Witam.
Opiszę całą moją dziwną sytuację z tym bukmacherem.
1. Założyłem konto poprzez link polecający ze strony [CUT] z racji tego, że zobaczyłem, że są fajne bonusy na obstawianie mistrzostw
2. Uzupełniłem wszystkie dane zgodnie ze stanem faktycznym oraz zaznaczyłem wszystkie zgody marketingowe
3. Zapłaciłem 150 zł, grałem kilka dni, wszystko działało bez zarzutu (przegrywałem)
4. Wysłałem skan dokumentu tożsamości poprzez stronę internetową,
superbet mailowo poprosił o przesłanie zeskanowanego dokumentu tożsamości - wysłałem
5. W międzyczasie wpłaciłem kolejne 50 zł na grę - o dziwo trafiłem kupon i wygrałem 1750 zł (zaczęły się problemy)
6. Bonusy zostały zablokowane
7. Otrzymałem wiadomość odnośnie dokumentów i weryfikacji konta:
"Szanowny kliencie
Dziękujemy za dostarczenie dokumentu tożsamości.
Proces weryfikacji tożsamości został pomyślnie zakończony"
8. W międzyczasie napisałem do działu obsługi dlaczego nie działają bonusy, spełniam wszystkie kryteria a bonusy nie są przyznawane
9. Zleciłem wypłatę wygranych pieniędzy 1700 zł (pieniądze zniknęły z konta) - zaczęły się kolejne problemy
10. Dostałem kolejną wiadomość od supportu:
"Szanowny Kliencie,
W celu pełnej weryfikacji konta gracza, prosimy o przesłanie w odpowiedzi na ten e-mail, następujących dokumentów:
- wyciągi bankowe dla wszystkich numerów IBAN, kopie kart lub zrzuty ekranu z kont e-wallet użytych na koncie Superbet;
- swoje zdjęcie (autoportret) wraz z dokumentem tożsamości i kartką z napisem Superbet (wraz z aktualną datą) na tym samym zdjęciu. Wysłane zdjęcie musi być czytelne a dane na dokumencie tożsamości dobrze widoczne.
Uprzejmie informujemy, że wyciąg rachunku bankowego można pobrać z banku lub z aplikacji bankowej w formacie PDF. Dokument ten musi zawierać takie szczegóły tak: numer konta bankowego oraz imię i nazwisko właściciela. Wyciąg musi zawierać co najmniej jedną transakcję do
Superbet (dotyczy to zarówno depozytów, jak i wypłat).
Prosimy o przesłanie wszystkich metod płatności użytych na koncie Superbet.
Do czasu weryfikacji wypłaty będą zablokowane.
Pozdrawiamy
Zespół
Superbet"
11. Odesłałem na tą wiadomość autoportret, oraz dwa pliki pdf, które dotyczyły obu moich depozytów do
superbet (nadal czekam na odpowiedź) - pieniądze wróciły na konto ale jedyne co mogę robić to grać dalej lub robić depozyty, w tą stronę wszystko jest ok
12. Otrzymałem wiadomość na moje zapytanie odnośnie zablokowanych bonusów:
"Szanowny Kliencie,
Informujemy, że dostęp do promocji w serwisie jest ograniczony zgodnie z regulaminem zaakceptowanym przy rejestracji.
Odpowiedni Dział po sprawdzeniu różnych parametrów Konta, oznaczył je jako
próbę nadużycia bonusów.
Ta decyzja została podjęta po szczegółowych kontrolach i Klient nie ma już na nią wpływu.
W przypadku podejrzenia nadużycia bonusu
Superbet może wstrzymać bonusy i wygrane, anulować wszelkie aktywne lub przyszłe bonusy, zablokować lub ograniczyć dostęp do niektórych zakładów i produktów, zamknąć konto i odzyskać kwoty uszkodzone za pośrednictwem konta hazardowego lub prawnie.
Pozdrawiamy,
Zespół
Superbet"
Proszę o pomoc co mam robić dalej w tej sytuacji, nic nie oszukałem, jestem pewien legalności konta. Do kogo mogę się zwrócić aby załatwić tą sprawę sądownie? Patrząc na całą historię to jedyna moja wina to ta, że wygrałem kupon i chciałem wypłacić środki. Szczerze to nie spodziewam się już niczego pozytywnego z Ich strony, patrząc na dotychczasowe działania.