>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Przed sezonem 2010 newsy, plotki itp.

Status
Zamknięty.
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Wspólnie z Panem modem (tak - z tym z podpisu :]) doszliśmy do wniosku, że przerwa zimowa wcale nie musi oznaczać zmniejszonej aktywności w tym temacie.

Wręcz przeciwnie! Rozpoczynamy akcję &quot;Przed sezonem 2010&quot;.
Do czego będzie służył temat? Oczywiście do opisywania bieżących wydarzeń z życia F1 ale zamieszczać tu będziemy również, efekty naszej grafomanii (tak jest! sami będziemy pisać &quot;artykuły&quot; i &quot;newsy&quot;).

Snajper stworzył bloga - ja się z takim pomysłem nosiłem od dawna... Co z tego wyjdzie? Mamy nadzieję, że większe zainteresowanie Formułą na forum i więcej użytkowników piszących analizy.
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Tydzien temu zakonczyl sie sezon 2009, a ja juz z niecierpliwoscia czekam na rozpoczecie nowego sezonu... Silly Season trwa w najlepsze i do konca roku bedzie nas emocjonowac, a potem przyjdzie czas na zimowe testy. Ja troche wybiegne w przyszlosc i pobawie sie w wytypowanie do jakiego zespolu trafi &quot;wolny&quot; kierowca

RENAULT​


Na pewno ten zespol bedzie nas interesowal w nowym sezonie za sprawa Roberta Kubicy. Ciagle niewiadomo jest kto bedzie jego partnerem. Powaznych kandytatów jest dwoch. Sa nimi Timo Glock oraz Heikki Kovalainen. Ja jednak uwazam ze duzo wieksze szanse ma Niemiec, ktory podczas dwoch ostatnich wyscigów zmagał sie z &quot;kontuzja&quot;. Jak wiemy Toyota opuscila szeregi Formuly 1, a Renault poszukuje kierowcy z przyszloscia na ktorego niewatpliwie zapowiada sie Timo. Niemiec i Polak znaja sie doskonale, razem jezdzili w nizszych seriach wyscigowych oraz spotykali sie na partyjkach pokerowych.

Co do Fina to watpie zeby chcial wracac do francuskiej ekipy. Dla mnie jest on srednim kierowca co pokazuja jego starty w McLarenie gdzie ma do dyspozycji b.dobry bolid a nie potrafi osiagac rezultatów podobnych do Lewisa Hamiltona. Zreszta przyslowie mowi &quot;Do tej samej rzeki nie wchodzi sie dwa razy&quot;

Gdybym byl szefem ekipy z Renault moim drugim kierowca obok Roberta Kubicy byl wlasnie Timo Glock. Obaj kierowcy na pewno sa w stanie sprawic ze francuska ekipa powroci na do czołowki Formuly 1.
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Dzis postanowie wybrac drugiego kierowce do ekipy McLarena. Dla wielu moze okazac sie tu oczywisty wybor, jakim bedzie zatrudnienie Fina. Lecz gdy przyjrzymy sie blizej wcale tak byc nie musi.

McLaren Mercedes​


Od kliku tygodni w roznych prasach pojawiaja sie informacje ze byly partner Roberta Kubicy przymierzany jest do fotelu kierowcy obok Lewisa Hamiltona. Dla aktualnego szefa brytyjskiej ekipy Heidfeld jest niedocenianym kierowca i trudno sie z tym nie zgodzic. Niemiec bral juz udzial w 167 wyscigach, w ktorych jeszcze zadnego nie wygral a raz udalo mu sie zdobyc pole position. Tak doswiadczony kierowca na pewno przyda sie w McLarenie. Po wycofaniu sie BMW z Formuly 1, Nick ma malo czasu na znalezienie sobie nowego pracodawcy. Nawet jezeli Sauber wejdzie do F1 w miejsce Toyoty to sezon 2010 moze byc dla niego meczacy w &quot;nowej&quot; ekipie. Z drugiej strony ma okazje jezdzic w McLarenie u boku bylego mistrza swiata i pewne jest ze bezproblemu zgodzi sie na bycie &quot;drugim&quot; kierowca w zamian za szybki bolid i czolowe miejsca w wyscigu (o ile bedzie umial wykorzystac mozliwosci bolidu)

Teraz czas na Raikkonena.... dostal od Ferrari zadoscuczynienie w wysokosci 17mln dolarow. Jednak jak sie okazalo, dostanie pelna sume jezeli zrobi sobie roczna przerwe w zawodach. Jezeli znajdzie sobie zespol na sezon 2010 dostanie &quot;tylko&quot; 10mln. Skoro juz jestesmy przy kwotach to za jazdy w McLarenie Fin chce dostawac 15mln za sezon. W tej sytuacji dyrektor McLarena Martin Whitmarsh moze nie isc na taka ugode i zrezygnowac z uslug takze bylo mistrza swiata. Raikkonen zreszta moze spac spokojnie, jezeli nie Formula 1 to sprobuje swoich sil w rajdach samochodych, ktore go bardzo pasjonuje. Kto wie czy nie bardziej niz samo F1

Podsumowujac, dla mnie wieksze szanse na angaz w McLarenie ma Niemiec. Szef McLarena docenia go i chetnie widzialby go w swojej ekipie. Nie ma takich wymagan pienieznych jak Raikkonen oraz nie zagrozi pozycji kierowcy nr1 Lewisowi. Z drugiej jednak strony kto by nie chcial zobaczyc Kimiego walczacego z Hamiltonem. Malo tego, Fin smialo moglby skopac mu tylek, jednak czy McLaren chcialby dopusci do takiej sytuacji jak z Alonso? Watpie dlatego uwazam ze w sezonie 2010 u boku Lewisa zobaczymy Nicka Heidfelda.


PS: Oczywiscie zostaje jeszcze Kovalainen, ale uwazam ze moze on sie zegnac z zespolem. Ostatnio wypowiedzial sie publicznie o jego sytuacji w McLarenie, ze jest gorzej traktowany niz Lewis. Taka ciekawostka ze oficjalny sklep McLarena pozbywa sie koszulek Heikkiego w duzych przecenach, takze szanse na jazde ma bardzo nikle w przyszlym sezonie
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Koniec Renault?

Czy to możliwe?


Od blisko tygodnia fani F1 słyszą z każdej strony o zbliżającym się końcu, o wątpliwościach właścicieli, wreszcie o niepewnej przyszłości Roberta i poszukiwaniu nowego pracodawcy.

Czy kolejny zespół po Hondzie, BMW i Toyocie skończy swą przygodę w Formule?
Dla mnie odpowiedź jest prosta - nie!


Wszystko zaczęło się od tajemniczego spotkania.
Na czwarty listopada w Paryżu zwołano zebranie władz francuskiego teamu.
Byli na nim obecni Bob Bell i Jean-Francois Caubet ale przybył również &quot;najważniejszy&quot; - szef koncernu - Carlos Ghosn.
Co na nim omawiano? Nietrudno się domyślić (i tu zgadzam się z większością dziennikarzy) - przyszłość Renault.
Daleki byłbym jednak od snucia spiskowych teorii.

W 2009 roku, zespół zanotował najgorszy wynik od powrotu do elity.
Jedno podium, ósme miejsce wśród konstruktorów, afera singapurska, odejście byłego mistrza świata, fatalne błędy mechaników i wiele innych.
Czy znajdzie się na świecie choć jeden szef, który pozwoliłby swoim pracownikom na coś takiego? Nie sądzę.

Choć Caubet zapewniał dziennikarzy, że budżet na przyszły sezon jest gotowy i trwają prace na nowym bolidem - jego przełożony nie był już takim optymistą. Thomson Reuters dowiedziało się min. że: &quot;(...) Decyzję w sprawie naszego zaangażowania w Formułę 1 ogłosimy przed końcem tego roku”.
Dla mnie jest to typowa zagrywka psychologiczna.
Renault pracuje od dawna nad bolidem R30. Podkreślali to kierowcy, pokazywały to wyniki. Silniki mają świetne (o tym dziwnym trafem nikt nie wspomina) - w końcu jeździ na nich również RB.
Czego więcej trzeba? Zaangażowania!
Nie zawsze pracowników da się zmotywować dając im dużo czasu i pełną swobodę. Taka &quot;anarchia&quot; wewnątrz teamu działa destrukcyjnie, jak widać, szczególnie na mechaników.

Zakontraktowanie Kubicy, kierowcy od dwóch lat określanego jako jedno z objawień F1, któremu najwięksi specjaliści i byli kierowcy wróżą wielką przyszłość to dobry początek sezonu.
Teraz czas na konstruktorów. Jeśli pokażą w zimowych testach, dobry bolid i duże postępy (o co jestem spokojny) to i szefostwo, spojrzy na nich bardziej przychylnym okiem.
A z wyśmienitym kierowcą i mocnym bolidem o motywację w ekipie nie trudno...




W 2010 roku Renault, nie tylko wystartuje w mistrzostwach świata ale również, wiele razy utrze nosa faworytom.
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Jak wszyscy wiemy Robert nie kryje swojego zamilowania do rajdow samochodowych.
W piatek i sobote bedzie startowal we Francji
TUTAJ beda aktualne wyniki.
Ciekawi mnie bardzo jak sobie poradzi, uwazam ze stac go na czolowke ;)
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Nowy-stary&quot; zespół w F1

Z dzisiejszym dniem &quot;przestal&quot; istniec mistrzowski team z 2009, BrawnGP. Zostalo wykupionych 75,1% przez Mercedesa, co sprawia od dnia dzisiejszego zespol bedzie wystepowal pod nazwa Mercedes Grand Prix. Poinformowana rowniez ze szefem zesplu nadal bedzie tworca sukcesow Ross Brawn. Czy to cos zmienia? Owszem i to duzo. Silly Season w kolejnych dniach znowu bedzie gorace. Czego mozemy sie spodziewac?

- Wedlug najnowszych informacji, choc nadal nie potwierdzonych liderem &quot;nowego&quot; zespolu ma zostac Nico Rosberg, ktory zreszta i tak byl w gronie faworytow do fotela w BrawnGP. Teraz w 99% pewne jest ze to on bedzie nr 1 w Mercedes Grand Prix, tylko pytanie kto zostanie jego partnerem?

- Nick Heidfeld wedlug mnie glowny faworyt do jazdy obok Lewisa Hamiltona w McLarenie. Jednak ostatnie dni duzo zmienily i jestem zmuszony do zmiany zdania. Jenson Button byl ostatnio widziany w siedzibie McLarena (Woking). Czyzby negocjowal swoj nowy kontrakt po tym jak Ross Brawn nie chce dac mu pozyczki? Jezeli tak sie stanie to bardzo mozliwe ze zobaczymy dwoch Anglikow i dwoch Niemcow w ekipach Mercedesa. Bo bardzo realne jest zatrudnienie Heidfelda jako partnera Rosberga

- A co dalej z Raikkonenem? Co raz bardziej komplikuje mu sie sytuacja znalezienia dla siebie w tym sezonie miejsca w F1. Czy na prawde odpocznie sobie przez ten rok od F1? A moze czyms nas jeszcze zaskoczy?



Jedno jest pewne, nastepujace dni znowu beda bardzo gorace w spekulacjach kto i gdzie bedzie jezdzil. Kto wie czy nie bedziemy swiadkami niespodzianek, moze nowe zespoly odkryja kary? Bedzie sie dzialo jednym slowem ????
 
w3st 0

w3st

Użytkownik
Kubica coraz mocniej łączony z Mercedesem

Jak informuje hiszpański dziennik &#39;Dario AS&#39;, Robert Kubica może mieć możliwość podpisania kontraktu z Mercedesem w najbliższych tygodniach.

Choć Polak podpisał kontrakt z Renault na sezon 2010, francuski producent zastanawia się nad sensem dalszej obecności w Formule 1.

Jak informowaliśmy wcześniej, Kubica był łączony z Mercedesem, jednak coraz częściej zachodnie media spekulują o nowym kontrakcie Polaka.

&#39;Dario AS&#39; powołując się na swoje źródła uważa, że jeśli Renault nie poinformuje o pozostaniu w Formule 1 w najbliższych tygodniach, Robert Kubica automatycznie zostanie zwolniony z aktualnego kontraktu.

Renault zapowiadało, że ogłosi swoje plany do końca tego roku. Robert startuje w tej chwili w rajdzie Du Var we Francji jadąc Clio Maxi R3 barwach ekipy Renault F1, co nie oznacza jednak, że zespół pozostanie w F1.​


Powiem tak. Nie wyobrażam sobie Mercedes GP i dwóch Niemców w ich bolidach. Każdy kierowca w każdym zespole to zwiększenie popularności i innych rzeczy tej marki na ojczyźnie kierowcy. Nie sądzę, aby Mercedes poszedł tylko w stronę Niemiec. Wg mnie drugi kierowca będzie na pewno innej narodowości. Czy będzie to Robert? Czas pokaże.
 
igorini 12

igorini

Użytkownik
Powiem tak. Nie wyobrażam sobie Mercedes GP i dwóch Niemców w ich bolidach. Każdy kierowca w każdym zespole to zwiększenie popularności i innych rzeczy tej marki na ojczyźnie kierowcy. Nie sądzę, aby Mercedes poszedł tylko w stronę Niemiec. Wg mnie drugi kierowca będzie na pewno innej narodowości. Czy będzie to Robert? Czas pokaże.
Haug mówił iż 2óch niemieckich kierowców praktycznie na pewno nie zasiądzie za sterami bolidu Mercedesa, mówił coś o niespodziance. Możliwe jest, że czekają do ostatniej chwili z negocjacjami, do momentu ogłoszenia decyzji przez Renault.

Chociaż nadal nie moge uwierzyć, że Renault miałoby nie wystartować w 2010 roku, Robert wraz Morellim szukali zdeterminowanego zespołu z pewną przyszłością w F1, tak więc coś tu nie pasuje, jednakże, czekajmy do tego (14?) grudnia.

A my w tym czasie przypatrzmy się testom młodych w pierwszych dniach grudnia na torze w Jerez. ;]
 
w3st 0

w3st

Użytkownik
Haug mówił iż 2óch niemieckich kierowców praktycznie na pewno nie zasiądzie za sterami bolidu Mercedesa, mówił coś o niespodziance. Możliwe jest, że czekają do ostatniej chwili z negocjacjami, do momentu ogłoszenia decyzji przez Renault.

Chociaż nadal nie moge uwierzyć, że Renault miałoby nie wystartować w 2010 roku, Robert wraz Morellim szukali zdeterminowanego zespołu z pewną przyszłością w F1, tak więc coś tu nie pasuje, jednakże, czekajmy do tego (14?) grudnia.

A my w tym czasie przypatrzmy się testom młodych w pierwszych dniach grudnia na torze w Jerez. ;]

Wg mnie jeżeli Mercedes chciałby mieć w swoim składzie Heidfelda to już by go dawno miał. Być może czekają na decyzję Renault co do startów w F1 i wtedy być może sięgną po Kubicę. Z wolnych kierowców Robert jest jednym z najlepiej pasujących do Merca. Mam nadzieję, że Pan Morelli odbył już rozmowy z Mercedes GP ;) .
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Kubica w Renault... a moze jednak Mercedes?
Wydawalo sie ze juz wszystko jasne, Robert podpisal kontrakt z Renault gdzie ma zastpic mistrz swiata Fernando Alonso. Wszystko fajnie ale doniesienia z ostatnich dni sa co raz bardziej niepokojace. Wszystko za sprawa tego ze glowny dyrektor nadal nie wie czy chce dalej marnowac pieniadze na F1. Czy kolejny zespol fabryczny odejdzie z tego &quot;cyrku&quot;, a nasz jedynak zostanie na lodzie? Przyjrzyjmy sie faktom
Renault w pewnej czescie sezonu zaniechalo rozwoj nad tegorocznym bolidem skupiajac sie nad przyszlorocznym. Podpisali Concorde Agreement, co gwarantuje im wystepny w F1 na kilka lat. Wypisanie kosztowalo by ich ogromne pieniadze. Czy stac ich na to skoro teraz maja problemy z zalatanie dziury po odejsciu ING? Jedzmy dalej, Kubica w ten weekend bral udzial w rajdzie. Który kierowca bawilby sie w sciganie, kiedy jego dalsza kariera stoi na wlosku? Smaczku dodaje fakt ze podczas tego rajdu na swoim samochodzi mial naklejki Renault F1 Team. Jego menadzer na pewno podpisujac kontrakt z Robertem wiedzieli na co ida i na pewno chcieli pewnosci ze Renault zostanie na przyszly sezon. Wkrotce zaczynaja sie testy w Jerez, jaki sens mialoby testowanie samochodu skoro i tak nie mieli by wystartowac? Dla mnie Renault zostanie w F1 a Kubica razem z nimi.
Co do MercedesGP, milo ze Robert jest z nimi laczony. Kto wie moze bledem bylo tak szybkie podpisanie kontraktu z francuska ekipa. Niemiecki zespol na 90% bedzie liczyl sie w sezonie 2010 i scigac sie pod wodza Rossa Brawna to na pewno jest zaszczyt i gwarancja sukcesu. F1 juz pokazala ze potrafi byc zaskakujaca. Ja po cichu licze ze moze jednak jest jakis zapis pozwalajacy na przejscie do Mercedesa, bo z ta ekipa Kubica jest w stanie powalczyc o najwyzsze cele. Renault jest jednak spora niewiadoma, ale to dzieki nim Robert dostal sie do tego sportu i oby byl w stanie poprowadzic ich na szczyt tak jak to zrobil jego przyjaciel, Fernando Alonso
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Składy zespołów na sezon 2010
Temat, który za sprawą Roberta, jest ostatnio szeroko dyskutowany w polskich mediach - składy zespołów na przyszły sezon.
Sezon 2010 będzie kolejnym zaskakującym, chociażby z powodu nowych ekip i spektakularnych rezygnacji z dalszych startów BWM i Toyoty.
Na dziś składy zespołów przedstawiają się następująco.



NA CZERWONO - silnik/kierowca/zespół bardziej prawdopodobny

NA NIEBIESKO
- silnik/kierowca/zespół mniej prawdopodobny



W razie zmian będę edytował pierwszego psota i informował o zmianach w kolejnym.
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
FIA opublikowała dzisiaj listę startową przyszłorocznych mistrzostw świata Formuły 1.

Na liście znalazło się dwanaście zespołów, ale Międzynarodowa Federacja Samochodowa ogłosiła, że „Toyota formalnie pozostaje związana Porozumieniem Concorde zobowiązującym ją do startu, jednak nie ma zamiaru tego zrobić, w związku z czym w odpowiednim czasie pojawi się informacja dotycząca tego, kto zajmie jej miejsce”.

Lista uczestników mistrzostw świata F1 w sezonie 2010:

Vodafone McLaren Mercedes (McLaren Mercedes)
1. Jenson Button
2. Lewis Hamilton

Brawn GP Formula One Team (Brawn Mercedes) *
3. Nico Rosberg
4. bez zgłoszenia

Red Bull Racing (Red Bull Renault)
5. Sebastian Vettel
6. Mark Webber

Scuderia Ferrari Marlboro (Ferrari)
7. Felipe Massa
8. Fernando Alonso

AT&amp;T Williams (Williams Cosworth)
9. Rubens Barrichello
10. Nico Hülkenberg

Renault F1 Team (Renault)
11. Robert Kubica
12. bez zgłoszenia

Force India F1 Team (Force India Mercedes)
14. Adrian Sutil
15. Vitantonio Liuzzi

Scuderia Toro Rosso (STR Ferrari)
16. Sebastien Buemi
17. bez zgłoszenia

Lotus F1 Racing (Lotus Cosworth)
18. bez zgłoszenia
19. bez zgłoszenia

Campos Meta 1 (Campos Dallara)
20. bez zgłoszenia
21. Bruno Senna

US F1 Team (US F1 Cosworth)
22. bez zgłoszenia
23. bez zgłoszenia

Virgin Racing (Virgin Cosworth)
24. Timo Glock
25. bez zgłoszenia

* Brawn GP wyraził zamiar zmiany nazwy przed sezonem 2010 na Mercedes Grand Prix.

11 grudnia listę startową zatwierdzi Światowa Rada Sportów Motorowych.

f1.pl​
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Dziś 2 plotki.

Carroll rozmawia z jednym z nowych zespołów

Mistrz serii A1GP, Adam Carroll, stwierdził niedawno, że jest w trakcie rozmów z jednym z nowych zespołów F1 i ma nadzieję na pojawienie się w stawce kierowców w przyszłym roku.



„Jesteśmy w trakcie negocjacji z jednym z nowych zespołów F1 i mam nadzieję na wygranie jazd i wykonanie ostatniego kroku do czołówki sportów motorowych” mówił Carroll dla Belfast Telegraph.
Adam Carroll jest mocno łączony z ekipą Manor GP, która w przyszłym roku będzie brała udział w mistrzostwach pod nazwą Virgin Racing. Manor GP pozyskało już wcześniej Timo Glocka.


Soucek pewny awansu do F1

Andy Soucek powiedział, że jest pewny posady w Formule 1 w sezonie 2010 po tym, jak zdominował pierwszy dzień testów na Jerez we wtorek.


Hiszpan testował z Williamsem, co było nagrodą za zdobycie mistrzostwa w Formule 2 w tym roku. Jego osiągi, wraz z sukcesem w F2 sprawiają, że czuje się pewny kontraktu w Formule 1.
&quot;Nie mam planu B&quot; - powiedział na Jerez. &quot;Skupiam się na miejscu w Formule 1 w przyszłym roku. To mój jedyny cel.&quot;
&quot;Jestem bardzo pozytywnie nastawiony, gdyż mam wiele wsparcia z Hiszpanii, wiele dobrych sponsorów, mój manager i zespół robią wspaniałą robotę negocjując z różnymi zespołami w F1. Jestem całkiem pewny, że będziemy w stawce w przyszłym roku. Oczywiście nowe ekipy wymagają budżetu, a ja mam sponsorów, którzy chcą mnie wspierać.&quot;
Soucek powiedział także, że nie rozmawia z hiszpańskim zespołem Campos Meta, gdyż ich współpraca nie jest możliwa.
&quot;Nie ma z ich strony dużego zainteresowania. To hiszpański zespół, a ja jestem hiszpańskim kierowcą, więc to logiczne, ale oni wymagają większego budżetu, niż mogę mieć.&quot;
Mistrz F2 powiedział także, że nie interesuje go posada testera, a jedynie fotel kierowcy wyścigowego.
&quot;Trzeci kierowca nie robi zbyt wielu kilometrów z powodu panujących reguł, a ja chcę mieć czas na jazdę po torze, by się poprawiać.&quot;
2 informacja jest godna odnotowania, szczególnie wobec wyników
wczorajszych testów w JAREZ
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
FIA ogłosiła, iż zespołowi Sauber zostało przyznane miejsce w przyszłorocznej stawce Formuły 1, kładąc kres miesiącom niepewności odnośnie przyszłości ekipy, której dalszy los nie był znany od lata tego roku, kiedy to BMW zdecydowało się wycofać w F1.
Pierwotna umowa ze spółką inwestycyjną Qadbak okazała się problemowa, zwłaszcza że nadeszła ona zbyt późno, by zapewnić starty teamu w sezonie 2010, jako że trzynaste miejsce zostało wcześniej przyznane ekipie Lotus F1 Racing.
Jednakże dzięki decyzji Toyoty o wycofaniu się z F1, pojawiła się szansa powrotu Saubera do rywalizacji i nadzieja jeszcze bardziej wzrosła, gdy ostatecznie zespół z Hinwil przejął jego poprzedni właściciel – Peter Sauber po tym, jak umowa z Qadbak nie wypaliła.
Po rezygnacji Toyoty z miejsca w stawce, FIA potwierdziła dzisiaj, że zgłoszenie Saubera o przyjęcie do mistrzostw świata zostało pozytywnie rozpatrzone, co oznacza udział tej ekipy w przyszłorocznych zmaganiach Formuły 1. „FIA poinformowała BMW Sauber AG, że ich wniosek o uczestnictwo w Mistrzostwach Świata Formuły Jeden FIA w sezonie 2010 został zatwierdzony” – czytamy w oświadczeniu Federacji.
„Zależnie od podpisania porozumienia Concorde Agreement, BMW Sauber otrzyma trzynaste miejsce w mistrzostwach, zajmując wakat po Toyocie. W ciągu ostatnich tygodni FIA ściśle współpracowała z FOM oraz zespołami i jesteśmy wdzięczni za pomoc w osiągnięciu najlepszego możliwego rozwiązania dla sportu”.

źródło: f1wm.pl

To już wiadomo gdzie będzie jeździł Nick ????
 
igorini 12

igorini

Użytkownik
Tego to nie wie jeszcze nikt, chyba ma nadziej, że może w Mercedesie znajdą dla niego miejsce. ;]

News dzisiejszego dnia to zatwierdzony kalendarz na 2010 rok, który mówi, że 14 listopada zaczynamy kolorową karuzelę w Bahrajnie, kończymy w Abu Dhabi oraz zmiana systemu punktowego, co przy dużej ilości zespołów w przyszłym sezonie wg. mnie jest dobrym rozwiązaniem. Po szczegóły zainteresowanych odsyłam na f1.com

Co raz to więcej plotek na temat przyszłości Renault, pisze Bild, pisze BBC, ale oficjalnego oświadczenia ze strony francuskiej stajni, połowa grudnia się zbliża, tak więc czekamy.

Di Grassi z kontraktem, mówi, że z podpisał go z jednym z nowych zespołów w stawce, dużo się mówi o zespole Virgin. W związku z tym zawęża się grono kandydatów co do drugiego miejsca w Renault obok naszego Roberta. ;]
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Podczas konferencji prasowej w Kuala Lumpur minister sportu Malezji Ahmad Shabery Cheek poinformował, że skład odrodzonego Lotusa utworzą Jarno Trulli oraz Heikki Kovalainen.
Tony Fernandes ma powody do zadowolenia – w 2010 roku barw jego ekipy będą bronili dwaj doświadczeni i dość wysoko notowani zawodnicy. – Jestem przejęty tym, że w debiutanckim sezonie Lotus F1 Racing udało nam się podpisać umowy z Jarno, Heikkim i Fairuzem – podkreślił Fernandes. – Jarno i Heikki to zwycięzcy, co udowodnili dotychczasowymi osiągnięciami w Formule 1. Są dla nas niezwykle cenni biorąc pod uwagę rozwój zespołu i samochodu w 2010 roku. Są nadzwyczaj wszechstronnymi kierowcami, którzy udowadniali, ze są zdolni do osiągania solidnych rezultatów bez względu na to, jak ciężkie są warunki.
 
igorini 12

igorini

Użytkownik
Strasznie mnie zasmuciła ta wiadomość, bo liczyłem, że Heikki jednak dołączy do Renault i będzie dobrym partnerem dla Roberta. Zawęża się w ten sposób grono kandydatów do drugiego miejsca we Francuskiej stajni. Mówiono, że chcą dwóch doświadczonych kierowców, a skończy sie tym, że obok Roberta zasiądzie ktoś pokroju Grosjean&#39;a, Petrova lub innych nowicjuszy nic nie wnoszących do zespołu, nie mających kompletnie doświadczenia w F1.
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Strasznie mnie zasmuciła ta wiadomość, bo liczyłem, że Heikki jednak dołączy do Renault i będzie dobrym partnerem dla Roberta. Zawęża się w ten sposób grono kandydatów do drugiego miejsca we Francuskiej stajni. Mówiono, że chcą dwóch doświadczonych kierowców, a skończy sie tym, że obok Roberta zasiądzie ktoś pokroju Grosjean&#39;a, Petrova lub innych nowicjuszy nic nie wnoszących do zespołu, nie mających kompletnie doświadczenia w F1.
Ja mysle ze Kamui Kobayashi by sie tam przydal ???? choc licze po cichu ze ucieknie do Mercedesa. Z drugiej strony zobaczyc znowu Schumiego... ????
 
igorini 12

igorini

Użytkownik
Dziś, Sauber potwierdził, że jednym z jeog kierowców w sezonie 2010 będzie Kobayashi. ;]

Mercedes to robi dużo szumu, wokół siebie z tym Schumacherem. Nie oszukujmy się, najszybszy to on nie będzie, długa rozłąka z samochodem F1 jest nawet dla takiego mistrza jak Michael zbyt długą przerwą, by wrócić ot tak i zacząć na nowo wygrywać.
Mar - ke -ting ????

Wydaje mi sie, że Mercedes jednak coś robi, by pozyskać Kubice. Oczywiście, czekaja na oficjalne oświadczenie Renault i na decyzje Roberta. Jeśli ten, zdecyduje się rozwiązać kontrakt z francuską stajnią, to na pewno się o niego postarają, jeśli nie, to niestety a może stety - zadowolą się Nickiem.
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Dziś, Sauber potwierdził, że jednym z jeog kierowców w sezonie 2010 będzie Kobayashi. ;]

Mercedes to robi dużo szumu, wokół siebie z tym Schumacherem. Nie oszukujmy się, najszybszy to on nie będzie, długa rozłąka z samochodem F1 jest nawet dla takiego mistrza jak Michael zbyt długą przerwą, by wrócić ot tak i zacząć na nowo wygrywać.
Mar - ke -ting ????

Wydaje mi sie, że Mercedes jednak coś robi, by pozyskać Kubice. Oczywiście, czekaja na oficjalne oświadczenie Renault i na decyzje Roberta. Jeśli ten, zdecyduje się rozwiązać kontrakt z francuską stajnią, to na pewno się o niego postarają, jeśli nie, to niestety a może stety - zadowolą się Nickiem.
No to ja cos powiem nt Reanult i Kubicy. Cieszylem sie jak diabli kiedy wkoncu oficjalnie potwierdzili Roberta. Teraz to.... szkoda gadac, mialbyc Glock, potem Kovalainen i co? Wybrali nowe teamy zamiast francuskiego teamu. Cos tu smierdzi i to bardzo. Dobrze ze menedzer Polaka zalatwil mu punkt ze jezeli cos pojdzie nie tak z wlascicielami to moze rozwiazac kontrakt bez zadnych konsekwencji.

Jak dla mnie Robert ucieknie do Mercedesa. Schumacher? Naprawde super bylo go znowu zobaczyc ale nie to sie nie uda. 3 lata bez F1 to sie tak nie da. Wsiasc i jezdzic jak za dawnych lat, a chyba samego mistrza nie interesuje jazda w srodkowej czesci stawki no i wiek juz swoje tez robi. No chyba ze Michael trenowal przez te 3 lata w co nie wierze. Zreszta obiecal kibicom ze juz nie wroci do tego &quot;cyrku&quot;

Dzis przeczytalem ciekawa wiadomosc ze Robert zadecyduje o swojej przyszlosci po Nowym Roku, a jak wiemy Mercedes ma wtedy oglosic swojego drugiego kierowce. No coz cos musi byc na rzeczy, pozostaje nam nadal zyc plotkami ????
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom