>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Promocja w Bwin: do 25 euro więcej na START!

M 62

morskiroman

Użytkownik
Zdecydowanie odradzam gre u tego bukmachera...widac ze nie szanuje on Polakow. Tak samo 20-12 zlecilem wyplate w wysokosci 370zl a oni zablokowali konto pislaem maile nie umieli podac powodow przez ponad miesiac znaczy wyslali do jakiegos metnego punktu w regulaminie to jest smiech na sali...Zaslaniaja sie ze maja tysiace maili ale zeby odpowiadac na nie przez 2 tygodnie....
 
M 62

morskiroman

Użytkownik
Wreszcie lajzy wczoraj odpisali ze wyplata poszla do realizacji czyli znajac zycie na moim koncie MB bedzie w marcu pewnie
 
ukasz77 41

ukasz77

Użytkownik
Od 19 stycznia czekam na bonusa od wpłaty,support reaguje po kilku dniach z informacją ze moja wiadomość została przekazana do odpowiedniego działu,żenada????
 
B 0

b0n0v0x

Użytkownik
no to masz chyba jakies wtyki bo mi wyslali wlasnie maila, poczytajcie:

Szanowny Panie,

Dziękujemy za e-mail i przepraszamy za tak późną odpowiedź na Pana pytanie.
Z przykrością informujemy, że w chwili obecnej nie oferujemy żadnych promocji użytkownikom z Polski.
W momencie, gdy sytuacja ta ulegnie zmianie zostanie Pan o tym z pewnością poinformowany. Prosimy jednak zauważyć, iż zawiadomienia o promocjach trafiają tylko do tych graczy, którzy zaznaczyli tę opcję na swoim koncie. Prosimy o sprawdzenie usługi w zakładce &quot;Moje konto/Komunikacja&quot; oraz ewentualną zmianę ustawień.
Prosimy również pamiętać, że aktualne informacje odnośnie aktualnych promocji, jak i tych już zakończonych widoczne są również po zalogowaniu do konta bwin, w sekcji Moje konto/Oferty specjalne.
Przykro nam z powodu niedogodności.
Prosimy o kontakt w przypadku dodatkowych pytań.

Z poważaniem
Team z bwin
b&#39;inside Green Members


 
M 62

morskiroman

Użytkownik
Dostalem dzis maila z tytulem Cash Out Approved to maja szybkosc, licze ze niebawem pieniadze wplyna na moje konto MB i ze zapomne o tym nieuczciwym i nieprofesjonalnym bukmacherze????
 
B 0

b0n0v0x

Użytkownik
moze sie wypowie ktos kto w ostatnich dniach zarejestrowal konto z &quot;linku promocyjnego&quot;
bo zastanawia mnie ta odpowiedz mailowa ze dla graczy z PL nie ma zadnych promocji
 
O 0

olokluzik

Użytkownik
kolega zakładał konto początkiem tygodnia przez link z forum nie dopisali bonusu mimo że komunikat z bonusem pokazywało, zgłosił sprawę i czeka na odpowiedz...
 
M 62

morskiroman

Użytkownik
Dostalem dzis pieniadze hip hip hurra ???? Wyplata zostala zlecona 23-12-2012 hahaha ⛔dla nich i konic przygody z tym bukiem
 
O 0

olokluzik

Użytkownik
Mój kolega dzisiaj otrzymał wiadomość odnośnie bonusu powitalnego zgłoszenie o bonus wysłał 13go stycznia czyli kawał czasu zanim konkretnie odpisali:
&quot; Dziękujemy za e-mail i przepraszamy za tak długi czas oczekiwania na odpowiedź.
Uprzejmie informujemy, że w chwili obecnej nie oferujemy promocji rejestracyjnych użytkownikom z Polski. W drodze wyjątku możliwe było jednak przyznanie Panu bonusu CSNONBWIN25, w wysokości 104,28 PLN.
Szczegółowe informacje odnośnie aktywnego bonusu oraz warunków jego obrotu odnajdzie Pan po zalogowaniu do konta bwin, w sekcji Moje konto/Oferty specjalne/Obecne bonusy.&quot;
Także obecnie nie ma promocji dla Polaków jest to potwie rdzone , ale cza sem długi czas oczekiwania może się opłacić.

Obowiązują również ogólne Warunki udziału w ofertach promocyjnych, które odnajdzie Pan pod poniższym linkiem:
 
U 0

urszulka8

Użytkownik
Konta nie używałam długi czas z pół roku na pewno, po czym chciałam wpłacić do nich pieniądze i zacząć grać, wpłaty zostały zablokowane po kontakcie z nimi otrzymałam wiadomość.
Zobaczcie jak bwin obchodzi się z użytkownikami i jaki zapis sobie dali w regulaminie:
Serdecznie przepraszamy za tak późną odpowiedź na Pana pytanie.
Uprzejmie informujemy, że podjęliśmy decyzję o zamknięciu Pana konta.

Poniżej można odnaleźć odpowiedni zapis z naszych Ogólnych warunków handlowych, który znajduje się również w sekcji Pomoc na naszej stronie, w zakładce Aspekty prawne/Ogólne warunki handlowe/Warunki użytkowania 18.12.2012/Korzystanie z usług oraz pod poniższym linkiem:
(nie mogą zamieścić linka brak 10 postów) to podam tylko 2 podpunkty: 6.1
Zastrzegamy sobie prawo do zawieszenia, zmodyfikowania, usunięcia i/lub dodania dowolnej Usługi wyłącznie według własnego uznania ze skutkiem natychmiastowym i bez powiadomienia oraz nie będziemy ponosić żadnej odpowiedzialności prawnej za skutki takiego działania.
6.2
Zabraniamy korzystania z nieuczciwych praktyk podczas używania Usług. Ma to na celu ochronę naszych klientów i uczciwości Usług. Szczegółowe informacje można znaleźć w Zasadach dotyczących nieuczciwej przewagi będących częścią tych Umów oraz w Zasadach zapobiegających oszustwom w sekcji 29.4 Jeśli zostanie stwierdzone, że którykolwiek klient uczestniczy w jakiejkolwiek formie zmowy lub innych czynnościach uważanych przez nas za oszustwo, jego konto może zostać zamknięte na stałe, a saldo może być zagrożone konfiskatą lub zawieszeniem zgodnie z sekcja 17 niniejszych Warunków.
Czyli wychodzi na to, że mogą sobie robić co im się podoba.
 
U 0

urszulka8

Użytkownik
Panie Marcin-Odra co mam rozumieć przez tą odpowiedz?
Jestem Pani Urszula, a nie wiedząc czemu bwin pisze mi przez Pan pewnie nawet dobrze mojego konta nie przeanalizowali bo nie wiedzą, że jestem Pani a nie Pan.
 
L 0

lucja

Użytkownik
Temat nadal przyklejony dlatego ponowię pytanie licząc na odpowiedz kogoś z administracji - czy ta promocja nadal jest aktualna?
 
al_capone 29K

al_capone

Gangster
Tak, aktualny.
Użytkownik ostatnio potwierdzał, że otrzymał bonus powitalny:
Niedawno zarejestrowałeś się na bwin.com i dokonałeś wpłaty, by otrzymać bonus rejestracyjny. W wyniku problemów technicznych, nie byliśmy w stanie przyznać bonusu w momencie dokonania wpłaty.
W ramach przeprosin przekazaliśmy na Twoje konto bonus, który możesz natychmiast wykorzystać w zakładach sportowych.
Zaloguj się w sekcji “Moje konto” i przejdź do zakładki “Obecne bonusy”, aby poznać szczegóły.
Przepraszamy za utrudnienia.
Team z bwin
bonus na koncie.....
http://forum.bukmacherskie.com/f37/bwin-opinie-24654-22.html#post3430266
 
M 0

matideko

Użytkownik
Witam,
Pozwolę sobie opisać moją sytuację.
Konta na bwin nie używałem od września 2012roku.
Ostatnio korzystałem z oferty 17.września 2012:
Zagrnij bonus w wysokości 5 EUR
Po ostatnich zmianach jakie zaszły na ich stronie chciałem dokonać wpłaty wyskakuje komunikat, że chcą ze mną przeprowadzić rozmowę po czym zostanie odblokowana możliwość depozytów moneybookers.
Otrzymałem od nich odpowiedź
Szanowny Panie Karp,
Dziękujemy za cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
Uprzejmie informujemy, że podjęliśmy decyzję o zamknięciu Pana konta.

Poniżej można odnaleźć odpowiedni zapis z naszych Ogólnych warunków handlowych, który znajduje się również w sekcji Pomoc na naszej stronie, w zakładce Aspekty prawne/Ogólne warunki handlowe/Korzystanie z usług oraz pod poniższym linkiem:

6.1
Zastrzegamy sobie prawo do zawieszenia, zmodyfikowania, usunięcia i/lub dodania dowolnej Usługi wyłącznie według własnego uznania ze skutkiem natychmiastowym i bez powiadomienia oraz nie będziemy ponosić żadnej odpowiedzialności prawnej za skutki takiego działania.
6.4
Zastrzegamy sobie prawo do okresowego zawieszenia możliwości korzystania użytkownika z usług lub gier na naszych platformach.
Przepraszamy za utrudnienia związane z tą decyzją.

Odpisałem na ich wiadomość, żeby napisali dlaczego? Co złego zrobiłem, czy może od tak o sobie zamykają konta, których nie używało się przez dłuższy czas. Odpisali:
Zgodnie z informacją przesłaną w poprzedniej korespondencji pragniemy przypomnieć, że decyzja odnośnie zamknięcia Pana konta bwian została podjęta na podtsawie regulaminu bwin, który zaakceptował Pan podczas rejestracj iw naszym serwisie.
17. KONFISKATA I ZAMKNIĘCIE KONTA
17.1
ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO W ZALEŻNOŚCI OD WŁASNEGO NIEOGRANICZONEGO UZNANIA I W ODNIESIENIU DO KONTA UŻYTKOWNIKA, KONTA U DOWOLNEGO DOSTAWCY USŁUG ELEKTRONICZNYCH (ZGODNIE Z DEFINICJĄ W KLAUZULI 8), DOWOLNYCH KONT UŻYTKOWNIKA W INNYCH WITRYNACH, KASYNACH I/LUB USŁUGACH NALEŻĄCYCH DO GRUPY, UŻYTKOWANYCH PRZEZ NIĄ LUB W JEJ IMIENIU, ORAZ, W PRZYPADKU KORZYSTANIA Z USŁUG GAMINGOWYCH, DOWOLNYCH USŁUGACH WSPÓŁUŻYTKUJĄCYCH PLATFORMĘ GIER/STOŁÓW DO ROZWIĄZANIA NINIEJSZEJ UMOWY, ZATRZYMANIA SALDA NA KONCIE UŻYTKOWNIKA, ZAWIESZENIA KONTA I WINDYKACJI Z TAKIEGO KONTA KWOT DOWOLNYCH WYPŁAT, PREMII I WYGRANYCH, KTÓRYCH TO DOTYCZY, JEŚLI:
Bardzo nam przykro, że musieliśmy podjąć taką decyzję.
Wie ktoś o co tak na prawdę im chodzi...?
 
Do góry Bottom