>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
Fortuna bonus

PDC: Grand Slam of Darts 2022

Siara_89 21,8K

Siara_89

Użytkownik
Właśnie zaskoczony byłem, że nawet nikt nie otworzył tematu. Jestem laikiem jeśli chodzi o darta, jednak na ostatnich Mistrzostwach Europy poszło mi całkiem nieźle więc na dzisiaj zagrałem taki triple:

🎯 Van Barneveld - Evetts ❌
Liczba rzutów za 180
Over 2,5

1,67

Holender świetnie tutaj się prezentuje i bardzo mnie zaskoczył. Ograł tutaj faworyzowanych Price i Chisnala co zagwarantowało mu już awans z grupy. Dzisiaj gra z teoretycznie najsłabszym Evettsem. Anglik gra już o frytki, bo żadnych szans na awans nie ma. Poszedłem tutaj w over 2,5 180-tek. Nie jest to za wysoka linia. Sam Raymond może tutaj ją pokryć, bo 3 maxy to dla Niego nie problem, ale po cichu liczę, że młody Anglik grając już bez presji dorzuci chociaż jedną 180-tke.

🎯 Price - Chisnall ✅ 5:4
Over 7,5 lega
1,72

Mecz o awans. Obaj Panowie porażkami z Van Barneveldem trochę skomplikowali sobie sytuację i tutaj zagrają o życie. Spodziewam się bliskiego meczu, zarówno Walijczyk jak i Anglik są w dobrej dyspozycji. Raczej wątpię aby któryś mocno zdominował swojego rywala. Moim zdaniem 8 legów tutaj powinniśmy zobaczyć. Wynik dla mnie sprawą otwartą, bo nie zaskoczy mnie wybrana jednego czy drugiego.

🎯 Cullen - Ashton ✅ 5:3
Cullen (-1,5)
1,24

Tutaj dla podbicia kursu. Cullen musi tutaj wygrać jeśli chce zapewnić sobie awans. Jest dużym faworytem. Lisa to jednak nie ten poziom co Joe. Już samo zestawienie kobiet z mężczyznami jest moim zdaniem nieco niezrozumiałe, ale jak mówię Ashton nie ma tutaj czego szukać. Jak ugra jednego lub dwa legi to max. Mimo iż Joe nie jest w jakiejś super dyspozycji to dzisiaj nie wyobrażam sobie że tego nie weźmie. Lisa rzucała tutaj na średniej 82 i 77 więc dajmy spokój.

STS
 
Ostatnia edycja: