Witamy. Mówi Pan o wyjeździe na wczasy czy na stałe ? Jeśli przejdzie Pan weryfikację z danymi na które jest rejestracja to nie będzie problemów.Można grać zza granicy?
Niektóre buki robią problemy.
Witam, Userzy nie mają problemów z przejściem weryfikacji. W czym tkwi problem ?.No żenada trochę tyle dokumentów im wysyłać...
Dział bezpieczeństwa do weryfikacji konta użytkownika będzie potrzebował:
- Dwa dokumenty ze zdjęciem
oraz do wyboru
- Screen konta bankowego (zakładka z danymi właściciela konta)
- Screen zweryfikowanego konta Skrill (zakładka z danymi właściciela konta)
- Rachunek za media
Taki zestaw plików proszę przesłać na [email protected] W tytule proszę wpisać WERYFIKACJA
Takie warunki weryfikacji stają się powoli standardem, zwłaszcza w 'świeższych' bukmacherach. Skan dowodu i rachunek potrzebny jest wszędzie praktycznie, a zrobienie screenów trwa kilka sekund więc cóż to za sztuka?- Dwa dokumenty ze zdjęciem
oraz do wyboru
- Screen konta bankowego (zakładka z danymi właściciela konta)
- Screen zweryfikowanego konta Skrill (zakładka z danymi właściciela konta)
- Rachunek za media
Niestety zakończył się etap braku weryfikacji czy zwykły dowód wystarczy, kolega widać dawno nie przechodził takiej weryfikacji. Możemy podziękować między innymi tymi osobom które zakładają po 5 kont i liczą że wszystko się uda.....Takie warunki weryfikacji stają się powoli standardem, zwłaszcza w 'świeższych' bukmacherach. Skan dowodu i rachunek potrzebny jest wszędzie praktycznie, a zrobienie screenów trwa kilka sekund więc cóż to za sztuka?
Witamy,Pytanie niby oczywiste, ale wole się upewnić. Z depozytu i bonusu startowego zostało mi 20 gr, dopłaciłem 100zł , żeby obstawić pewne zdarzenie. Rozumiem , że kolejne wpłaty nie podlegają obrotowi , mogę wypłacić w dowolnym momencie ?
Witam,Witamy,
Jeśli na Pana koncie znajdowały się środki bonusowe (z pierwszej wpłaty) i zostały wpłacone kolejne środki, to nadal realizuje Pan warunki obrotu bonusu.
Bonus powitalny zostanie zamknięty w przypadku:
1 - spełnienia warunków obrotu
2 - po upływie czasu 90 dni
3 - po utracie wszystkich środków na koncie.
Pozdrawiamy, Zespół Otobet
Witam,
czy jest to ujęte gdzieś w warunkach bonusu, że kolejne depozyty stają się środkami bonusowymi. Na logikę dopłacone środki nie powinny być bonusowymi, tylko te które zostały na koncie(wspomniane 20gr). W przypadku wygranej mam na koncie nie wielką kwotę, do obrotu ponad 4 tyś i nie wiele czasu. Widzi Pan jakieś rozwiązanie ?
Witam, Proszę podać na PW Login zajmę się sprawą.Mam taką samą sytuacje i moja sprawa rozwiązuje się już od poniedziałku, wciąż tylko słyszę ze moim problemem zajmuje się dział techniczny...
Witam, Sprawa jest w toku więcej informacji na Pana skrzynce PWPrzeszedłem weryfikację i nie mogę wypłacić pieniędzy. Rozmawiam drugi raz czacie, sprawa ma być ponaglona i dalej to samo. Niedługo dwa tygodnie minie. Kpina jakaś.