Dark List Accent 3&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;71&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Colorful Shading Accent 3&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;72&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Colorful List Accent 3&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;73&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Colorful Grid Accent 3&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;60&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Light Shading Accent 4&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;61&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Light List Accent 4&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;62&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Light Grid Accent 4&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;63&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Shading 1 Accent 4&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;64&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Shading 2 Accent 4&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;65&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium List 1 Accent 4&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;66&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium List 2 Accent 4&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;67&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Grid 1 Accent 4&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;68&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Grid 2 Accent 4&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;69&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Grid 3 Accent 4&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;70&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Dark List Accent 4&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;71&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Colorful Shading Accent 4&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;72&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Colorful List Accent 4&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;73&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Colorful Grid Accent 4&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;60&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Light Shading Accent 5&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;61&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Light List Accent 5&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;62&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Light Grid Accent 5&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;63&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Shading 1 Accent 5&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;64&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Shading 2 Accent 5&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;65&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium List 1 Accent 5&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;66&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium List 2 Accent 5&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;67&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Grid 1 Accent 5&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;68&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Grid 2 Accent 5&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;69&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Grid 3 Accent 5&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;70&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Dark List Accent 5&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;71&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Colorful Shading Accent 5&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;72&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Colorful List Accent 5&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;73&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Colorful Grid Accent 5&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;60&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Light Shading Accent 6&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;61&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Light List Accent 6&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;62&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Light Grid Accent 6&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;63&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Shading 1 Accent 6&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;64&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Shading 2 Accent 6&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;65&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium List 1 Accent 6&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;66&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium List 2 Accent 6&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;67&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Grid 1 Accent 6&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;68&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Grid 2 Accent 6&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;69&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Medium Grid 3 Accent 6&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;70&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Dark List Accent 6&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;71&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Colorful Shading Accent 6&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;72&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Colorful List Accent 6&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;73&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; Name=&quot;Colorful Grid Accent 6&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;19&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;Subtle Emphasis&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;21&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;Intense Emphasis&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;31&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;Subtle Reference&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;32&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;Intense Reference&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;33&quot; SemiHidden=&quot;false&quot; UnhideWhenUsed=&quot;false&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;Book Title&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;37&quot; Name=&quot;Bibliography&quot;/&gt; &lt;w:LsdException Locked=&quot;false&quot; Priority=&quot;39&quot; QFormat=&quot;true&quot; Name=&quot;TOC Heading&quot;/&gt; &lt;/w:LatentStyles&gt; &lt;/xml&gt;&lt;![endif]--&gt;&lt;!--[if gte mso 10]&gt; &lt;style&gt; /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:&quot;&quot;; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:&quot;Calibri&quot;,&quot;sans-serif&quot;; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-fareast-language:EN-US;} &lt;/style&gt; &lt;![endif]--&gt;
 
edi8 9,1K

edi8

Forum VIP
@bmoran&gt;&gt; abyś zrozumiał to o czym piszesz nie mając o tym zielonego pojęcia, to przyjmij do wiadomości że np. taki potentat na rynku bukmacherskim jak firma Bet365 płaci 15% podatek GGR i wprowadzenie go w UK w grudniu&#39;14 wcale negatywnie nie wpłynęło na wysokość kursów w tej firmie.
Zaś jeśli ten podatek GGR zostanie wprowadzony - oby! - w Polsce, to jego wysokość zapewne będzie wynosić nawet nie 15% a 20% od zysku operatorów, którzy zdecydują się wejść na nasz rynek.
 
Otrzymane punkty reputacji: +30
B 482

bmoran

Użytkownik
Obrotowy jak pewnie zauważyłeś, pobierany jest od stawki każdego zakładu (obecnie u nas 12%), natomiast podatek GGR pobierany jest od zysku firmy, a zyski to w uproszczeniu nic innego jak różnica stawek wpłaconych i wypłaconych przez klientów.
Dzieki. Teraz rozumiem ???? Czyli ten GGR to zwykly podatek od zysku jak placi kazda firma w PL. Wiec czemu by te buki nie dzialaly na zasadzie zwyklych firm, ktore beda placily 19% od zysku? Bo tego koszt licencji i niech dzialaja jak kazda inna firma.
 
aka-shakal 16,7K

aka-shakal

Użytkownik
4. Konto na zula Mietka za kilka flaszek wodki, gracz zawodowy wygrywa xxxx i po roku zul niby ma placic podatek - nie zaplaci, co wtedy i jakie rozwiazanie tego problemu ktory jest realny?
Po 1. jest to przestępstwo, więc nawet nie powinno się tutaj o czymś takim rozmawiać bo to podchodzi pod pewne paragrafy.
Po 2. jak &quot;żul&quot; nie ma nic na koncie, to najpierw przychodzą do niego ponaglenia do zapłaty, a później werdykt sędziowski o stawieniu się w zakładzie karnym. Sprawa też może być umorzona.
Jednak w drugim przypadku śledczy mogliby mieć podejrzenia skąd &quot;żul&quot; ma takie dochody i zaczęło by się dochodzenie kto jest rzeczywistym właścicielem konta.
Jak dojdą do Ciebie masz paragrafy o wykorzystanie cudzych danych, pranie pieniędzy itd.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom