Na wstępie przepraszam za kilkudniową nieobecność. To wyjątkowa sytuacja.
Drodzy Państwo. Jest dokładnie tak jak napisał Yar000.
Doskonale rozumiem wasze stanowisko od strony klienta, chciałbym jednak żebyście też spróbowali zrozumieć sprawę z pozycji Bukmachera. Jest spora grupa klientów, która usiłuje wykorzystać błędy powstałe w rozmaitych okolicznościach. Czasami są to w ostatniej chwili przesunięte spotkania, komplikacje natury informatycznej czy mimowolne, choć rzadkie błędy ludzkie. Gro klientów szukając tego rodzaju okazji lub zauważając ją szybko obstawia dany zakład i kiedy tylko zostanie rozliczony zleca wypłatę środków i świętuje zwycięstwo nie tyle z wygranego kuponu, co z faktu przechytrzenia Bukmachera.
Czy jest to uczciwa postawa?
Nie jesteśmy w stanie przewidzieć wszystkich nietypowych okoliczności i tym samy uniknąć wynikających z nich pomyłek, jednakże dokładamy wszelkich starań aby takich zdarzeń było jak najmniej.
Zawsze postępujemy zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa. Dlatego też w pełni uzasadnionych okolicznościach wysyłamy prośby do klientów o zwrot nienależnie uzyskanych środków finansowych.
Upraszczając trochę sprawę proszę rozważyć sytuację.
Wystawiacie samochód na sprzedaż, omyłkowo zamiast 10000 wpisujecie 1000. Ktoś wygrywa aukcję widząc okazję i co wtedy? Należy oddać samochód czy trzeba wyjaśnić sprawę?
Zapewniam też, że nikt nie straszy sądem. Jest to prośba, ale niestety w przypadku braku współpracy tak jak każda inna osoba mamy prawo wystąpić do sądu. Każdy z Państwa zrobiłby to samo w analogicznej sytuacji.
Na szczęście w większości przypadków uczciwi klienci nie mają problemu ze zrozumieniem sytuacji i przyznaniem racji, zawsze też dołączamy stosowne wyjaśnienie, a w razie czego służymy dodatkową pomocą na mailu i czacie. Większość spraw załatwiamy w pełnym porozumieniu.