Napisałem już maila do marketingu - czekam na informacje, może przed weekendem odpiszą.
A ja dostałem po 2 tygodniach odpowiedz czemu nie dostalem bonusu na urodziny odpowiedz jest krotka ze polacy sa wylaczeni z wszelkich promocji!!!
Jako dowód e-mail ponizej:
Szanowny Panie XXX,
Dziękujemy za e-mail i przepraszamy za tak późną odpowiedź na Pana pytanie.
Z przykrością informujemy, że w chwili obecnej nie oferujemy
żadnych promocji użytkownikom z Polski.
W momencie, gdy sytuacja ta ulegnie zmianie zostanie Pan o tym z pewnością poinformowany. Prosimy jednak zauważyć, iż zawiadomienia o promocjach trafiają tylko do tych graczy, którzy zaznaczyli tę opcję na swoim koncie. Prosimy o
sprawdzenie usługi w zakładce "Moje konto/Komunikacja" oraz ewentualną zmianę ustawień.
Prosimy również pamiętać, że aktualne informacje odnośnie aktualnych promocji, jak i tych już zakończonych widoczne są również po zalogowaniu do konta bwin, w sekcji Moje konto/Oferty specjalne.
Przykro nam z powodu niedogodności.
Prosimy o kontakt w przypadku dodatkowych pytań.
Z poważaniem,
Support Team z bwin
bwin wspiera ideę Responsible gaming
Krótko mówiac nie dziwie sie ze nie otrzymujecie bonusów.....Skoro tak mi odpisali łaskawie po 2 tygodniach........