>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
  • Przypomnienie i prośba o zapoznanie oraz stosowanie się do wymienionych wytycznych odnośnie rozliczania swoich typów na forum!
    TUTAJ!

• Nowy projekt na forum!
    Podziel się swoim kuponem!

• Zaobserwuj nasze profile na Insta, X oraz FB i zgarnij gwarantowaną nagrodę!
    SOCIAL MEDIA!

Typy Żużlowe, Sezon 2014

V 161

vogel22

Użytkownik
Witam, będe tu udostępniał typy żużlowe na sezon 2014 rok, głównie skupie się na Enea Ekstralidze (Polska) oraz na Grand Prix i Speedway European Championship. Jestem z Częstochowy, mam 21 lat, świat żużla jest mi dobrze znany od malca na speedway zabierał mnie ojciec, potem już ze znajomymi. Stadion Włókniarza Częstochowa jest około 1 KM od mojego miejsca zamieszkania, także z uwagi na to iż jestem studentem i mam troszke wolnego czasu, to jestem praktycznie na każdym treningu Włókniarza, siedze w parku maszyn, jestem blisko zawodników, także obserwuje i widze aktualną sytuacje dotyczącą sprzętu i predyspozycji danych zawodników jak i przygotowania toru przed danym spotkaniem. Postanowiłem że będe się dzielił z Wami moimi spostrzeżeniami, analizami i typami.

Ponadto jestem dość aktywną osobą jeśli chodzi o udzielanie się na innych forach żużlowych, oglądam każde mecze żużlowe w telewizji, nie raz po kilka razy jeśli jakieś szczególnie mi sie spodobały, przykład ( Play Offy Włókniarza z Unibaxem Toruń ) dosyć że byłem na meczach i w Toruniu i u siebie to jeszcze musze spotkanie prześledzić od tej drugiej strony. Mam nadzieje że moje Typy będą dla was pożyteczne, jeśli kiedykolwiek skorzystasz i dzięki mnie sie wzbogaczisz, kliknij DZIĘKI będzie to dla mnie pewną motywacją do działania na tym forum.

Pozdrawiam wszystkich

V 161

vogel22

Użytkownik
a o to typ z dzisiaj z godziny 11:47 --&gt; link jako dowód udostępnienia typów uznajmy to jako dobry początek ????