Dziś trzeci dzień gry, a tutaj nie ma tematu? Co jest. Zapraszam do typowania.
Ludziska, chciałem przypomnieć że każdy użytkownik ma prawo utworzyć temat na dane wydarzenie, zwłaszcza jesli widzi że takowego nie ma, a dana dyscyplina leży mu na sercu. Wystarczy kliknąć "Nowy temat" w prawym górnym rogu po wejściu w dział, nadać tytuł i tyle na początek wystarczy (zawsze później można edytować pierwszy post i uzupełnić dane). Po prostu chodzi o to żeby było gdzie pisać.Właśnie zaskoczony byłem, że nawet nikt nie otworzył tematu. Jestem laikiem jeśli chodzi o darta, jednak na ostatnich Mistrzostwach
Wiadomo, bez spiny Ja w weekend byłem wyłączony, więc nie miałem czasu dlatego dopiero teraz.Ludziska, chciałem przypomnieć że każdy użytkownik ma prawo utworzyć temat na dane wydarzenie, zwłaszcza jesli widzi że takowego nie ma, a dana dyscyplina leży mu na sercu. Wystarczy kliknąć "Nowy temat" w prawym górnym rogu po wejściu w dział, nadać tytuł i tyle na początek wystarczy (zawsze później można edytować pierwszy post i uzupełnić dane). Po prostu chodzi o to żeby było gdzie pisać.
Niestety, też żałuję, ale nie każdy na bieżąco śledzi co do dnia kalendarz PDC i trzyma rękę na darterskim pulsie, włącznie ze mną. Więc na przyszłość w podobnym sytuacjach będę wdzięczny za pomoc i samodzielne utworzenie tematu. Pozdrawiam.
Również zwróciłem na to uwagę, bo to duże odchylenie od normy. Na Unibet jest zawsze ciekawa oferta i mają zdarzenie 'Price trafi finisz w środek' - kurs @3.25 /zamknięte 164 w 16 legu - piękny finisz na przełamanieGerwyn na ten moment nie zrobił żadnego wysokiego finishu co w jego przypadku jest bardzo dziwne, bo jest on w tym ekspertem. Lubi i potrafi kończyć bullem, więc jakieś 121 jest jak najbardziej możliwe
Jaki sens ma chwalenie się wygranymi kuponami, których nie podało się przed meczem?Pozdrawiam