Za każdym razem na czacie mi wklejają tą regułkę po czym kończą od razu rozmowę,na meila póki co zero odpowiedzi,pytanie co robić hmm, pozostaje chyba tylko czekać na rozwój sytuacji
Napisałem dziś ponownie na czacie konkretnie czy strona global zamierza dla Polaków jeszcze działać, to babka odpisała "
At the moment, it's difficult to predict the exact dates. We do our best to get back to you." Czyli wygląda na to że trzeba po prostu czekać no i mam nadzieje że nie bedzie jak z much better hehe
Siemanko, w którym miejscu na casino guru składa się skargę? Wejść na forum i tam opisać sprawę tak? Dopiero założyłem tam konto i trochę ciężko mi się połapać,a widzę,że Ty jesteś zorientowany w tych kwestiach
Siemanko, w którym miejscu na casino guru składa się skargę? Wejść na forum i tam opisać sprawę tak? Dopiero założyłem tam konto i trochę ciężko mi się połapać,a widzę,że Ty jesteś zorientowany w tych kwestiach
complaints i potem masz "submit a complain" odpowiadasz na pytania (czy możesz się zalogować, czy brałeś bonus etc.) następnie wpisujesz nazwę kasyna (powinna lista się rozwinąć) i wybierasz te na które skargę chcesz złożyć