Użytkownikiem STS jestem grubo od ponad 2014, także trochę wody upłynęło. Co do za i przeciw to wg mojej opinii:
Plusy:
- jedna z bardziej czytelnych stron i aplikacji mobilnych (dla pieniaczy o gustach i guscikach się nie dyskutuje),
- szybkie wypłaty, z reguły ciężko trafić na wyczerpany limit, chyba że zlecamy kilkanaście tysięcy złotych,
- prosty i intuicyjny interfejs finansów,
- płatnosci blik w uproszczonej formie, bez koniecznosci wybierania banku na stronie operatora, istotne gdy malo czasu zostało do rozpoczęcia spotkania,
- szeroka oferta zdarzeń do obstawiania,
- możliwość oglądania zdarzeń, teraz niestety ograniczona na czas 24h od zagrania kuponu,
Minusy:
- niuanse w chęci wybrania poszczególnych rodzajów zakładów, trzeba wertowac w danym zdarzeniu całą listę, ciekawie ma to rozwiązane
Betfan dla wzrokowcow,
- w przypadkach spornych niejasne zasady rozliczania zdarzeń, dwa kupony dwa inne rozliczenia,
- przy blokadzie weryfikacyjnej i nie wypłaceniu srodkow, brak informacji o jej dokonaniu. Konsultant bardzo często w trakcie weryfikacji wypłaty proponuje cofnięcie wypłaty i możliwość gry za nią. Wtf?
- zmiany kursowe - przy wrzuceniu od trzech zdarzeń na kupon wzwyż zawsze mam zmianę kursowa "in minus" w momencie wysyłki, kiedyś sprawdzałem czy faktycznie kursy się zmieniały wracając do zdarzeń okazywało się ze nie. Wg mnie starają się uciac z kuponu ile się da.
- "
live" dostarcza podmiot zewnętrzny w przypadku błędów STS umywa ręce, ponieważ nie bierze odpowiedzialności.
Dodatkowo:
- chat online i konsultanci - pomijając aspekty, że taka ich
praca, iż działają w głównej mierze jako pracownicy bukmachera, to niestety spółka sama wpływa na obniżenie oceny jakości obsługi i raczej nie liczył bym na szczególną pomoc. Częste nie stosowanie się do zapisów regulaminów, gdy temat dochodzi do punktu, w którym konsultant byłby zobowiązany do realizacji dyspozycji następuje automatyczne zrzucenie na reklamacje, co więcej albo konsultant wciska Tobie kit, co wygląda na jakiś dwustopniowy projekt zrzucania klienta, na "zniechecenie", albo sam nie wie o czym pisze.
- proces reklamacyjny - jeden chyba z gorszych procesów reklamacyjnych wśród bukmacherów. Po pierwsze ze złożonych reklamacji wynika, iż tematy które są w stanie zamknac od reki, bez wypłaty środków rozwiązują w góra dwa, trzy dni, chyba że temat jest jakoś wybitnie skomplikowany. Jeśli reklamacja ma szansę na uznanie roszczenia przedłużaja jej rozwiazanie ile się da, nawet jeśli jej rozwiązanie polega wyłącznie na sprawdzeniu terminu spotkania. Mimo, że są zobowiązani do rozwiązania reklamacji do 28 dni, i przeważnie bez zbędnej zwłoki, to jakby za karę przeciągaja. Co ważne próba uzyskania informacji, na jakim etapie jest reklamacja oraz czy jest konsultowana z jakimś dzialem, spotyka się zawsze z informacja "do 28 dni",
- limity - znam graczy, którzy mieli pozakładane limity, mnie osobiscie to nie dotknelo, a grywalem za rozne kwoty.
Jak ktoś chce rozpocząć granie raczej rekreacyjnie to polecam, natomiast jeśli ktoś gra bardziej poważnie to myślę że na rynku dostępne są lepsze opcje.
Z uprzedzeniem dla obrońców bukmacherow:
Wskazywanie uchybień, niedociągnięć nie jest prywatną krucjatą, a jedynie zauważeniem, że żaden gracz nie jest na straconej pozycji i regulamiy, systemy, dotyczą obu stron, a nie jedenej strony umowy.
Tyle ode mnie.