>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Bukmacher PinnacleSports - temat ogólny

jokerbos 53

jokerbos

Użytkownik
NIe mogę wypłacić pieniedzy od około tygodnia. Dopiero jak napisałem do Pinancle , to odesłali mi cos takiego:
Drogi Kliencie,
Po sprawdzeniu Twojego Pinnacle Sports konta zauważyliśmy, iż wniosek o wypłatę środków z konta został odrzucony, ponieważ nie zostały dostarczone odpowiednie dokumenty.
Wymagamy, aby adres zarejestrowany na koncie Pinnacle Sports został zweryfikowany.
Jest to wymóg nałożony na nas przez organ nadzorczy – maltański urząd ds. hazardu (Malta Gaming Authority).
Prosimy o przesłanie następujących dokumentów do Działu Zgodności z Przepisami na adres [email protected]
Kopia dokumentu tożsamości ze zdjęciem (paszportu, prawa jazdy, dowodu osobistego)
Kopia rachunku za media z imieniem, nazwiskiem i adresem. Inne dokumenty, które mogą posłużyć za potwierdzenie adresu, to rachunek za telefon, umowa ubezpieczeniowa, akt nabycia nieruchomości, umowa najmu lub dowolna dokumentacja bankowa bądź państwowa.
Licencja udzielona przez Maltę jest obecnie w stanie tymczasowym podczas gdy Malta Gaming Authority prowadzi swoje badania nad naszymi systemami. Do tego czasu wszystkie działania pozostają pod naszą licencją Curacao. Klienci, którzy będą przechodzili na licencję Malty, zostaną poproszeni o zaakceptowanie nowych Warunków Umowy, gdy nadejdzie czas.
Uwaga: Pinnacle Sports maile klientów są przechowywane na Amazon cloud, nie przechowujemy żadnych danych osobowych naszych klientów w tym cloud. Zaleca się, aby wysłać wszystkie dokumenty osobiste na adres podany w tej wiadomości. Wszystko wysłane na wskazany adres jest przechowywane na naszych serwerach wewnętrznych.
 
jokerbos 53

jokerbos

Użytkownik
napisałem im:
Witam, moje ID to: SPXXXXX. W zeszłym tygodniu zleciłem wypłatę 1720zł, bez skutku. Napisałem do obsługi klienta i dowiedziałem się , ze muszę przesłać dokument tożsamości wraz z innym dokumentem potwierdzającym adres. Dlaczego tak jest? Kilka tygodni temu nie było z tym problemu. Załączam kopie w załączniku. Czy wypłatę mam zlecać ponownie czy nie? Czekam na odpowiedź
odpisali mi:
Dear Pinnacle Sports Client,
Many thanks for providing the requested ID documentation.
It has been received and approved.
Please disregard our automated request for ID documentation for future deposits.
To assist further with any other queries please send an email to our Customer Service Department at the following email address: [email protected] .
Czy mam rozumieć, że już wszystko dobrze?, W dalszym ciągu nie wiem czy mam zlecić wypłatę na nowo, czy czekać? Zlecenie kolejnej wypłaty w miesiącu kosztuje około 80 zł, chyba, ze ta pierwsze zlecenie jako odrzucone nie jest liczone.
 
ted 12,8K

ted

Forum VIP
Wszystko OK powinno być teraz.
Kolejna wypłata 45zł kosztuje.
Też miałem podobną sytuację, któryś raz z kolei w ciągu roku wypłacałem u nich i nagle dostałem takiego emaila, odpisałem co oni chcą jak wszystko już weryfikowałem i normalnie wypłaty przechodziły wcześniej, prawdopodobnie taka sama odpowiedz dostałem nie chce mi sie sprawdzac teraz.
 
B 66

brokers

Użytkownik
Ile idzie wypłata na MB ?
I drugie pytanie: Jedna wypłata w miesiącu jest darmowa. Tylko czy chodzi o miesiąc kalendarzowy i na przykład dzisiaj zlecę wypłatę i następną darmową będę mógł zlecić 1 stycznia czy dopiero 30 stycznia ?
 
ted 12,8K

ted

Forum VIP
1 miesiąc kalendarzowy, mozesz zlecic 30 listopada i 1 grudnia
wypłata na skrill pare minut (zeby nie sklamac ze natychmiast, bo chyba nawet tak)
 
D 2

diouf89

Użytkownik
Witam od wielu miesiecy gram na pinnacle sports poniewaz mieli zawsze najlepsze kursy ostatnio zauwazylem ze ich marża zbliżyła się do marz konkurencji np. Bwin też to zauważyliście? Albo mi się tylko tak wydaje już sam nie wiem ale dziś na mecz West ham Liverpool mieli nawet gorsze kursy niż bwin
 
mateusz19s 80

mateusz19s

Użytkownik
napisałem im:
Witam, moje ID to: SPXXXXX. W zeszłym tygodniu zleciłem wypłatę 1720zł, bez skutku. Napisałem do obsługi klienta i dowiedziałem się , ze muszę przesłać dokument tożsamości wraz z innym dokumentem potwierdzającym adres. Dlaczego tak jest? Kilka tygodni temu nie było z tym problemu. Załączam kopie w załączniku. Czy wypłatę mam zlecać ponownie czy nie? Czekam na odpowiedź
odpisali mi:
Dear Pinnacle Sports Client,
Many thanks for providing the requested ID documentation.
It has been received and approved.
Please disregard our automated request for ID documentation for future deposits.
To assist further with any other queries please send an email to our Customer Service Department at the following email address: [email protected] .
Czy mam rozumieć, że już wszystko dobrze?, W dalszym ciągu nie wiem czy mam zlecić wypłatę na nowo, czy czekać? Zlecenie kolejnej wypłaty w miesiącu kosztuje około 80 zł, chyba, ze ta pierwsze zlecenie jako odrzucone nie jest liczone.
a po jakim czasie otrzymałeś od nich odpowiedz bo ja wysłałem skany 21 grudnia i dalej żadnej odpowiedzi
 
machiavelli 1,5K

machiavelli

Użytkownik
Postawiłem dziś Saisai Zheng +1.5 (seta) w meczu z Kvitovą. Zheng wygrała pierwszy set poczym kvitova machnęła krecz. Dlaczego zwrócili mi kase za zakład a nie rozliczyli jako wygrany?
 
emjuemju 19

emjuemju

Użytkownik
Witam. Chciałem zweryfikować konto i przestałem screeny potrzebnych dokumentów. Dostałem dwie wiadomości, ale ani mój angielski ani translator nie wyjaśnia mi do końca co dalej. Mógłby ktoś, kto nie ma problemów z tym językiem przetłumaczyć na chłopski rozum co chcą mi powiedzieć?
Pierwsza : This email is to advise you that your address was changed on Wednesday, January 06, 2016 9:37:00 AM (PST).
Please review your account details under My Account / Personal Details.
If any information appears to be incorrect, please immediately contact our Customer Service Department at [email protected] .
Druga:
Many thanks for providing the requested ID documentation.
It has been received and approved.*
*
Please disregard our automated request for ID documentation for future deposits.
*
To assist further with any other queries please send an email to our Customer Service Department at the following email address: [email protected] .
 
maroon 5,4K

maroon

Użytkownik
Witam. Chciałem zweryfikować konto i przestałem screeny potrzebnych dokumentów. Dostałem dwie wiadomości, ale ani mój angielski ani translator nie wyjaśnia mi do końca co dalej. Mógłby ktoś, kto nie ma problemów z tym językiem przetłumaczyć na chłopski rozum co chcą mi powiedzieć?
Pierwsza : This email is to advise you that your address was changed on Wednesday, January 06, 2016 9:37:00 AM (PST).
Please review your account details under My Account / Personal Details.
If any information appears to be incorrect, please immediately contact our Customer Service Department at [email protected] .
Druga:
Many thanks for providing the requested ID documentation.
It has been received and approved.*
*
Please disregard our automated request for ID documentation for future deposits.
*
To assist further with any other queries please send an email to our Customer Service Department at the following email address: [email protected] .
jest ok wszystko z papierami
 
Otrzymane punkty reputacji: +1
Do góry Bottom