>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
  • Polecamy się zapoznać
    Regulamin czatu

  • Nowy Projekt na Forum
    WASZE BETY - MOJE KUPONY!

  • EURO 2024 zbliża się wielkimi krokami, wzorem ostatniego Mundialu również na zbliżające się Mistrzostwa Europy wraz z naszymi parterami przygotowaliśmy konkursy na wszystkie spotkania tego turnieju oraz dwa osobne Typery
    BETFAN Typer EURO Niemcy 2024
    forBET EURO 2024 Expert
    W pierwszym uczestnicy zostali wyłonieni w eliminacjach i nie ma już możliwości dołączenia do Typera, natomiast drugi konkurs jest dla wszystkich użytkowników Forum, więc zachęcam do udziału.

    Ogólnie na wszystkie konkursy jest rekordowa suma nagród wynosząca 12 800 PLN oraz ponad 800k punktów reputacji!

    Do odbioru nagród potrzebne są konta u naszych Partnerów, dlatego jeżeli jeszcze nie masz konta u któregoś ze sponsorów konkursów to zachęcam do założenia ich z linków podanych poniżej

    Betters TUTAJ!
    forBET TUTAJ!
    Betfan TUTAJ!
    Betclic TUTAJ!
    Fortuna TUTAJ!
    Betcris TUTAJ!
    Fuksiarz TUTAJ!

Przed sezonem 2010 newsy, plotki itp.

Status
Zamknięty.
snajper 322

snajper

Forum VIP
Fani siedmiokrotnego mistrza świata doczekali się świątecznego prezentu – Mercedes Grand Prix właśnie potwierdził, że w 2010 roku w ekipie Srebrnych Strzał wystąpi Michael Schumacher.
Po trzech latach przerwy, „Schumi” znowu zasiądzie w kokpicie wyścigowego samochodu, aby zmierzyć się z rywalami o miano najlepszego kierowcy F1.
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Jak bedzie kukla mam nadzieje ze zrobi swoja ladna tabelke i tu wklei. Wiec wyglada to teraz tak
Mercedes GP Petronas
1. Michael Schumacher
2. Nico Rosberg
Red Bull
1. Sebastian Vettel
2. Mark Webber
Ferrari
1. Felipe Massa
2. Fernando Alonso
McLaren
1. Lewis Hamilton
2. Jenson Button
Williams
1. Rubens Barrichello
2. Nico Hulkenberg
Renault
1. Robert Kubica
2. Romain Grosjean :?:
Force India
1. Adrian Sutil
2. Vitantonio Liuzzi
Toro Rosso
1. Sebasiten Buemi
2. Jaime Algersuari :?:
Campos Meta
1. Bruno Senna
2. Pedro de la Rosa
Virgin Racing
1. Timo Glock
2. Lucas di Grassi
Lotus
1. Jarno Trulli
2. Heikki Kovalainen
Sauber
1. Nick Heidfeld :?:
2. Kamui Kobayashi
USF1
1. :?:
2. :?:
 
igorini 12

igorini

Użytkownik
Cieżko panowie wytypować kogoś w miejsce niepotwierdzone oficjalnie. Zacznijmy od Renault. Czy Grosjean to najpewniejszy typ na to miejsce? Ja bym tu upartywał jednak Nicka Heidfleda, Giancarlo Fisichelle. Czemu? A to bardzo proste - to jedyni wartościowi, doświadczeni zawodnicy w stawce, których szuka Renault, zapewniające już wcześniej, że potrzebuje dwóch dobrych i doświadczonych już kierowców. Dlatego Ci dwaj panowie są imo najlepszą pozostającą opcją dla francuskiej stajni. Heidfeld mimo iż przez większość nas nielubiany, to nieoszukujmy się -jest równy i w miarę szybki. Fisichella miał trochę pecha w przygodzie w Force India, przez dłuższy czas samochód nie nadawał się do walki nawet o punkciki. Tegoroczne Spa pokazało, że jeśli samochód jest konkurencyjny to Fisi potrafi zniego wiele wycisnąć. Wiem, powiecie - a co z jego występami w Ferrari? Leży przedemną grudniowy numer F1 Racing, w nim wywiad z Robem Smedleyem, inżynierem F.Massy, a potem Luci Badoera i Giancarlo. Mówi on : F60 jeździ się bardzo trudno. To pokazuje, jak cholernie dobrzy są Kimi i Felipe.&quot; Jasne i przejrzyste. Fisi nie jest przecież tak szybki Kimi czy Felipe, to wiemy teraz, a i włoska konstrukcja jak widzimy łatwa w prowadzeniu nie była.

Grosjean to mocna alternatywa, więc szefostwo chyba zawalczy jednak wpierw o Fisiego lub Heidfelda.

Toro Rosso: tu podobno Jaime ma jeździć kolejny rok, nawet osobiście to gdzieś potwierdzał, z tym że nie potwierdziły tego oficjalnie władze TR.

Sauber: Jeśli Heidfeld pójdzie do Renault, tu będzie Fisi, jeśli Fisi tam, to Nick tu. ;]
Może Esteban Gutierrez, który testował słabe F1.09 z pozytywnym skutkiem?

USF1: tutaj, to było jedno nazwisko - Jose Maria Lopez, podobno najbliższy podpisania kontraktu, dużo się o tym transferze mówiło kilka tygodni temu. Drugie miejsce to wielka niewiadoma.

Uf ;]
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Co do Renault nie zapominajmy ze jest to fabryczny zespol juz tylko z nazwy. Lopez kupil 75% akcji a wiadomo dla niego liczy sie kasa. Wiec kto wie czy nie wprowadzi jakiegos swojego debiutanta a razem z nim sponsora. Chcialbym sie mylic....
 
olorak 0

olorak

Użytkownik
Szkoda że Kubica już na 100% nie stworzy duetu z Kamui Kobayashi. Z tego co czytałem był taki pomysł ale podejrzewam ze mogły to być zwykle plotki...w końcówce poprzedniego sezonu ten kierowca mnie zachwycał swoją nieustępliwością, no ale cóż widać że Sauber zna sie na rzeczy i szybko &quot;sprzątną&quot; dobrego kierowce :;/:
 
igorini 12

igorini

Użytkownik
@olorak

Pamiętajmy, że Toyota miała niegłupi bolid, którym dawało się spokojnie dojeżdżać w punktach. Japończyk jest niezły, ale też bez przesady, 2 wyścigi to za mało by kogoś chwalić za dobrą jazdę. Zobaczymy co pokaże w bolidzie Saubera ;]

@snajper

Uf, fakt, zapomnialem wspomnieć o Vitalym Petrovie, który jeździ nieźle w serii GP2, a i sponsorów ma krocie, tak więc masz rację - jest to też możliwośc warta uwagi.
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
@olorak

Pamiętajmy, że Toyota miała niegłupi bolid, którym dawało się spokojnie dojeżdżać w punktach. Japończyk jest niezły, ale też bez przesady, 2 wyścigi to za mało by kogoś chwalić za dobrą jazdę. Zobaczymy co pokaże w bolidzie Saubera ;]

@snajper

Uf, fakt, zapomnialem wspomnieć o Vitalym Petrovie, który jeździ nieźle w serii GP2, a i sponsorów ma krocie, tak więc masz rację - jest to też możliwośc warta uwagi.
i to wlasnie on jest dla mnie najlepszym kandydatem. Nie chce znowu widziec Kubicy i Heidfelda w jednym teamie ????
Co do Kamui Kobayashi, na pewno ten kierowca ma przyszlosc. To raczej nie kierowca pokroju Nakajima ????
A co do USF1 to nie zapominajmy o doswiadczonym Scott Speed (ehh te nazwisko jeszcze). Tylko nie pamietam czy on kiedys wspominal ze do F1 juz nie wroci. A moze bedzie niespodzianka i zatrudnia.... kobiete - Danica Patrick
 
olorak 0

olorak

Użytkownik
Myślę że kobiety jednak nie zatrudnią moim zdaniem jest to za duże ryzyko sportowe aczkolwiek marketingowo na pewno wyszli by na tym dobrze.
 
igorini 12

igorini

Użytkownik
o Danice Patrick, kiedyś dawno były tworzone plotki przez takie amerykańskie gazety pokroju naszego Faktu lub SE :p

@snajper
też nie przepadam za Nickiem, dlatego chcialbym widziec tam Fisichelle, widział troche Ferrari, to może i czegoś się dowiedział a juz w Renault jakiś czas temu przecież jeździł ;]
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Robert Kubica niezbyt często tryskał ostatnio dobrym humorem, ale po wizycie w fabryce Renault F1 w Enstone był w naprawdę świetnym nastroju.
25-latek wsiadł do makiety powstającego modelu Renault R30, aby dokonać przymiarki kokpitu. Krakowianin spotkał się także ze swoim nowym szefem, Erikiem Boullierem. – Byłem już w fabryce, gdy kilka lat temu testowałem dla zespołu [w nagrodę za tytuł w World Series by Renault – przyp. red.], ale fajnie było wrócić i obejrzeć jak wiele się zmieniło – powiedział Polak. – Fabryka jest większa, pojawiły się nowe obiekty, takie jak centrum CFD, które jest niezwykle imponujące i odegra ogromną rolę w rozwoju naszego tegorocznego samochodu. Chodząc po fabryce, poczułem wspaniałą atmosferę. Wszyscy wyglądają na zmotywowanych do walki o tytuł – zupełnie jak ja!
Za kilka dni Polak ponownie odwiedzi fabrykę, aby dopasować fotel. Jak zapewnił, zespół będzie gotowy do rozpoczynających się 1 lutego testów na Circuit Ricardo Tormo w Cheste. – Wykonaliśmy tylko pierwszą fazę w modelu nadwozia, ponieważ pierwszy R30 jeszcze nie jest gotowy – wyjaśnił Kubica. – Sprawdziliśmy gabaryty i dokonaliśmy pomiarów, aby upewnić się, że będę się czuł w samochodzie komfortowo. Będzie kilka drobnych poprawek, ale to nic wielkiego. Niebawem wrócę do Enstone, aby wypróbować właściwy samochód i dokonać przymiarki fotela, więc będziemy gotowi na pierwszy test w Walencji.
Robert przyznał, że nie zna jeszcze całego personelu, ale nawiązał już świetne relacje z inżynierami. – Dotychczas wszystko idzie świetnie, a w fabryce przyjęto mnie naprawdę ciepło – podkreślił krakowianin. – To dopiero początek naszej współpracy i muszę poznać całą ekipę, ale jak na razie sprawy układają się doskonale. Nawiązałem już dobre relacje z moimi inżynierami i na bieżąco dzwonimy do siebie, gdyż chce jak najwięcej dowiedzieć się o samochodzie. Jedynym problemem jest to, że muszę być cierpliwy, a nie mogę się już doczekać pierwszego testu. To była długa zima bez auta. Walencja mogłaby być szybciej!
f1.pl
Bardzo ciekawe, wydaje mi sie ze w spokoju powinnismy czekac na marzec ;)
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Po ponad miesiącu przerwy wracam do działu.
Nauka kosztowała mnei w grudniu i na początku stycznia dużo czasu... teraz nie jest lepiej ale mam nadzieję, że jeszcze w czasie sesji uda mi się wygospodarować na tyle dużo czasu aby aktywnie pomóc snajperowi w dziale i...
tu taka mała tajemnica ale obiecuję, że niedługo dział F1/WRC zyska nowy interesujący temat ;)

Póki co najświeższe doniesienia odnośnie składów/kierowców.

Pedro de la Rosa powróci w sezonie 2010 do startów w Formule 1 po tym, jak udało mu się zapewnić sobie posadę kierowcy wyścigowego w zespole noszącym wciąż nazwę BMW Sauber.
Mający 38 lat Hiszpan był dotychczas kierowcą testowym i zarazem rezerwowym w zespole McLaren i fakt, że według zapowiedzi Jensona Buttona miał jako pierwszy poprowadzić nowy bolid MP4-25 podczas testów w Walencji wskazywał na to, że nie przejdzie on do Saubera.
Po tygodniach niepewności stajnia z Hinwil potwierdziła jednak oficjalnie, że to właśnie de la Rosa będzie partnerem zespołowym Kamuiego Kobayashiego w sezonie 2010. Tym samym w tegorocznych mistrzostwach będziemy mieli do czynienia z dwoma powrotami do ścigania się po trzyletniej przerwie, jako że de la Rosa – podobnie jak Michael Schumacher – po raz ostatni wystartował w grand prix w 2006 roku, zastępując Juana Pablo Montoyę.
Dość zaskakująca decyzja Saubera... de la Rosa nie należał do kierowców wybitnych.
71 startów, 29 punktów - jedno podium, to nie jest wybitny dorobek. Doświadczenie jednak odmówić mu nie można i chyba to odgrywało kluczową rolę. Pedro potrafi współpracować z inżynierami, jest świetnym testerem: Czyżby miał przygotować jak najlepszy bolid młodemu Japończykowi? Według mnei całkiem możliwe ????

Później wrzucę aktualną listę kierowców.
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
No i mamy kolejna prezentacja za sobą, tym razem Ferrari. Okolo godziny 11, pięciu kierowców włoskiej marki zdjęło czerwoną płachtę przykrywającą działo ekipy projektantów, działających pod kierunkiem Nikolasa Tombazisa. Oczom zebranych i milionom internautów ukazał się model F10, w przedniej części mocno nawiązujący do ubiegłorocznego Red Bulla.






Zdjęcia tylko prowizorycznie obrazują zmiany jakie zaszły w ciągu roku. Widać, że zdecydowanie zwiększył się rozstaw osi, zapewne aby zmieścić większy bak paliwa, który w sezonie 2010 będzie musiał utrzymać zapas paliwa na cały dystans wyścigu oraz wyraźnie zmieniony na kształt RB5 (bolid Red Bull z sezonu 2009) nos.



 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Pierwsze zdjęcia Williamsa jakie przeciekły z testów, które właśnie przeprowadza ta stajnia:




Przede wszystkim warto zwrócić uwagę na uniesiony dziób.
Trend, który zapoczątkował zeszłoroczny RB może okazać się bardzo popularny w tym sezonie

Kolejne zdjęcie ????




Kolejne informacje o nowym W.
Film nakręcony przez snajpera (aż dziw, że tak szybko biega - końcówka ;) )
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Rbtzx8ZGJg4[/youtube]
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Kolejna prezentacja za nami.
Dziś swój nowy bolid pokazał zespół dwóch ostatnich mistrzów świata - Hamiltona i Buttona.
Czy nowa maszyna będzie godna kierowców zasiadających ze jej kierownicą? O tym przekonamy się dopiero w lutym. Póki co możemy podziwiać zmiany jakie zaszły w MP4-25 w porównaniu do zeszłorocznego modelu.













W oczy rzuca się przede wszystkim nowa płetwa. Jest wysoka i długa - łączy się z tylnym skrzydłem.
Nos wygląda na podniesiony, jednak nei tak bardzo jak w nowym modelu Ferrari.

Zapraszam do komentowania i oceniania :cool:

edit:





edit 2:
świeżutkie porównanie długości bolidów od snajpera


 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Zespół BMW Sauber (tak, to nadal jest oficjalna nazwa zespołu), dzisiaj dokładnie o 14:30 na torze Ricardo Tormo, pod Walencją zaprezentował nowy bolid- C29, który w sezonie 2010 będzie napędzany jednostkami Ferrari.




//kukla

Peter Sauber napisał do nas, że brakuje mu zdjęcia kierowców więc i ono musiało się pojawić

 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Prezentacja R30 - nowego bolidu Renault No właśnie... czy rzeczywiście?
Czy jesteśmy świadkami zabiegu marketingowego jakich pełno w F1? Czy naszym oczom ukazał się dziś prawdziwy R30 czy tylko jakaś wczesna wersja?
A może to bolid R29 z wprowadzonymi na potrzeby pokazu zmianami? Oto zdjęcie zdobyte przez naszego wysłannika na prezentacji :cool:






a oto porównanie ze starym bolidem:









Teoretycznie R30:






Model R29:






Na pewno mamy do czynienia z innym samochodem.
Pytanie czy taki pojawi się na jutrzejszych testach.


Moim zdaniem nie - szczególnie radzę zwrócić uwagę na nos. Teoretycznie różni się od poprzedniego jednak dalej jest &quot;opadający&quot; snajper/// Ja jeszcze takie fotki z ostaniej chwili wrzuce ????






Czy szefowie Renault pokazali nam nowe cacko czy tylko atrapę?
Czekam na opinie.

No i jeszcze kaski, zeby rozroznic kierowców





 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Zgodnie z przewidywaniami zespół Force India potwierdził dzisiaj, że jego kierowcą testowym i zarazem rezerwowym będzie w tym roku Paul di Resta.



„Chciałbym przede wszystkim podziękować zarówno Paulowi, jak i JR Hildebrandowi za ich wkład podczas testów w Jerez w grudniu ubiegłego roku” – powiedział szef zespołu Vijay Mallya. „Obaj bardzo ciężko pracowali i wywarli na nas duże wrażenie”.
„Jesteśmy bardzo dumni, że ktoś takiego kalibru, jak Paul dołącza do naszego zespołu, jako że jego potencjał dało się wyraźnie dostrzec podczas testów i posiada on odpowiednie predyspozycje, aby stać się kierowcą F1. Program, jaki dla niego przygotowaliśmy pozwoli mu zaznajomić się z samochodem, zespołem i z całym środowiskiem oraz presją wynikającą z zaangażowania w F1. Liczymy na to, że nasza współpraca okaże się bardzo owocna”.
Di Resta, który w ostatnich latach startował w DTM, dodał: „Jestem bardzo podekscytowany, że w końcu otrzymałem szansę dostania się do F1. Cieszę się z rozpoczynania mojej kariery w F1 z Force India – zespołem, który ma spory potencjał. Postrzegam ten ruch jako krok przybliżający mnie do realizacji mojego marzenia, jakim są starty w F1, ale wiem też, że muszę się teraz dużo nauczyć w kwestii samochodu i torów. Myślę, że ten program to doskonały sposób na przygotowanie się w pełni do startów, jeśli pojawi się taka szansa”.
„Mam nadzieję, że jest to początek długoterminowej przyszłości z Force India. Przy całym wsparciu zespołu, wliczając w to szkockiego sponsora Whyte &amp; Mackay, jestem pewny, że możemy się wspólnie rozwijać”.
To informacja TYLKO o kierowcy testowym i o kierowcy testowym.
Paul w testach w Andaluzji udowodnił, że ma duże aspiracje i naprawdę wiele potrafi.
Mimo, że pozycja Sutila jest niezagrożona to całkiem możliwe, że Paula zobaczymy w tym sezonie w którymś z wyścigów. 2 kierowca zespołu Vitantonio Liuzzi zdążył udowodnić, że po powrocie w zeszłym sezonie daleko mu było do formy jaką prezentował 2 lata wcześniej.
Sądzę, że w przypadku słabej postawy na początku sezonu, 29 letni Włoch może zostać zastąpiony przez młodszego Szkota
 
jemjogurt 52

jemjogurt

Użytkownik
Zmiany po spotkaniu Komisji F1

Wczoraj w Paryżu Komisja F1 spotkała się z przedstawicielami FOTA w celu przedyskutowania zmian regulaminu na sezon 2010.
Zgodnie z tym co donosiliśmy rano, Komisja zgodziła się na zmianę systemu punktowego zaproponowanego przez zespoły (25-18-15-12-10-8-6-4-2-1).
Komisja zarządziła także redukcję opon dostępnych podczas weekendu dla każdego zespołu z 14 do 11 zestawów oraz chcąc zmusić ekipy do jazd w piątkowych sesjach treningowych nakazała zwrot 1 zestawu przed startem drugiej sesji i zwrot dwóch zestawów przed trzecią sesją treningową.
W Paryżu zatwierdzono także obowiązek startu czołowej dziesiątki na oponach z ostatniej części kwalifikacji (tych na których zostało ustanowione okrążenie zapewniające pozycję startową).
Komisja F1 został także zobowiązana przez prezydenta FIA, Jean Todta do dalszych prac na nowymi, ekologicznymi technologiami, co zostało dobrze przyjęte przez zespoły.
Na sezon 2011 zdecydowano się zmniejszyć wysokość głównego dyfuzora ze 175 mm do 125 mm i podjęto kroki do zakazu stosowania podwójnych dyfuzorów.
Powyższe zmiany zostaną ratyfikowane przez Światową Radę Sportów Motorowych w ciągu 48 godzin.



Jak dla mnie takie zmiany punktowe, ozywia rywalizacje,
- To dobra decyzja - ocenił szef Toro Rosso Franz Tost. - Kierowcy będą bardziej skłonni do wyprzedzania, co podniesie atrakcyjność zawodów.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom