W sobotę założyłem sobie konto na Expekcie, żeby skorzystać z promocji freebetu. Jestem podłączony do sieci osiedlowej, więc nr IP jest wspólny. Napisałem do supportu, aby się upewnić czy freebet zostanie mi przyznany, zapewniano mnie, że tak. Oczywiście po przegranym zakładzie po długich rozmowach z supportem otrzymałem odpowiedź (od tej samej osoby, która zapewniała mnie, iż damorwy freebet mnie obejmuje !!) :
"Uprzejmie informuje, ze otrzymal Pan wiadomosc ze moze Pan wziasc udzial w promocji, co tez Pan zrobil. Jednakze po otrzymaniu zgloszenia bonusowego, Dzial Ryzyka odnalazl na Panskim IP kilku uzytkownikow, zatem jak wynika z warunkow promocji, bonus nie moze zostac przyznany."
To znaczy najpierw na odczepnego powiedziano mi, że mogę wziąć udział w promocji, a potem ktoś faktycznie sobie sprawdził, że mój nr IP jest już zajęty. Pomijam w ogóle fakt, iż na chacie zapewniano mnie, iż w przypadku wspólnego IP wystarczy wysłać dokument+rachunek i sprawa się wyjaśni.
Widzę, że niektórzy również mieli problemy z kompetencją supportu tego bukmachera. Może ktoś doradzić co w tej sytuacji można zrobić ? Dalsze rozmowy z supportem nie mają za bardzo sensu, bo dostaje tylko jakieś suche formułki.