Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią wszystkie opóźnione transfery zostały przekazane do realizacji w dniu 20.05.2016.
@ kmllmk
W przypadku użytkownika ”kmllmk” – wystąpił systemowy błąd płatności, technicy weryfikują co było przyczyną, dlatego środki zostały automatycznie cofnięte na konto w serwisie OtoBet. Ponowne zlecenie, które Pan przekazał do realizacji, zostanie wykonane w poniedziałek 23.05. Jest to wypłata na konto bankowe dlatego może ona zostać zrealizowana tylko w dzień roboczy. Niestety nie mamy na to wpływu.
Z racji, iż błąd wystąpił po naszej stronie, dodatkowy czas oczekiwania zostanie Panu zrekompensowany. Dokładne informacje w tej sprawie również otrzyma Pan na początku przyszłego tygodnia.
@ laki luzer
Wspomniane przez Pana transfery mają status „zrealizowane”. Prawdopodobnie opóźnienie będzie wynikało z czasu realizacji przelewu oraz księgowania środków na rachunku przez banki. Środki powinny dotrzeć na Pana konto w poniedziałek 23.05.
Jeśli tak by się nie stało i środki nie zostaną zaksięgowane na Pana koncie w dni 23.05 do godziny 15.30, wówczas proszę o bezpośredni kontakt z supportem mailowym (
[email protected]). (Jest to tylko dmuchanie na zimne
)
Cała ta sytuacja to nic więcej jak złośliwość rzeczy martwych. Wcześniejsze wpisy w tym temacie innych użytkowników Forum świadczą o tym, że dotrzymaliśmy danego słowa i oczekujące wypłaty zostały zatwierdzone i zrealizowane.
@ desa21
Weryfikacja Pana konta została rozpoczęta po otrzymaniu wymaganych plików (w formie zdjęć, a nie skanów) o czym został Pana poinformowany mailowo. Czas na przeprowadzenie weryfikacji to 48h (dni robocze). Po zakończeniu zostanie wysłane powiadomienie na adres email zarejestrowany w OtoBet.com
Pozdrawiamy serdecznie i życzymy wysokich wygranych.