Witam,
Pozwolę sobie opisać moją sytuację.
Konta na bwin nie używałem od września 2012roku.
Ostatnio korzystałem z oferty 17.września 2012:
Zagrnij bonus w wysokości 5 EUR
Po  ostatnich zmianach jakie zaszły na ich stronie chciałem dokonać wpłaty  wyskakuje komunikat, że chcą ze mną przeprowadzić rozmowę po czym  zostanie odblokowana możliwość depozytów moneybookers.
Otrzymałem od nich odpowiedź 
            Szanowny Panie Karp, 
Dziękujemy za cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź. 
Uprzejmie informujemy, że podjęliśmy decyzję o zamknięciu Pana konta. 
 
Poniżej  można odnaleźć odpowiedni zapis z naszych Ogólnych warunków handlowych,  który znajduje się również w sekcji Pomoc na naszej stronie, w zakładce  Aspekty prawne/Ogólne warunki handlowe/Korzystanie z usług oraz pod  poniższym linkiem: 
  
 6.1
Zastrzegamy  sobie prawo do zawieszenia, zmodyfikowania, usunięcia i/lub dodania  dowolnej Usługi wyłącznie według własnego uznania ze skutkiem  natychmiastowym i bez powiadomienia oraz nie będziemy ponosić żadnej  odpowiedzialności prawnej za skutki takiego działania.
 6.4 
Zastrzegamy sobie prawo do okresowego zawieszenia możliwości korzystania użytkownika z usług lub gier na naszych platformach.
  Przepraszamy za utrudnienia związane z tą decyzją. 
  
 Odpisałem  na ich wiadomość, żeby napisali dlaczego? Co złego zrobiłem, czy może  od tak o sobie zamykają konta, których nie używało się przez dłuższy  czas. Odpisali: 
 Zgodnie  z informacją przesłaną w poprzedniej korespondencji pragniemy  przypomnieć, że decyzja odnośnie zamknięcia Pana konta bwian została  podjęta na podtsawie regulaminu bwin, który zaakceptował Pan podczas  rejestracj iw naszym serwisie.
17. KONFISKATA I ZAMKNIĘCIE KONTA
17.1
ZASTRZEGAMY  SOBIE PRAWO  W ZALEŻNOŚCI OD WŁASNEGO NIEOGRANICZONEGO UZNANIA I W  ODNIESIENIU DO KONTA UŻYTKOWNIKA, KONTA U DOWOLNEGO DOSTAWCY USŁUG  ELEKTRONICZNYCH (ZGODNIE Z DEFINICJĄ W KLAUZULI 8), DOWOLNYCH KONT  UŻYTKOWNIKA W INNYCH WITRYNACH, KASYNACH I/LUB USŁUGACH NALEŻĄCYCH DO  GRUPY, UŻYTKOWANYCH PRZEZ NIĄ LUB W JEJ IMIENIU, ORAZ, W PRZYPADKU  KORZYSTANIA Z USŁUG GAMINGOWYCH, DOWOLNYCH USŁUGACH WSPÓŁUŻYTKUJĄCYCH  PLATFORMĘ GIER/STOŁÓW  DO ROZWIĄZANIA NINIEJSZEJ UMOWY, ZATRZYMANIA  SALDA NA KONCIE UŻYTKOWNIKA, ZAWIESZENIA KONTA I WINDYKACJI Z TAKIEGO  KONTA KWOT DOWOLNYCH WYPŁAT, PREMII I WYGRANYCH, KTÓRYCH TO DOTYCZY,  JEŚLI:
Bardzo nam przykro, że musieliśmy podjąć taką decyzję. 
Wie ktoś o co tak na prawdę im chodzi...?